Dat klopt. Het nummer heet Don't cha.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef Tokay het volgende:
Is dat niet dat damesgroepje uit Amerika van die hit Don't you wish your girlfriend lalalala-weet-ik-veel?
Ja, dat had ik al gelezen. Ik had hem willen quoten, maar jou ook..... en toen was er een nieuw topic...en toen..... en toen uhhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:55 schreef Tokay het volgende:
Ja, dat weet ik, en volgens mij was het al geraden door Neleos, lees maar even terug, wyc!
Das goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
Chelsea Clinton?
Musical zelfs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef Tokay het volgende:
Wat een stralende foto van Chelsea Clinton!![]()
Is jouw dame een Nederlandse soapactreutel, wyccie?
Zo ja, dan weet ik het niet.
Maar wat doet die man rechts van Chelseaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef Tokay het volgende:
Wat een stralende foto van Chelsea Clinton!![]()
Is jouw dame een Nederlandse soapactreutel, wyccie?
Zo ja, dan weet ik het niet.
Veter strikken, halfstaand slapen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar wat doet die man rechts van Chelsea![]()
Chaira is het.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Tokay het volgende:
Ik roep zomaar wat: Chiara Borderslee.
Hmmmm, als jij het zegt....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:54 schreef pyl het volgende:
Ha die Tokay!![]()
Als kwaliteitstelevisiekijker ken jij vast mijn mevrouw.....
Ah, Scrut, mijn Six Feet Under-aas heeft gewerkt!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja......., een geweldige actrice. De moeder uit Six Feet Under maar haar naam ken ik niet.
Hopelijk komend voorjaar de volgende reeksquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah, Scrut, mijn Six Feet Under-aas heeft gewerkt!![]()
pyl: er is maar één serie die ik nóg liever kijk dan The Sopranos.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:09 schreef pyl het volgende:
Tokay: er is maar één serie die ik nóg liever kijk dan The Sopranos.....![]()
Is zij die Amerikaanse vrouw wiens zoon in Irak gesneuveld is en nu actie voert tegen de Bush-administration?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:18 schreef pyl het volgende:
Tja, het wordt echt veel te weinig uitgezonden. Onbegrijpelijk.
Enfin, ken je ook deze pronte vrouw?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:19 schreef Tokay het volgende:
pyl: er is maar één serie die ik nóg liever kijk dan The Sopranos.....![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Is zij die Amerikaanse vrouw wiens zoon in Irak gesneuveld is en nu actie voert tegen de Bush-administration?
Fout inderdaad, maar o zo warm........ Het is een nóg lievere moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:24 schreef Tokay het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat jij een plaatje plaatst van die superlieve moeder uit Little House on the Prairie, pyl.
Dat zal dus wel een fout antwoord zijn.
Hè, da's nou jammer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:22 schreef pyl het volgende:
![]()
Jij bent zelf de wanhoop nabij, vrees ik.
Zo!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:27 schreef Z het volgende:
Ik mis allemaal leuke six feet under plaatjes ...
Vooruit dan maar:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:27 schreef Z het volgende:
Ik mis allemaal leuke six feet under plaatjes ...
Ik nam SFU ook nog iedere week op voor een vriendin die destijds in het buitenland zatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:37 schreef Tokay het volgende:
We zijn te goed voor deze wereld, Scrut!
Ma Walton? Ma Dalton?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef pyl het volgende:
Maarrruhhhh.....weet echt niemand mijn lieve moeder?
Ik heb het heus weleens 'geprobeerd' hoor, djeeeeez!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef pyl het volgende:
Scrut, Z, pyl........ik zou toch maar eens Six Feet Under proberen, Tokay.![]()
Maarrruhhhh.....weet echt niemand mijn lieve moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |