Barbara Barend ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
leuke pot
Die is niet leukquote:
Misschien keren de kansen voor Lutonquote:
Knap dat je na 2 speelminuten die conclusie al kunt trekken. En Zenden speelt ook bij Liverpool hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
Kromkamp treed in de voetsporen van de legendarische Erik Meijer.
Die speelt niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En Zenden speelt ook bij Liverpool hoor.![]()
Ja. Maar die speelt wel bij Liverpool.quote:
Ik bedoelde dat ie niet zo vaak speeltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. Maar die speelt wel bij Liverpool.![]()
Alleen jammer dat hij dat niet buiten Nederland is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Kromkamp![]()
Beste rechtsback van Nederland.
Erik Meijer toch ook niet in zijn periode?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie niet zo vaak speelt
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij dat niet buiten Nederland is.![]()
Dat was van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Erik Meijer toch ook niet in zijn periode?![]()
ja voorzet en mooie pasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Kromkamp al in balbezit geweest?
Dat is raar. Ik zie hem alleen meerennen en mistasten.quote:
Hij gaf toch een voorzet en een mooie doorsteekpas.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik zie hem alleen meerennen en mistasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |