FA Cup is echt een uniek bekertoernooi. Om 23:30 de samenvattingenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:26 schreef tong80 het volgende:
Ik kom adem te kort.Lang niet zo genoten. Dank je Luton, dank je Liverpool.
Hell yeah de FA-cup is de best in the world.
Wordt wekelijks gezongen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
3-1, and you fucked it up
Mooiste spreekkoor in tijden
Prachtigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef PirE het volgende:
Gerrard bijna op zijn bek. Voor hetzelfde geld breek je zo je poot.
Het was geen penalty: geen overtreding van Carson en buiten het strafschop gebied ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:43 schreef PirE het volgende:
Dat is gewoon rood. Waardeloze kutscheids
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Sinama-Pongolle. Liverpool's verlosser mag zich opwarmen.
Idd Doc het was er buiten en die gast ging op Carson z'n voet staan ipv een overtreding en bij Rood was dat dan ook niet het geval bij Gerrard???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was geen penalty: geen overtreding van Carson en buiten het strafschop gebied ...
Dat terzijde, maar hij was wel degelijk de laatste man en dus was rood wel op zn plaats geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was geen penalty: geen overtreding van Carson en buiten het strafschop gebied ...
Zal dit seizoen ook niet meer gebeuren - zware knie blessure. Voor die blessure speelde hij redelijk veel en op het laatst ook behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie niet zo vaak speelt
Volgens mij 29 wedstrijden en 2 doelpuntenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Erik Meijer toch ook niet in zijn periode?![]()
Als het een overtreding van Carson geweest zou zijn ... En dat was het heel duidelijk niet (in de herhaling tenminste heel duidelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dat terzijde, maar hij was wel degelijk de laatste man en dus was rood wel op zn plaats geweest.
Mooi moment ook idd - en wel lachen hoe ze dat ook terug wilden zienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef stevengerrard het volgende:
Het mooiste van de hele wedstrijd van de reactie van Stevie G dat Xabi hem de bal niet gaf bij de 5-3 en toen zag dat de bal erin ging en begon te klappen![]()
![]()
![]()
Het was ook geen overtreding, maar in principe had hij de rode kaart moeten trekken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Als het een overtreding van Carson geweest zou zijn ... En dat was het heel duidelijk niet (in de herhaling tenminste heel duidelijk)
En dit was idd ook leuk om te zien lekker droog juichenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Mooi moment ook idd - en wel lachen hoe ze dat ook terug wilden zien
???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Het was ook geen overtreding, maar in principe had hij de rode kaart moeten trekken.
Ik vraag me af of hij nu het record van het totaal aantal meters afgelegd voor goals in een wedstrijd heeft gehaald. De eerste was al ver, en daar die tweede er nog bij ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke wedstrijd, heb echt 90min lang genoten.
Treffers van Xabi Alonso waren briljant
Dat was ook bij die speler van Luton met die eerste penalty. Als je een pingel geeft is het dus een ovetreding en hij was de laatste man ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef numero_uno het volgende:
Als hij fluit moet ie wel de rode kaart trekken voor het neerhalen van een doorgebroken speler en het niet af doen met een gele.
Dat bedoel ikkomt er alleen een beetje krom uit
Laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar al met al niet extreem sterk gefloten.
Tottenham - Leicester of andersom hoe laat weet ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef Ricky_ het volgende:
Is er morgen nog een live wedstrijd?
Leicester - Tottenham 19:20(Nederlandse tijd) BBC 1quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Tottenham - Leicester of andersom hoe laat weet ik niet
daar kunnen ze hier in nl nog wat van lerenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef borisz het volgende:
Al met al kan je van de FA Cup heel erg genieten![]()
Ze krijgen het nooit zo als in Engeland. Daar heerst echt een cupcultuurtje, hier niet. Verder doen de vele divisies ook hun werk in de grotere landen.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar kunnen ze hier in nl nog wat van leren![]()
's middags Arsenal, 's avonds Liverpoolquote:Op zondag 8 januari 2006 04:31 schreef DutchGooner het volgende:
Kolere,wat heb ik genoten van Luton v Pool.
Geweldige wedstrijd,een iets minder resultaat,zeker voor een Luton wat meer verdiende,een geil stadion en geweldig Luton publiek.
Ik stond nog zo te genieten tussen de Pool supporters bij een 3-1 stand maar helaas.
Je moet vaker tussen het LFC publiek staan: het levert doelpuntrijke klassiekers op !quote:Op zondag 8 januari 2006 04:31 schreef DutchGooner het volgende:
Geweldige wedstrijd,een iets minder resultaat,zeker voor een Luton wat meer verdiende,een geil stadion en geweldig Luton publiek.
Ik stond nog zo te genieten tussen de Pool supporters bij een 3-1 stand maar helaas.
Voor mij werd het weer leuker toen de 3-2, 3-3, 3-4 en 3-5 vielen (hoewel een 4-4 mij als voetballiefhebber ook wel had kunnen bekoren, dan zouden die gasten nog wat centen krijgen voor de repaly). Toch geen verkeerde keuze om naar deze wedstrijd te gaan, een lekker toetje na het szien van de Ayatollah van de Soul Crew van Cardiff City. Stoke v Tamworth was toch minder geweest.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:31 schreef DutchGooner het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |