Alleen die dwaas van Epic, maar ja die heeft een 360 waas voor zijn ogenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:59 schreef YourMaster het volgende:
Voorlopig heb ik nog niks negatiefs over de rev gehoord, alleen nou maar hopen dat we begin 2006 wat spectaculaire games te zien krijgen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen die dwaas van Epic, maar ja die heeft een 360 waas voor zijn ogen
Ja maar YourMaster bedoeld nieuws van Nintendo zelf wat niet zo heel relaxed is ofzo (zoals dat Nintendo niet online zou gaan bij Gamecube ofzo).quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je zal voor singleplayer games waarschijnlijk gewoon gratis demo's kunnen downloaden van een Nintendo server.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef 2Dcube het volgende:
Hier ben ik vooral blij mee. Lekker spellen uitproberen zonder ervoor te betalen.
It's all in his headquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef Retuobak het volgende:
Bron Ruzbeh?
Goed om te zien dat ook Nintendo wat aan het leren is van MSquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je zal voor singleplayer games waarschijnlijk gewoon gratis demo's kunnen downloaden van een Nintendo server.
Ja, alleen zullen de textures en modellen in een revo game hopelijk van iets hogere kwaliteit zijn, wat betekent dat er veel meer data-overdracht plaats moet vinden. Vraag me af hoe lang dat gaat duren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
NiFi. (nintendo's WiFI protocol) Zelfde als DS.
Maar het gaat er iig wel vanuit dat je flink mag gaan downloaden (en je vriend(in) uploaden ) voordat je kan multiplayeren. Het gaat misschien wel automagisch, maar mits je geen galsvezel hebt gaat het toch even duren. Gezien de max van 1mbit upload van adsl....oh jeequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hmmm. Nou. Misschien dat je vriend dan het spel hebt en jij niet. Dan is er natuurlijk maar een klein stuk van het spel beschikbaarb zoals bij DS. Misschien dat als je vriend of vriendin het spel heeft, de Revolution van je vriend of vriendin een signaal stuurt naar de server van Nintendo en die stuurt weer een signaal naar jou om te kijken of die vriend of vriendin van jou wel in je buddylist staat, zo ja, dan gaat de Nintendo server er van uit dat jullie bekenden van elkaar zijn, en dan geeft de Nintendo server jou toestemming om een stukje van dat game te downloaden (vanaf de Nintendo server en niet van die vriend/vriendin), zodat je met elkaar kan spelen. Dus je bekende hoeft dan niet zelf het stukje te uploaden ofzo.
Zeg ik dat goed?
Zoals iemand al boven me zei, ik heb zoveel mensen negatief over de rev horen spreken (vooral nobodies), maar ik heb nog geen negatieve eigenschappen van de rev gehoord.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Geleerd van MS? Nintendo had anders al maanden geleden DS demo pods waar je demo's kan downloaden op je DS. Dit idee hadden ze al in 2004.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Goed om te zien dat ook Nintendo wat aan het leren is van MS
Je zou bijna zeggen dat het revolutionair isquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Geleerd van MS? Nintendo had anders al maanden geleden DS demo pods waar je demo's kan downloaden op je DS. Dit idee hadden ze al in 2004.
Relatief weinig mogelijkheden voor hitteafvoer, vrij weinig oppervlak om de hitte over af te voeren en nergens koelribbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Zoals iemand al boven me zei, ik heb zoveel mensen negatief over de rev horen spreken (vooral nobodies), maar ik heb nog geen negatieve eigenschappen van de rev gehoord.
Nee hoor, ik bedoel alleen dat je niet hoeft af te kijken bij de concurrent om bij zo'n idee te komen. Sony, Microsoft en Nintendo weten gewoon dat je met die demo's voordelen hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het revolutionair is
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef Ruzbeh het volgende:
- No Revolution games will be shown in 2005.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit grafiek heb ik trouwens gedit met mijn voorspelling erbij.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Ga je er zoveel kopenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Deze grafiek...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Kun je er wel een ei op bakkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Relatief weinig mogelijkheden voor hitteafvoer, vrij weinig oppervlak om de hitte over af te voeren en nergens koelribben.
Het is toch 'dit'? Goddamn. Ik doe m'n best hoor.quote:
Laten we er een grote lelijke, afgrijslijke big ass pc tower van maken die je nergens kwijt kan, dan kan je hem tenminste wel goed koelen 14.gifquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Relatief weinig mogelijkheden voor hitteafvoer, vrij weinig oppervlak om de hitte over af te voeren en nergens koelribben.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is toch 'dit'? Goddamn. Ik doe m'n best hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |