abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:24:07 #26
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31724650
Wat een ongelooflijk bruut apparaat is dat toch
Life's like music, get the rhythm..
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:34:39 #27
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_31724953
maybe domme vraag hoor..
kan hij wel landen in pakistan?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_31725033
Dat ding is ontworpen om op onverharde landingsbanen in het onherbegzame Rusland te kunnen landen.
pi_31725047
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
maybe domme vraag hoor..
kan hij wel landen in pakistan?


Ook daar zijn vliegvelden die groot genoeg zijn voor die kist

Eindhoven zelf is al niet zo erg groot.

Deze kist vliegt zo'n beetje de hele wereld over om vracht van A naar B te vliegen.
V10
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:43:21 #30
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_31725205
Ik ben een keer in zo'n ding geweest bij een vliegshow (geen idee hoe het ook alweer heette maar het was de grootste van Europa) in Parijs.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:46:32 #31
13077 JoeKurr
DFDT Flight Lead
pi_31725289
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:43 schreef mstx het volgende:
Ik ben een keer in zo'n ding geweest bij een vliegshow (geen idee hoe het ook alweer heette maar het was de grootste van Europa) in Parijs.
Le Bourget 2001 zeker.
Daar stond hij inderdaad ook.
Past niet in een MiG-21, maar wél in een MiG-29
Tweede overall bij het Europees Kampioenschap Lock On: Flaming Cliffs
pi_31725409
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:38 schreef M5 het volgende:

[..]
Eindhoven zelf is al niet zo erg groot.
Eindhoven heeft op 1 baan van Schiphol na de langste baan van Nederland.
Zo leer je weer eens wat.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_31725497
superhip man
pi_31725541
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef PNG het volgende:

[..]

Eindhoven heeft op 1 baan van Schiphol na de langste baan van Nederland.
Zo leer je weer eens wat.
EHV is 9843ft lang.

de banen op soesterberg, volkel en alle banen behalve 22/04 op schiphol zijn langer

zo leer jij weer wat.
V10
pi_31725592
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:43 schreef mstx het volgende:
Ik ben een keer in zo'n ding geweest bij een vliegshow (geen idee hoe het ook alweer heette maar het was de grootste van Europa) in Parijs.
Grootste vliegshow in Europa is de IAT normaal te Fairford (paar keer te Boscombe Down, en vroeger Greenham Common). (Aero)Salon te Bourget wassie in 1989 met Buran 1.01 op zijn rug en 2001 na rebuilt. Die Buran bestaat overigens niet meer, heeft het dak van de VK1 Energija hal te Baikanur op zijn hoofd gehad. Tis toch wah.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_31726675
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef M5 het volgende:

[..]
EHV is 9843ft lang.
zo leer jij weer wat.
EHSB is korter. Rest klopt: EHAM is idd langer, en Volkel ook met 30 meter. Rest is allemaal korter. Waar het om ging, Eindhoven is geen klein vliegveld zoals je denkt. De baan is zelfs speciaal aangelegt met de relocatie van het oude veld naar het nieuwe in het verleden met het oog op de toekomst en heavies.

Ontopic, backtrack en wingspan:
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:28:13 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_31728131
overstuur!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_31728492
domme vraag misschien, maar weet iemand wanneer hij weer weg gaat? Ik heb nu geen tijd om te gaan kijken, maar misschien morgen wel.
pi_31728544
morgenochtend om 9 uur
pi_31728630
Dat meen je niet.... dan zou ik dus de start kunnen proberen op de gevoelige ccd vast te leggen.
pi_31729120
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:38 schreef PNG het volgende:

[..]

EHSB is korter. Rest klopt: EHAM is idd langer, en Volkel ook met 30 meter. Rest is allemaal korter. Waar het om ging, Eindhoven is geen klein vliegveld zoals je denkt. De baan is zelfs speciaal aangelegt met de relocatie van het oude veld naar het nieuwe in het verleden met het oog op de toekomst en heavies.

Ontopic, backtrack en wingspan:
[afbeelding]
Ze hebben toendertijd bij de aanleg alleen een vergunning gekregen om een baan aan te leggen waar maximaal 737ens kunnen landen, alleen door een 'foutje' lag er ineens een hele lange en extra stevige baan om boeings en zelfs nog groter te kunnen laten landen, dit met als reden dat het voor militaire doeleinden gebruikt kan worden.
-
pi_31729290
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:38 schreef PNG het volgende:

[..]

EHSB is korter. Rest klopt: EHAM is idd langer, en Volkel ook met 30 meter. Rest is allemaal korter. Waar het om ging, Eindhoven is geen klein vliegveld zoals je denkt. De baan is zelfs speciaal aangelegt met de relocatie van het oude veld naar het nieuwe in het verleden met het oog op de toekomst en heavies.

Ontopic, backtrack en wingspan:
[afbeelding]
psst: EHSB is 10089ft

is die pic op Eindhoven?
V10
pi_31729346
Ik heb morgen een dagje vrij, ik ga denk ik even kijken bij het vertrek. Waar kan ik het beste gaan staan?

Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_31729441
Het oude terras zal morgen ook weer open zijn.
Vanaf ongeveer 0800 lt.
Terras is te vinden bij oude terminal, vanaf voorkant gezien, boven het restaurant.

Verder binnen:
C-160D 50+53 "GAF174N" LTG61 arr 13:50
C-160D 50+58 "GAF282N" LTG63 arr 14:05
C-160D 50+87 "GAF343N" white c/s arr 14:07

Alledrie morgen dep + arr + dep again (zie tijden hierboven) + VDA An-124 arr ongewijzigt.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_31731956
Ik vind het wel mooi dat de Russen, ondanks dat er nogal eens neerbuigend wordt gedaan over de kwaliteit van hun spullen, toch een gat in de transport markt opvullen. Blijkbaar heeft de westerse vliegtuigindustrie dat geheel over het hoofd gezien.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_31732372
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:52 schreef Frezer het volgende:
Ik vind het wel mooi dat de Russen, ondanks dat er nogal eens neerbuigend wordt gedaan over de kwaliteit van hun spullen, toch een gat in de transport markt opvullen. Blijkbaar heeft de westerse vliegtuigindustrie dat geheel over het hoofd gezien.
Antonov komt uit Oekraïne, maar de kisten zijn wel ontwikkeld uit het tijdperk van de Sovjetunie.

In het westen zijn er ook een aantal flinke transport kisten (Lockheed C-5 Galaxy, Boeing C-17 Globemaster III bijvoorbeeld) maar die zijn niet zo groot als deze An-225
V10
pi_31733082
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:06 schreef M5 het volgende:

[..]

Antonov komt uit Oekraïne, maar de kisten zijn wel ontwikkeld uit het tijdperk van de Sovjetunie.

In het westen zijn er ook een aantal flinke transport kisten (Lockheed C-5 Galaxy, Boeing C-17 Globemaster III bijvoorbeeld) maar die zijn niet zo groot als deze An-225
Ik denk dat het ook met de prijs te maken heeft, ze zullen hieraan een stuk minder kwijt zijn als aan zo'n boeing bijvoorbeeld.
-
pi_31733368
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:29 schreef splendor het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook met de prijs te maken heeft, ze zullen hieraan een stuk minder kwijt zijn als aan zo'n boeing bijvoorbeeld.
Ook dat, maar de An-124 en An-225 zijn een van de weinige grote vrachtkisten die voor civiele maatschappijen vliegen én een laadruimte hebben waar je zo in kunt rijden.
Daarnaast hebben bovenloopkranen in de laadruimte wat ook makkelijk is. Al zal dat ook wel in de westerse kisten zitten denk ik. Daar heb ik eigenlijk nooit zo op gelet.
V10
pi_31733552
Zo.. het was ook ff op RTL 4 Nieuws.. frament van een paar seconden
V10
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:07:40 #50
55341 TopAce
Ace of Aces
pi_31742472
Jajaja, eindelijk kwam ie. Wat een bak, niet normaal.
Een stel plaatjes van vandaag:







Dus, tjonge en boeje! Eindhoven de gekste!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')