Goeie filmquote:Op maandag 17 april 2006 17:59 schreef Herald het volgende:
De twee beste special effects uit de film:
[afbeelding]
eh ja, dat was voor mij ook de voornaamste reden om de film te gaan zienquote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef 7eVeNL het volgende:
het enige wat nog interessant is om te zien is de manier waarop iedereen dood gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze spoiler kun je lezen als je Final Destination 2 hebt gekeken![]()
Dat is bij elke horrorfilm zo... dat is toch juist het leukste...quote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Vorige week gezien in de bioscoop, vond het beetje zonde van me geld, vond hem nou niet echt bijzonder, we hebben het nu wel gezien volgens mij na 3 delen... zelfde verhaaltje, het enige wat nog interessant is om te zien is de manier waarop iedereen dood gaat
Hostel!quote:Op maandag 17 april 2006 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb hem gisteren gekeken, ik vond het niet echt eng of spannend eigenlijk, horror mag van mij nog wel wat enger.
dude, als er iets niet eng is was t wel Hostelquote:
Oh mijn god, dat was bij verre de aller aller aller slechtste film die ik ooit in mijn leven gezien heb.quote:
Zelfs dat niet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:46 schreef rameijer het volgende:
Wel slecht, en niet eng, maar wel vies...toch...?!![]()
Je gaat dan ook niet voor het verhaal naar zo'n film.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:02 schreef hp22 het volgende:
Het verhaal was ook heel slecht en dat einde zullen we het maar niet over hebben![]()
Het was vermakelijk, meer niet. De sterfscenes uit deel 1 en 2 maakte veel meer indruk op me. Misschien ben ik verwendquote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je gaat dan ook niet voor het verhaal naar zo'n film.
FD3 is puur gemaakt om zo smerig mogelijke sterfscene's te laten zien, en daar voldoet ie dan ook aan.
als ik iets vies wil zien kijk ik wel een keer achterom voordat ik doortrek.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:46 schreef rameijer het volgende:
Wel slecht, en niet eng, maar wel vies...toch...?!![]()
nee, maar vast wel in 1 of andere sloeber Ali illegali-versie.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:41 schreef SupaMario het volgende:
Is ie al uit op dvd??
Ik vond het huis, tuin en keuken sterfscenes...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je gaat dan ook niet voor het verhaal naar zo'n film.
FD3 is puur gemaakt om zo smerig mogelijke sterfscene's te laten zien, en daar voldoet ie dan ook aan.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vond het huis, tuin en keuken sterfscenes...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |