quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:18 schreef DaisyDuke het volgende:
How Do You Do
It Must Have Been Love
Listen To Your Heart
Joyride
The Look
Fading Like A Flower
Ik wist dat ze een superstip had, maar niet hoeveel solo dames er nog boven haar stonden. 3 blijkbaar.quote:
4quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik wist dat ze een superstip had, maar niet hoeveel solo dames er nog boven haar stonden. 3 blijkbaar.
Katie Meluaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef ranja het volgende:
dan is er nog eentje niet herkenbaar als vrouw
Vanavond in Paradiso, en ik zit thuisquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:28 schreef Neleos het volgende:
Sufjan Stevens
Rihanna dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Katie Melua
Rihanna
Kelly Clarkson
Faith Evans
Hij lijkt echt niet, die foto. Maar goed, mijn enige contact die me op de gastenlijst zou kunnen krijgen is dat niet gelukt, maar nou word ik net gebeld dat er bij de Get nog 1 kaartre zou zijn, dus een vriend van mij is nu onderweg naar de Get en dan krijg ik zo te horen of het toch gelukt is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nog wat kunnen fixen voor vanavond Z?
Die jongens kwamen voorheen ook altijd in De Koe (2 daarvan dan) maar da's alweer een tijd gelee..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef thaleia het volgende:
Vanavond weer popquiz in Tivoli
Best leuk, met videofragmenten en bonusvragen met lollige prijzen. Georganiseerd door the Three Imaginary Boys, en die doen dat best leuk.
Ah, dat komt wel goed...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:38 schreef ranja het volgende:
Ik ken helemaal niet zoveel Zeppelin titels
Ook 3 goed...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
Immigrant Song
Whole Lotta Love
Black Dog
D'yer maker
?
Nu 2. Er is er nog eentje die nog niet genoemd is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef ranja het volgende:
Immigrant Song
Whole Lotta Love
Kasmir
D'yer maker
dan?
Precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:54 schreef ranja het volgende:
daar was ik al bang voor
deze 3 dus sowieso:
Immigrant Song
Whole Lotta Love
Black Dog
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:55 schreef peaceman het volgende:
Immigrant Song
Whole Lotta Love
Black Dog
Hmm... Since i've been loving you dan?
Maar dat is wel goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:59 schreef peaceman het volgende:
Good times, bad times?
(waarom ken ik remasters niet geheel uit mijn hoofd...)![]()
Achteraf does that make sense...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar dat is wel goed!
peaceman + 1
Ik probeerde het woordje "goed" al te hinten, maar volgens mij kwam dat niet helemaal over...
zo onrechtvaardigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:44 schreef Z het volgende:
Ha! Ik ga naar Sufjan, het laatste kaartje was er nog
Kennelijk krijgt de Get een bepaals aantal kaartje toegewezen om te verkopen, zij doen dat ook niet electonisch maar schrijven ze uit op een papiertje, dus vandaar dat daar nog kaarten waren denk ik.
1e lijstje wat ik vraag sinds weken...quote:
Googlewaardig goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:22 schreef ranja het volgende:
Dr Beat
Conga
Bad Boy
Can't stay away from you (G.E. &MSM)
Anything for you (G.E. &MSM)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |