Jep, of een schip wegsturen naar ver weg en hem al je grondstoffen mee laten nemen en terug laten keren als de aanval voorbij is.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:39 schreef Falco het volgende:
Ohjee ik word aangevallen in universum 3, dat bericht krijg ik iig bij dat overzicht. Dan is het gewoon het handigst om je grondstoffen zo laag mogelijk te krijgen door er op los te bouwen enzo?
Aah daar zijn die vrachtschepen dus voor. Ik dacht al wat is dat voor onzin om die te hebben.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:46 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jep, of een schip wegsturen naar ver weg en hem al je grondstoffen mee laten nemen en terug laten keren als de aanval voorbij is.
ur welcome.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:53 schreef Wendigo het volgende:
thx voor de tip ppl
Ben benieuwd wat ze gaan doen
En hij staat er niet meer op...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef PPL het volgende:
@ Wendigo
Let op:
Een van je FUBAR maatjes staat ge-blacklist op de ally-pagina van v.s
[..]
Het is maar dat je het weet.
geil!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:29 schreef Weizz het volgende:
Damn, ik krijg een 'aanbod' van UFO om bondgenoten te worden... 2 man en nog geen 1000 punten
Heb je een eigen alli?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:29 schreef Weizz het volgende:
Damn, ik krijg een 'aanbod' van UFO om bondgenoten te worden... 2 man en nog geen 1000 punten
nee, de FDF krijgt dat aanbod, maar die komen uiteraard bij mij binnen...quote:
Ik ga er vanuit dat je het bod niet serieus gaat nemen ?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:15 schreef Weizz het volgende:
[..]
nee, de FDF krijgt dat aanbod, maar die komen uiteraard bij mij binnen...
Iedereen verveeld zich kapot dus die hele alliancie werd rot gespyedquote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef DarkFly het volgende:
[..]
En hij staat er niet meer op...
@Falco: als we (de FoK!-alliantie) wat voor je kunnen doen in uni3, laat het maar horen!
Neem aan dat je dat berichtje hebt verwijderd en lid wordt van de enige echte FoK!-alliantiequote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef DJKoster het volgende:
Zow.. vriendschap gesloten met die GOT'er die me aanviel in uni3, in mijn stelsel heb ik 3 zwakke spelers zitten, 2 normale (waaronder die GOT'er) en 1tje die op vakantie is.
Weinig te vrezen dus..
(en zojuist een bericht gehad of ik bij de alliantie Omerta wou, van ene 'godfather')
In Uni2 gaat het nog rustig, net mijn eerste kristalmijn gemaakt..
Beetje aanpappen met de vijand hequote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef DJKoster het volgende:
Zow.. vriendschap gesloten met die GOT'er die me aanviel in uni3, in mijn stelsel heb ik 3 zwakke spelers zitten, 2 normale (waaronder die GOT'er) en 1tje die op vakantie is.
Weinig te vrezen dus..
(en zojuist een bericht gehad of ik bij de alliantie Omerta wou, van ene 'godfather')
In Uni2 gaat het nog rustig, net mijn eerste kristalmijn gemaakt..
Kan pas als je een kolonisatieschip hebt.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:28 schreef Falco het volgende:
Hoe kan je eigenlijk regelen dat je een basis op een andere planeet krijgt? Het zal wel iets te maken hebben met een vrachtschip sturen zijn. Maar als ik er een op weg stuur naar één planeet, dan krijg je de melding "Hee, dat kan niet omdat het een onbewoonde planeet is"
Moet je een kolonosatie schip voor hebben. Zie technologie maar, dan ben je nog wel ff bezigquote:Op donderdag 3 november 2005 14:28 schreef Falco het volgende:
Hoe kan je eigenlijk regelen dat je een basis op een andere planeet krijgt? Het zal wel iets te maken hebben met een vrachtschip sturen zijn. Maar als ik er een op weg stuur naar één planeet, dan krijg je de melding "Hee, dat kan niet omdat het een onbewoonde planeet is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |