quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef Jane het volgende:
Nu voelt Lieske zich in haar nek gescheten.
En Tanja vraagt of het zachter kan.
Oh, het was Dido! Dacht Tanja!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef BBscanner het volgende:
Dido kan het wat zachter!
Shit, toen zat ik nog op de bonenstream.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
Hihi. Het wordt nu al leuker. Lieske en Joost ruzie. Oh, wat tof!
Shit, vond het net zo leukquote:
Bonenstream, is dat niet een soort shit wat uit jou komt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Shit, toen zat ik nog op de bonenstream.
niet leuk meer dit neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
En nu Dido zeiken of het wat zachter kan.
En Lieske moet nu ophouden met zeuren.![]()
Niemand neemt haar iets kwalijk, en ze blijft zichzelf maar in het middelpunt van het conflict plaatsen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dido zei iets over zachter voor de baby, vandaar dat ik even dacht dat het Tanja was.quote:
Hij zei: dan zal een ander het wel gezegd hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik had de indruk dat Menno zijn woorden al in trok!
Over 10 minuten is Joost klaar, dan komt de herkansing.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Bonenstream, is dat niet een soort shit wat uit jou komt?
Na zoveel weken kan je er helemaal niet meer om lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Wup het volgende:
ik snap trouwens niet dat haar medebewoners niet steeds vreselijk moeten lachen om die idiote uitdrukkinegn van haar
"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dido zei iets over zachter voor de baby, vandaar dat ik even dacht dat het Tanja was.
wat, imho, sarcastisch bedoeld wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij zei: dan zal een ander het wel gezegd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |