Jezus wat kut zeg!quote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef Vogue het volgende:
Morgen ben ik in Manila
![]()
Oja, en de laatste 4 dagen zit ik in een resort op een tropisch eiland (Mindoro coco beach, de náám alleen al!) en hoef ik niets anders te doen dan in mijn hangmat liggen enzo...
Schiet het al een beetje op met de badkamer?quote:Op maandag 7 november 2005 17:30 schreef Lucille het volgende:
Ondertussen ben ik druk bezig met het plaatsen van mijn badkamer verbouwingsverhaal.
Ik ben al verder dan wat ik geschreven heb in K&W.quote:Op maandag 7 november 2005 17:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op met de badkamer?
hmm nou oke geef maar dan zal ik dr n keertje mailen, krijg deze week te horen of ik het eerste blok een beetje goed ben doorgekomen, als dat zo is dan zet ik er wat vaart achterquote:Op maandag 7 november 2005 17:20 schreef Vogue het volgende:
@ Sportlife: Flagstaff, leuk! Een vriendin van me is net terug, die heeft er een jaar gezeten. Heeft ook heel veel ondernomen daar, van Grand Canyon tot dagje Mexico tot Las Vegas en ga zo maar door. Als je haar mailadres wil hebben moet je het maar even doorgeven. studeer je aan de NHTV?
Volgens mij is Flagstaff ook de enige universiteit in de VS waar je heen kan. Om welk semester gaat het dan?quote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hmm nou oke geef maar dan zal ik dr n keertje mailen, krijg deze week te horen of ik het eerste blok een beetje goed ben doorgekomen, als dat zo is dan zet ik er wat vaart achter. (ook ff smeken om wat dichter bij de grote steden (LA/SF etc) te komen
.
Overigens zit ik op de Hanze Hogeschool, Groningen.
Jaguarized, heb jij dat email adres van die klasgenoot van jou?.
Maar ik was vorige week vrijdag nog op het strand in Liverpoolquote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef Vogue het volgende:
Oja, en de laatste 4 dagen zit ik in een resort op een tropisch eiland (Mindoro coco beach, de náám alleen al!) en hoef ik niets anders te doen dan in mijn hangmat liggen enzo...
Iets met Paaseiland...?quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
nog maar 17 posts te gaan en nog steeds geen nieuwe titel
Maak jij het volgende deeltje.quote:Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Iets met Paaseiland...?![]()
*optie in boeking omgezet heeft*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |