Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef DeHovenier het volgende:
omg
Nu Gabez nog en het clubje is compleet
Invite? Als je lid wil worden van de FoK! alliantie moet je in ogame zoeken op FoK (alliantielabel) en dan kan je daar op ergens op aanvraag o.i.d. drukken, op die manier kan je lid worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef hipkiller het volgende:
heuy, ik speel dit spel ook sinds kort en die aardige meneer dafan zei dat ik hier ff om een invite (of hoe dat ook heet daarzo) moest vragen
dus bij deze
ik doe meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 06:55 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Invite? Als je lid wil worden van de FoK! alliantie moet je in ogame zoeken op FoK (alliantielabel) en dan kan je daar op ergens op aanvraag o.i.d. drukken, op die manier kan je lid worden.
@zeromaniac: zin om de FoK!-alliantie in uni 3 (mede) te leiden?
Je bouwt je gebouwen sneller en sommige levels zijn nodig om bepaalde technologieen te 'unlocken'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:09 schreef Falco het volgende:
Zo'n robot-fabriek, is die erg nuttig en welk voordeel heb je er nou mee?
Helaas zit al in een alliantie zelfde als Uni 2 D.I.A mocht 4 komen dan zal ik wel komen. Of dat ik in Uni3 wel overstap kan ook gebeurenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 06:55 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Invite? Als je lid wil worden van de FoK! alliantie moet je in ogame zoeken op FoK (alliantielabel) en dan kan je daar op ergens op aanvraag o.i.d. drukken, op die manier kan je lid worden.
@zeromaniac: zin om de FoK!-alliantie in uni 3 (mede) te leiden?
Kan ik iets doen ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:05 schreef DaFan het volgende:
Yay heb ik eindelijk een vrachtschip, wordt ie in de 3e raid al vernietigd
Gelukkig kwam dat ventje ook nog eens bij mij langszetten, maar ik had al 4 kleine lasers (ben nu bezig met onderzoek voor grote) dus dat was al snel afgeslagen
Ik had een kleine en ben al bezig een nieuwe te maken. Ik red me voorlopig wel, ik ga eerst mn verdediging op orde krijgen en daarna weer een vloot in elkaar flanzen. Ben voorlopig wel bezig met onderzoeken enzo, de grondstoffen komen al lekker binnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Kan ik iets doen ?
Ging het om groot of klein vrachtschip ?
Ik heb momenteel even geen vloten beschikbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik had een kleine en ben al bezig een nieuwe te maken. Ik red me voorlopig wel, ik ga eerst mn verdediging op orde krijgen en daarna weer een vloot in elkaar flanzen. Ben voorlopig wel bezig met onderzoeken enzo, de grondstoffen komen al lekker binnen.
Toch bedankt
Onderzoekslab niveau en spionage techniek zijn twee verschillende zaken.quote:Edit: Onderzoekslab niveau 3 dus. Welk spionage techniek niveau raad je aan?
Prober in je achterhoofd te houden wat je zelf kan/kon in een bepaalde fase van het spel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:34 schreef DaFan het volgende:
Hoe kom je het Spionage techniek lvl van je tegenstander dan te weten?
Ik ook. Ik hoop dat we geen gezeur krijgen omdat we beiden op hetzelfde IP adres zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:41 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Ik heb me ook aangesloten bij de Alliantie in universum 3. Leuk om zo grondstoffen te sparen en dingen te bouwen.
Over het IP-adres? Nou goed, ik heb in de regels gelezen dat het geen probleem is als je maar kunt aantonen dat je twee verschillende personen bent en als je niet samen een bepaalde planeet gaat aanvallen of elkaar zonder duidelijke tegenprestatie gaat helpen (pushing).quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:42 schreef DaFan het volgende:
Ik denk het wel.
En je mag dus ook niet in zelfde alliantie/clan zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Over het IP-adres? Nou goed, ik heb in de regels gelezen dat het geen probleem is als je maar kunt aantonen dat je twee verschillende personen bent en als je niet samen een bepaalde planeet gaat aanvallen of elkaar zonder duidelijke tegenprestatie gaat helpen (pushing).
Dat is jammer. Gekke regel ook, een alliantie is toch juist bedoeld om elkaar te helpen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:53 schreef PPL het volgende:
[..]
En je mag dus ook niet in zelfde alliantie/clan zitten.
Yep, maar niet om anderen te beadelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is jammer. Gekke regel ook, een alliantie is toch juist bedoeld om elkaar te helpen?
Inderdaad. Als het met een ander IP adres is kan je alsnog overleggen op msn of op het forum etc. etc. Beetje krom.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is jammer. Gekke regel ook, een alliantie is toch juist bedoeld om elkaar te helpen?
Had ik ook gelezen inderdaad, jammer maar helaas.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Yep, maar niet om anderen te beadelen.
Je zou anderen kunnen benadelen door te doen aan 'multi-accounting' en zo jezelf vanaf meerdere accounts grondstoffen doorsturen.
Disclaimer: Is niet mijn mening, maar wat ik las in de regels op OGame forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |