ik had nl. ergens gelezen dat ze als hologrammen zouden optreden tijdens een of andere award-uitreikingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:38 schreef peaceman het volgende:
Ow dat zou misschien best kunnen, maar die bedoel ik niet.. Het is geen Engelse band...
Volgens mij is dat pas volgend jaar....virtueel optreden van tekenfilm figuren..schijnt spectaculair te wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:37 schreef dolle_hond het volgende:
gorillaz?
Klopt, heb ik ook gelezen, maar hen bedoel ik dus niet, net zo min als Editors en FF.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had nl. ergens gelezen dat ze als hologrammen zouden optreden tijdens een of andere award-uitreiking
En ik dacht dat the gorillaz al wel een keer hadden opgetreden ergens...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas volgend jaar....virtueel optreden van tekenfilm figuren..schijnt spectaculair te worden
Hologrammen idd
Klopt ook maar dat was schijnbaar geen succes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
En ik dacht dat the gorillaz al wel een keer hadden opgetreden ergens...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
NL band?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:06 schreef Neleos het volgende:
Nits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |