Bedankt, schatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:03 schreef tonks het volgende:
http://www.thebaitshop.nl/sven/
Ik moet nu gaan
quote:You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
Contact the Web site administrator if you believe you should be able to view this directory or page.
Click the Refresh button to try again with different credentials.
HTTP Error 401.1 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials.
Internet Information Services (IIS)
--------------------------------------------------------------------------------
Technical Information (for support personnel)
Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 401.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Authentication, Access Control, and About Custom Error Messages.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
Het werkt. Thanx Geqxon en Tonks..
quote:
ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag het in het K750i / W800i topic ja
Kun je dat logo nog 1 keer uploadenquote:
Hoe bevalt het als blauwe man?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag het in het K750i / W800i topic ja
Zou je dan een nickname change willen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja dat is mn normale nick.
Alleen deze Fok! acc had ik eerder.. en op verkeerde naam
Kan toch niet...?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zou je dan een nickname change willen?
Kloontje, en opnieuw beginnenquote:
Trey heeft een banquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kloontje, en opnieuw beginnenNet als Trey
Opnieuw beginnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kloontje, en opnieuw beginnenNet als Trey
mogen gewone kloontjes wel dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:46 schreef blrrrt het volgende:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Baggerkloon
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mogen gewone kloontjes wel dan?
Eerste heb je gelijk... maar meen je dat tweede nu echt!?!?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:18 schreef tonks het volgende:
300mhz dude.. en hij is fokking lelijk
Gezellig tochquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:18 schreef Remzz het volgende:
Nee he hele kloonbende word weer uit de kast getrokken
Mwoa, ze zijn best lelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef tonks het volgende:
Die naam ringtones zijn best geinig
Waarom datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
Ik zie trouwens steeds meer iPod video afleveringen en films opduiken op torrent netwerken
Kan dat ook naar dat h623 (oid) formaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom dat
Je kan ze toch ook zelf je gekochte DVD's omzetten?
Die clamshell iBooks zijn echt mooi ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eerste heb je gelijk... maar meen je dat tweede nu echt!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |