Alleen T-Mobile en Vodafone controleren?quote:Aanbieders mobiele telefonie
T-Mobile Netherlands BV, Den Haag
Vodafone Libertel NV, Maastricht
Woopsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is BKR en niet KBR
Als je ff op www.bkr.nl kijkt zie je alles.
Heb je die nieuwe strings die je had besteld wel betaald ijmeisquote:Thuiswinkelorganisaties, importeurs, warenhuizen en zelfkredietgevende detailhandelaren
Bader-Nederland BV, Venlo
Mona Versand GmbH en Co, Capelle aan den IJssel
Morres Meubelen BV, Hulst
Neckermann Nederland BV, Terneuzen
Otto BV, Tilburg
Quelle BV, Sint Jansteen
Robert Klingel GmbH en Co, Capelle aan den IJssel
Wehkamp BV, Zwolle
Nou, ik heb gisteren 3 uur achter internet gezeten om een leuk abonnement te vinden.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe strings die je had besteld wel betaald ijmeis![]()
Trouwens, als je je telefoon in een winkel had gekocht, had je hem meteen meegekregenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren 3 uur achter internet gezeten om een leuk abonnement te vinden.
Maar ik wil gewoon niet meer uitgeven dan 12 á 13 euro per maand aangezien ik nu prepaid heb en dat me wel redelijk bevalt. Eigenlijk wil ik ook geen abo, maar een telefoon los kopen is me ook weer te duur om in 1x uit te geven.
Maar ik kon echt niks fatsoenlijks vinden.
www.tele2mobiel.nl serieus dit is een aanrader. 10 per maand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren 3 uur achter internet gezeten om een leuk abonnement te vinden.
Maar ik wil gewoon niet meer uitgeven dan 12 á 13 euro per maand aangezien ik nu prepaid heb en dat me wel redelijk bevalt. Eigenlijk wil ik ook geen abo, maar een telefoon los kopen is me ook weer te duur om in 1x uit te geven.
Maar ik kon echt niks fatsoenlijks vinden.
Bij orange ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:39 schreef Steve-O het volgende:
Ik zou zoiezo voor kpn gaan alleen al omdat je net van die waardeloze sms bundels erbij moet nemen .
Alles uit 1 bedrag
Oeh, thanks tonksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:38 schreef tonks het volgende:
[..]
www.tele2mobiel.nl serieus dit is een aanrader. 10 per maand.
Orange heeft dat idd ook jaquote:
Ja is prima hier hoor.. en wij zitten zowaar in de zelfde regioquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oeh, thanks tonks. Ik hoop alleen dat ik er hier wel bereik mee heb
.
Is geen dramaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef tonks het volgende:
Binnekort ben ik 18 kan ik ook beginnen met het drama van abbonementen aanvragen enz
H10 Vind ik niet super vergeleken met zijn voorganger de h120(heb ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:43 schreef Geqxon het volgende:
En welke josti heeft ervoor gekozen de Archos Gmini 402cc deels oranje te maken
Dat krasvaste aluminium gecombineerd met het smooth zwarte randje was gewoon om van te kwijlen... maar dit niet
Ik heb gister nog een zilvere H10, een H320 en een m-robe m100 in mijn handje gehad, en metname de m-robe was wel erg stoer
Is die 2e hands een beetje bruinig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:00 schreef Geqxon het volgende:
A, zo
Btw, de iPod nano reclame zuigtJe ziet een hand de nano vasthouden, en dan gooit hij hem in de lucht enzo. En dan probeert een andere hand de nano af te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |