dit lijkt me wel erg raarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:34 schreef tonks het volgende:
Zelfs als iemand op jou postcode een BKR notitie heeft krijg je niks. mijn buurman is uit huis gekickt.. precies zelfde postcode als mij!
Ik heb nog helemaal geen stufi, ik hoorde iig dat het op postcode ging.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit lijkt me wel erg raarIn iedere straat woont wel iemand met een aantekening, dus dan zou niemand nooit nergens meer een lening of abo kunnen krijgen.
Heb je bijvoorbeeld naast je stufi een lening van de IBG? Dan hang je ook al in de prijzen vlgs mij
Uhm.... je vergelijkt hier 2 totaal verschillende producten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:11 schreef Steve-O het volgende:
Tis zelfs een stap terug die h10 20gb
Geen line-in/out/ accu duur is 4 uur korter/Groter/zwaarder/geen standaard remote/ Gare aansluiting voor op de pc en volgens mij geen mass storage device (mischien met wat firmware wel geen idee..)
Qua looks vind ik niet echt lelijk maar ook niet echt speciaal
Wel leuk is die manier van scrollen , En opladen via USB is altijd prettig
die laatste was tegen ijsmeis trouwensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen stufi, ik hoorde iig dat het op postcode ging.
Onzinquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Uhm.... je vergelijkt hier 2 totaal verschillende producten?
De H120 is duidelijk voor specs-junkies, terwijl de H10 gewoon een mooie en makkelijk te bedienen mp3-speler is
O en ja, de H10 was eerst UMS, en is met een hack nog steeds als UMS te gebruiken
T-mobile heeft nu sim-only voor 5,99 per maand voor 300 minuten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren 3 uur achter internet gezeten om een leuk abonnement te vinden.
Maar ik wil gewoon niet meer uitgeven dan 12 á 13 euro per maand aangezien ik nu prepaid heb en dat me wel redelijk bevalt. Eigenlijk wil ik ook geen abo, maar een telefoon los kopen is me ook weer te duur om in 1x uit te geven.
Maar ik kon echt niks fatsoenlijks vinden.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:43 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Onzin
De H10 20 GB is Mischien makkelijker in gebruik (wat ik betwijfel de h120 heeft ook 1 knop om de menu's door te spitten ) En mischien mooier (subjectief) Daardoor is het juist een opvolger de vraag naar uitgebreide mp3spelers is er nu minder als 2/3 jaar terug mensen willen tegenwoordig een speler die mooi is en makkelijk werkt En Iriver speelt daar op in .
Ja ik geloof dat het zo iets was dat iemand em heeft en uitvoerig bekijkt en dan iedereen em wilt zien en door geeft enzo, een beetje het idee van die Heineken ( :R) reclame.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:00 schreef Geqxon het volgende:
A, zo
Btw, de iPod nano reclame zuigtJe ziet een hand de nano vasthouden, en dan gooit hij hem in de lucht enzo. En dan probeert een andere hand de nano af te pakken
Met een rijbewijs kan ik niet rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:50 schreef Geqxon het volgende:
Nou meid, je hebt je rijbewijs toch?
Rij gewoon even langs de shop, en sluit terplekke je abbo af
Dat vroeg je 3 dagen geleden ook alquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Had jij geen Civic dan![]()
Btw: Ik heb voor het eerste in mijn leven een "hoe-warm-is-het-buiten" extension op mijn computer geinstalleerd
Uhuh. Ik onthoud allesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Heb ik dat echt een paar dagen geleden gevraagd?
Mijn excuus
De mijne lag bijna op de sloop volgens mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:16 schreef Steve-O het volgende:
Ik Had ook een auto Jammer dat ie nu op de sloop ligt
Hij is best in ordequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef Steve-O het volgende:
Die civic ?
lekker auto heb je aangeschaft dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |