menno deed het dan ook perfect, zo hoort het tochquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:39 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Jawel, ze doet hetzelfde als Menno, ze haalt er ook van alles bij. Ze hoeft immers niet te zeggen dat ze hoopt dat Nederland massaal op haar stemt, en ze hoeft ook niet te zeggen dat ze de nummer 4 op haar lijst niet mag zeggen, omdat ze volgende week weer moet stemmen.
Zou je die niet ook héél héél hard willen zien janken vanavond? Nadat ze te horen kreeg dat ze naar huis mag?quote:
Te mooi om waar te zijn ben ik bang! Maar op het Blog staat Menno voor met 41% nu!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fantastische tv. En dan die twee irritantia Rob en Menno blijven![]()
ik trek dat echt niet zo vlak voor de live uitzending hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:45 schreef marbe het volgende:
Wat is Rob in godsnaam aan het doen. Wat een halve zool zeg zo met zijn gezicht naar boven een beetje dom zitten zingen
Als ik Tanja zo zie liegen gaan ze het echt als een BOM in laten slaan hoop ik. Eerst Rob ext en daarna boem Tanja ook weg!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe ze dat gaan verpakken vanavond.....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe ze dat gaan verpakken vanavond.....
Dat lijkt me echt zo G E W E L D I Gquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou je die niet ook héél héél hard willen zien janken vanavond? Nadat ze te horen kreeg dat ze naar huis mag?
Ik zou het andersom doen..... Ze eerst laten denken dat Tanja alleen gaat...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als ik Tanja zo zie liegen gaan ze het echt als een BOM in laten slaan hoop ik. Eerst Rob ext en daarna boem Tanja ook weg!
En z'n engels is ook zo goed...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef markna het volgende:
kan rob niet ff lekker z,n bek dicht houden
Vreselijk he, en dan die poging van hem om in t spaans te zingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En z'n engels is ook zo goed...
Nee dan denkt Rob dat hij populairder is dan Tanja! Eerst Rob (loser van de in zijn ogen 'makkelijke' bankquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou het andersom doen..... Ze eerst laten denken dat Tanja alleen gaat...
En dán pas de bom laten vallen...![]()
mij maakt t niet uit hoe t gaat als t maar gebeurdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou het andersom doen..... Ze eerst laten denken dat Tanja alleen gaat...
En dán pas de bom laten vallen...![]()
\quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dan denkt Rob dat hij populairder is dan Tanja! Eerst Rob (loser van de in zijn ogen 'makkelijke' bank) dan Tanja vrijwillig lijkt mij het mooiste!
Tot 6 uur.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:55 schreef stil het volgende:
Hoel ang moeten ze eigelijk met die bonen doorgaan?
De Blogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:45 schreef BBscanner het volgende:
Te mooi om waar te zijn ben ik bang! Maar op het Blog staat Menno voor met 41% nu!
Zat-ie weer over haar te roddelen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
Als Joost vanavond ook Tanja jankend in de armen valt heeft ie voorgoed afgedaan voor mij....
Geeft overigens wel meteen aan hoe zij erover denken. Net zoals Flugel dusquote:Krijgt Menno nog de tijd om zijn plekje in de groep terug te krijgen of is dit zijn laatste avond? Als dit zijn laatste dag was zal niemand die vergeten. De dag dat Menno twee uur alleen bonen heeft gesorteerd. Het is wat.
Wie zijn wij? Ik niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:55 schreef Isabeau het volgende:
wij zijn vóór Menno op grond van beelden die niet zijn uitgezonden.
Als ik de streamverslagen moet geloven doet hij tegenwoordig niets anders... Als hij tenminste niet bezig is met het bashen van Mennoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zat-ie weer over haar te roddelen?
voortaan gaat ze alleen nog maar douchen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Naat voor het laatst in het BB bad. ()
[afbeelding]
Die is ook prachtig!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:54 schreef Day het volgende:
[..]
En oh ja, als Tanja er niet vrijwillig eruit was gegaan, mocht ze van de kijkers wel blijven!![]()
ehhh....nee laat maar...te makkelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie zijn wij? Ik niet.
Welke beelden bedoel je, trouwens?
Om te blijven?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn ben ik bang! Maar op het Blog staat Menno voor met 41% nu!
hahahaha nou ben ik nieuwsgierig wat je wou zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ehhh....nee laat maar...te makkelijk.![]()
![]()
Hij zie eerder vandaag dat ie haar een hand zou geven en meer nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
Als Joost vanavond ook Tanja jankend in de armen valt heeft ie voorgoed afgedaan voor mij....
hebben ze ook rond de 1000 dact ik weet niet precies meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Staat er trouwens in de opdracht dat ze alles gesorteerd moeten hebben?
Misschien heeft BB nl. besloten dat er een bepaald aantal zakjes moeten zijn om de
opdracht te laten slagen.
Maar dat dat niet voor Joost geldt, omdat BB berekend heeft dat die het minst productief was. Joost mag een week slimfast.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou het de mooiste zet van BB vinden als ze vanavond te horen krijgen dat de weekopdracht niet gelukt is, maar dat door het doorzettingsvermogen van met name Menno toch voor een beperkt budget zélf besteld mag worden door hen...
Eens kijken hoe ze dán denken over de 'aktie van Menno'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |