In Bussum (thuis) of eventueel Amstelveen (werk).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:17 schreef Remzz het volgende:
![]()
Waar op te halen/bekijken?
OS X werkt er denk ik niet op of wel....?
Nope zit er niet in.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Zit er een Airport kaartje in?
Bedankt voor het snelle antwoordquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
In Bussum (thuis) of eventueel Amstelveen (werk).
Hmmm zou moeten kunnent, ik heb er wel van gehoord, maar dan wel met meer RAM (265) en HD space, voor Tiger heb je in iedergeval 3Gig nodig
Geen probleem, hij is inderdaad leuk om te hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bedankt voor het snelle antwoord
Maar ik denk dat ik er toch vanaf zie, als ik hem koop is het toch allemaal maar om het uiterlijk enzoEn je kunt er denk ik toch haast alleen maar mee tekstverwerken.... of staat er nog meer op?
Zo leer je elke dag iets nieuwsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:32 schreef super-muffin het volgende:
OSX kun je 'strippen' tot 2 gieg of zo. Ik zou wel meer geheugen er in plaatsten.
Ik zou em ook graag willen, maar ik heb al een Powerbook (1,5ghz en 512mbbinnenkort1,25gb dus is een beetje overbodig
Klopt helemaal zonder Firewirequote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef nietzman het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Dit is er dus eentje zónder Firewire?
Mjah, daar zit ik ook een beetje mee. Het is echt een "Hebben, hebben, hebben." dingetje.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:31 schreef Remzz het volgende:
ik wil hem eigenlijk wel maar ik doe er niets mee
Ik ben ook aan het denken aan een gebruiksdoel voor zo'n ding. Draaien PPC-linuxdistributies een beetje op oude laptops?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:31 schreef Remzz het volgende:
Hij verschijnt steeds weer in mijn AT, ik wil hem eigenlijk wel maar ik doe er niets mee
. Heb je de doos eigenlijk nog?
komt van: http://www.everymac.com/systems/apple/powerbook_g3/faq/software_compatibility.html#1quote:Can the PowerBook G3 run Linux?
The original PowerBook G3, "Wallstreet", "Bronze", and "FW" PowerBook G3 series are each fully supported by LinuxPPC 5.0. For additional information regarding using Linux on your Mac, check out LinuxPPC.com and YellowDogLinux.com.
komt van:quote:Can the iBook run Linux?
Terra Soft indicates that their latest distribution of YellowDog Linux is largely compatible with all iBook models. For complete details regarding supported and unsupported features for your iBook, please refer to the appropriate website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |