quote:
Moet inloggen.. copy/paste het hier eens?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb ook een voorspelling gedaan. Lach me alvast maar keihard uit hoor (dat verwacht ik ook met zo'n voorspelling), maar dit is serieus.
Ja daaagquote:The following errors were found:
The board administrator requires all members to log in
Die in het centrum bedoel je? Ja, dat is inderdaad wel matig ja... De Nintendo games etc. staan helemaal aan de zijkant, alles door elkaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar wel cool..
Enneh, bij deze mijn gok over hoe de verkoop verdeeld gaat zijn:
Xbox 360 45%
PS3 35%
Revo 25%
Oftewel, alle consoles zullen dicht bij elkaar komen te liggen.. volgende generatie zal de genadeklap vallen!
Wat me altijd pijn doet.. De Mediamarkt R'dam binnen lopen! Ergens ver weg een DS gamepod, GameCube gamepod doet het al tijden niet meer.. alleen maar PS2/Xbox games, en de Nintendospullen hebben een achteraf plekje..![]()
![]()
quote:
DOH!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Moet inloggen.. copy/paste het hier eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja dat heb je in elke winkel, ook bij de free record shop. Alleen niet bij Intertoys en Bart Smit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die in het centrum bedoel je? Ja, dat is inderdaad wel matig ja... De Nintendo games etc. staan helemaal aan de zijkant, alles door elkaar![]()
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Ik ben blij dat je zo negatief bent over de PS3(ivm een eerlijke strijd), maar vergeleken met het huidige marktaandeel van Sony (80%) lijkt het me erg onwaarschijnlijk als ze de volgende generatie onder de 50% gaan komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef Tomasso het volgende:
Mijn voorspelling:
Nintendo Revolution: 30%
Xbox 360: 40%
PS3 : 30%
Non-gamers zijn niet console-trouw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo negatief bent over de PS3(ivm een eerlijke strijd), maar vergeleken met het huidige marktaandeel van Sony (80%) lijkt het me erg onwaarschijnlijk als ze de volgende generatie onder de 50% gaan komen
Het was maar een grove schatting met een Nintendo bril op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo negatief bent over de PS3(ivm een eerlijke strijd), maar vergeleken met het huidige marktaandeel van Sony (80%) lijkt het me erg onwaarschijnlijk als ze de volgende generatie onder de 50% gaan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef Xrenity het volgende:
Natuurlijk is de Rev geen directe concurrentie van de anderen, maar:
Revolution: 35%
PS3: 25%
* Xrenity gaat terug in de tijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Sony, die nu nog miljoenen consoles verkoopt, maar 25% van de markt krijgt.
quote:Je denkt serieus dat Nintendo, die nu nog miljoenen consoles verkoopt, maar 25% van de markt krijgt.
Sega gaat volgens jou weer spontaan doen aan consoles?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
PS3: 50%
Revolution: 1%
Sega (?):9%
Inderdaad. Maar je geeft Xbox360 wel 40%. Ik denk niet dat Microsoft meer consoles gaat verkopen dan Sony.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
* Xrenity gaat terug in de tijd
[..]
Zo makkelijk is het niet peri. Begrijp dat nou eens
Sega komt stiekem met een geheime console.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
50%quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
Mja één verschil, amper concurrentie, sterke concurrentie, zoek het verschil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
* Xrenity gaat terug in de tijd
[..]
Zo makkelijk is het niet peri. Begrijp dat nou eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |