Dat klopt. Het nummer heet Don't cha.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef Tokay het volgende:
Is dat niet dat damesgroepje uit Amerika van die hit Don't you wish your girlfriend lalalala-weet-ik-veel?
Ja, dat had ik al gelezen. Ik had hem willen quoten, maar jou ook..... en toen was er een nieuw topic...en toen..... en toen uhhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:55 schreef Tokay het volgende:
Ja, dat weet ik, en volgens mij was het al geraden door Neleos, lees maar even terug, wyc!
Das goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
Chelsea Clinton?
Musical zelfs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef Tokay het volgende:
Wat een stralende foto van Chelsea Clinton!![]()
Is jouw dame een Nederlandse soapactreutel, wyccie?
Zo ja, dan weet ik het niet.
Maar wat doet die man rechts van Chelseaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef Tokay het volgende:
Wat een stralende foto van Chelsea Clinton!![]()
Is jouw dame een Nederlandse soapactreutel, wyccie?
Zo ja, dan weet ik het niet.
Veter strikken, halfstaand slapen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar wat doet die man rechts van Chelsea![]()
Chaira is het.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Tokay het volgende:
Ik roep zomaar wat: Chiara Borderslee.
Hmmmm, als jij het zegt....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:54 schreef pyl het volgende:
Ha die Tokay!![]()
Als kwaliteitstelevisiekijker ken jij vast mijn mevrouw.....
Ah, Scrut, mijn Six Feet Under-aas heeft gewerkt!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja......., een geweldige actrice. De moeder uit Six Feet Under maar haar naam ken ik niet.
Hopelijk komend voorjaar de volgende reeksquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah, Scrut, mijn Six Feet Under-aas heeft gewerkt!![]()
pyl: er is maar één serie die ik nóg liever kijk dan The Sopranos.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:09 schreef pyl het volgende:
Tokay: er is maar één serie die ik nóg liever kijk dan The Sopranos.....![]()
Is zij die Amerikaanse vrouw wiens zoon in Irak gesneuveld is en nu actie voert tegen de Bush-administration?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:18 schreef pyl het volgende:
Tja, het wordt echt veel te weinig uitgezonden. Onbegrijpelijk.
Enfin, ken je ook deze pronte vrouw?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:19 schreef Tokay het volgende:
pyl: er is maar één serie die ik nóg liever kijk dan The Sopranos.....![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Is zij die Amerikaanse vrouw wiens zoon in Irak gesneuveld is en nu actie voert tegen de Bush-administration?
Fout inderdaad, maar o zo warm........ Het is een nóg lievere moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:24 schreef Tokay het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat jij een plaatje plaatst van die superlieve moeder uit Little House on the Prairie, pyl.
Dat zal dus wel een fout antwoord zijn.
Hè, da's nou jammer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:22 schreef pyl het volgende:
![]()
Jij bent zelf de wanhoop nabij, vrees ik.
Zo!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:27 schreef Z het volgende:
Ik mis allemaal leuke six feet under plaatjes ...
Vooruit dan maar:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:27 schreef Z het volgende:
Ik mis allemaal leuke six feet under plaatjes ...
Ik nam SFU ook nog iedere week op voor een vriendin die destijds in het buitenland zatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:37 schreef Tokay het volgende:
We zijn te goed voor deze wereld, Scrut!
Ma Walton? Ma Dalton?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef pyl het volgende:
Maarrruhhhh.....weet echt niemand mijn lieve moeder?
Ik heb het heus weleens 'geprobeerd' hoor, djeeeeez!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef pyl het volgende:
Scrut, Z, pyl........ik zou toch maar eens Six Feet Under proberen, Tokay.![]()
Maarrruhhhh.....weet echt niemand mijn lieve moeder?
Yep, dat is ze, volgens mij. Nu zie ik het ook.quote:
Yep San Dino idd.quote:
Heel goed. Stiekem hoopte ik dat er Zlatan geroepen zou worden.quote:
Rocky idd.quote:
Yep Harald. Goede keeper.quote:
Dat zie je rap!quote:
Hey dolle, ben je weer losgelaten?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Je kan beter vragen of er nog een stoute Scrutinizer is. Die heeft je juffie ontvoerd namelijk.
quote:Er stonden nu agenten voor de school. Ze moesten voorkomen dat de kinderen door Scrutinizer aangevallen werden. Iedereen was bang dat hij korenaars kindermeel van ze zou malen. De kinderen vonden het niet zo leuk want nu was hun bewegingsvrijheid zeer beperkt.
Bovenmeester Dartfanaat was er niet blij mee. Hij was bang dat er minder leerlingen naar zijn school zouden komen. Onze begroting staat op de tocht, als er geen nieuwe leerlingen meer bij komen hoor zei hij bezorgd tegen conciërge Bullpit. Ach dat loopt wel los joh zei conciërge Bullpit. Andy baalde van de agent die hem constant volgde. Zo kon hij geen rotgeintjes meer uithalen natuurlijk. Wyccie en TH vonden het ook niet leuk om door die agent achterna gelopen te worden. Tokavia werd nerveus van de agent. Die was nooit zo happig op vreemden dus vond Tokay het ook niet leuk. Berk wou rust om zijn artikelen te kunnen schrijven. Die middag kwamen de kinderen bij elkaar in het huis van Andy. De agent stonden om het huis geposteerd. Ze bespraken het probleem Scrutinizer. Andy wou weer op zoek gaan naar hem. Maar de rest zag dat niet zo zitten. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren driftig op zoek naar Scrutinizer. Ze gingen alle boeven van de stad langs om hun te ondervragen. Ze wilde zo snel mogelijk antwoorden. Maar niemand kon ze helpen. Juffrouw Diaan was die middag nog op school. Ze moest nog wat na kijken en ook nog het een en ander voorbereiden voor morgen. Ineens stond er een man achter haar. Ze draaide zich om en keek in het gezicht van de gevreesde Scrutinizer. Hij duwde een zakdoek met chloroform op haar gezicht. Toen werd alles zwart voor de ogen van juffrouw Diaan. Conciërge Bullpit trof een leeg lokaal aan terwijl juffrouw Diaan’s spullen er nog gewoon lagen. Haar jas en tas bijvoorbeeld. Om de hoek stond Scrutinizer juffrouw Diaan in een bestelbusje te laden. Hij smeet de deur dicht en reed rustig de straat uit.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Eentje maar hoor. Ik was druk met andere dingen, ik zal proberen wat vaker verhaaltjes te posten
[..]
Inderdaad! Dat hij homo tot kindermeel wou vermalen is niet zo heel erg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Wordt tijd voor een hardere strijd tegen die Scrut
![]()
Kinderen ontvoeren oke, maar niet mijn juffie
![]()
Heee ik ben ontvoerd. Wel spannend....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Eentje maar hoor. Ik was druk met andere dingen, ik zal proberen wat vaker verhaaltjes te posten
[..]
Jij wil ook mee doen in de verhaaltjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:25 schreef Z het volgende:
Ik voorzie een Superheld, te weten SuperZ, die dan to the rescue komt zeg maar.
Je bent de eerste die dat spannend vind om ontvoerd te zijn door een schurk, denk ik... en aangezien mijn tranen dus ten onrechte zijn... Laat Scrut haar dan maar houden....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heee ik ben ontvoerd. Wel spannend....![]()
Volgende verhaaltje moet dus zijn Peaceman trouwt met Eliza Dushku?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat spannend vind om ontvoerd te zijn door een schurk, denk ik... en aangezien mijn tranen dus ten onrechte zijn... Laat Scrut haar dan maar houden....![]()
In het echt lijkt me het niet spannend hoor en ik hoop ook wel dat je me heel snel komt bevrijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat spannend vind om ontvoerd te zijn door een schurk, denk ik... en aangezien mijn tranen dus ten onrechte zijn... Laat Scrut haar dan maar houden....![]()
quote:Juffrouw Diaan was erg bang. Die gemene Scrutinizer was erg gevaarlijk. Gelukkig was ze te oud om tot kindermeel vermalen te worden. Ze wist absoluut niet waar ze heen reden. Het busje was geblindeerd en zijn had ook een blinddoek voor. Rechercheur Peaceman was in alle staten. Zijn juffie was ontvoerd door die schurk. Hij wou meteen korte metten met die gemenerd maken. Burgermeester BwennieBren besloot een ervaren speurneus op de zaak te zetten. Een speciaal agent met de codenaam Z. Speciaal agent Z onderzocht de klas nauwkeurig. Hij vond niks. Die Scrutinizer is een goede zei hij vol bewondering. Hij heeft geen spoortje achtergelaten. Rechercheur Peaceman werd boos. Fijn dat je hem zo bewonderd maar daarmee komt juffrouw Diaan niet terug zei hij kwaad. Speciaal agent Z zei rustig: Dat is waarom jij hem de vorige keer niet gepakt hebt vriend. Jij verafschuwt hem. Daar door zie je de details van zijn werk niet. Je moet Scrutinizer begrijpen om hem te pakken. Rechercheur Peaceman was nog steeds boos. De kinderen waren verdrietig. Hun juf was ontvoerd door die enge Scrutinizer. Wyccie en TH wisten hoe eng dat was. TH durfde nog steeds niet zonder licht te slapen en Wyccie’s moeder moest altijd bij haar zitten tot ze sliep. Andy wou weer gaan zoeken maar Tokay hield hem weer tegen. We weten niet waar hij zit en nu is Scrutinizer echt heel gevaarlijk. Hij zou gehakt van ons maken had hij gezegd. Andy wist dat Tokay gelijk had. Ondertussen waren Scrutinizer en juffrouw Diaan op hun bestemming aangekomen. Een vrachtschip. Scrutinizer droeg juffrouw de loopplank op. Hij bracht haar naar het ruim. We varen morgen uit juffrouw zei Scrutinizer gemeen. Tot die tijd zult u hier aan de ketting moeten.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef dartfanaat het volgende:
Angela Schijf
(Se)Bastiaan Ragas is goed.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is die dork. Sebastiaan Ragas.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Angela Lansbury.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Dana Carvey.
Nee, ze is kwijt op een tropisch eilandje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Paris Hilton voor ze haar bek liet verbouwen?
Yep, zij ja... de kijkcijfers van de US mediaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah die Natalee Holloway.
Wie niet nu inmiddels? Zelfs Condoleezza Rice is nu benaderd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Dr Phil die kale neppsycholoog heeft zich er toch ook al mee bemoeit?
Heeft die niks beters te doen? Ik geloof dat haar troepen onlangs nog de mensenrechten grof schonden in Afghanistan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wie niet nu inmiddels? Zelfs Condoleezza Rice wordt nu benaderd.
Dat is hem. En dan zeggen ze dat Hazes veel zoop.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:30 schreef Tokay het volgende:
Shane MacGowan, ik weet niet goed hoe je zijn naam schrijft....
Ja dat behoort eigenlijk het grote nieuws te zijn, maar ipv daarvan laten ze keer op keer die hysterische moeder van die Natalee op TV zien, terwijl haar arme vader met zijn blote handen heel Aruba omspit.... (ja sorry ik volg de verhalen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heeft die niks beters te doen? Ik geloof dat haar troepen onlangs nog de mensenrechten grof schonden in Afghanistan.
Ik vind het een vreemde zaak al volg ik het niet helemaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja dat behoort eigenlijk het grote nieuws te zijn, maar ipv daarvan laten ze keer op keer die hysterische moeder van die Natalee op TV zien, terwijl haar arme vader met zijn blote handen heel Aruba omspit.... (ja sorry ik volg de verhalen...)
[afbeelding]
Ze zong dat ze vrij wilde zijn..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Nivea?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:04 schreef Neleos het volgende:
Rozalla?
sorry for the late answer maar dat is goed Tokay!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:17 schreef Tokay het volgende:
Is dat Deniece Williams, van Let's Hear It For The Boys???
GE-WEL-DIG! En Pyl, je kan zeggen en vinden van Tom wat je wil, maar ik weet zeker dat ook jij voor de bijl gegaan wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:33 schreef pyl het volgende:
Peaceman, ik durf het bijna niet te vragen, maar: leuke avond gehad, gisteren?![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:33 schreef pyl het volgende:
Peaceman, ik durf het bijna niet te vragen, maar: leuke avond gehad, gisteren?![]()
Ah, jij hebt hem zien genieten, zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:36 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij wel.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah, jij hebt hem zien genieten, zeker?![]()
Wie, wat, hoe? Bob Dylan?quote:
Hij stond zelf ook te genietenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah, jij hebt hem zien genieten, zeker?![]()
Ja, veel te vroeg gestopt helaas.........quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Peter Brusse is leuk.
Ook ik heb erg genoten...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:33 schreef pyl het volgende:
Heb je nog een fotootje gemaakt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook ik heb erg genoten...we stonden vooraan op de tweede rij recht voor hem
![]()
Zou hij ook hebben genoten, is dan de hamvraag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ook ik heb erg genoten...we stonden vooraan op de tweede rij recht voor hem
![]()
Een paar maar....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je nog een fotootje gemaakt?![]()
Ja, dat liet hij wel merken... Een zeer goede zanger met een enorm gevoel voor humorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Zou hij ook hebben genoten, is dan de hamvraag.![]()
Aan zijn reacties te zien, was hij wel aan het genieten. Hij was ook erg humoristisch. Peace heeft al gereageerdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Zou hij ook hebben genoten, is dan de hamvraag.![]()
quote:
Ben jij mijn kloon?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aan zijn reacties te zien, was hij wel aan het genieten. Hij was ook erg humoristisch.
Hee Posquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:46 schreef pos het volgende:
[..]
Plaats er even één Diaan, ik ken hem nl niet.
Het lijkt er wel op, we zouden wel een leuk stelquote:
Hmmmmmmmmmm............in welke tak van sport? Of vraag ik daarmee te veel?quote:
En een straatnaam uit Amsterdam Oost?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:12 schreef fotoloog het volgende:
Naamgenoot van een Frans fysicus uit de 18e eeuw...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef pos het volgende:
[..]
En een straatnaam uit Amsterdam Oost?
Niet dat ik het dan weet ofzo...quote:
Naja ..straat,het is is een hof !quote:
Thnx Diaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
u roept, wij draaien..[afbeelding]
ben nu even weg
tot straksquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
u roept, wij draaien..[afbeelding]
ben nu even weg
Bravo!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef dartfanaat het volgende:
Henk Kamp
quote:
Die had nog eens een korte carrière op het Binnenhof!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
Philomena Bijlhout.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
Philomena Bijlhout.
Ja...8 héle uren staatssecretarisquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die had nog eens een korte carrière op het Binnenhof!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:25 schreef pyl het volgende:
Eduard Bomhoff.
Charles Swietert is een goede tweede...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef Tokay het volgende:
Die had nog eens een korte carrière op het Binnenhof!![]()
Zeven...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef dartfanaat het volgende:
Ja...8 héle uren staatssecretaris
Thnx, ik dacht dat het er 8 waren...quote:
Je moet dan ook onder de juiste naam zoeken..........Schwietert.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat jij wél een plaatje hebt gevonden
Meneer is, ondanks z'n loopbaan bij de NOS, dan blijkbaar toch zó'n onbeduidende voetnoot in de vaderlandse historie dat Google niet eens de correcte schrijfwijze van z'n naam oplepelt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef pyl het volgende:
Je moet dan ook onder de juiste naam zoeken..........Schwietert.
Dan is het trouwens nog moeilijk, moet ik toegeven.
Bij mij doet Google dat wel hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer is, ondanks z'n loopbaan bij de NOS, dan blijkbaar toch zó'n onbeduidende voetnoot in de vaderlandse historie dat Google niet eens de correcte schrijfwijze van z'n naam oplepelt...
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:40 schreef Berkery het volgende:
Gruiters?
Ja, dat is inderdaad waarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:42 schreef Berkery het volgende:
Vroeger hadden alle politici zo'n bril![]()
Ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:50 schreef Treinhomo het volgende:
Gijs van Aardenne ?
No shit!?!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:00 schreef dartfanaat het volgende:
Zat in de 2e Kamer in de jaren 60
Die zat op het binnenhof in het zonnetjequote:
KVPquote:
Met nederwiet en bloemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die zat op het binnenhof in het zonnetje![]()
Ah, groen links dus.quote:
ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef Tokay het volgende:
Doen we nu nog steeds RJP(oliticus)?
Nee, dat weet ik ook wel. Jij doet altijd alleen maar Raad Je Eliza Dushi en/of Tom McRae.quote:
Mwah... da's een beetje overdreven hoor... zit je aan de wiet ofzo? dat je het niet meer zo helder ziet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Jij doet altijd alleen maar Raad Je Eliza Dushi en/of Tom McRae.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt liever RJP(orno-actrice) ? [afbeelding]
Heroïne.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:24 schreef peaceman het volgende:
Mwah... da's een beetje overdreven hoor... zit je aan de wiet ofzo? dat je het niet meer zo helder ziet?![]()
hé dat rijmt...![]()
Aha, het stevige werkquote:
Valt wel mee, deze weet hij vast ook wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Jij doet altijd alleen maar Raad Je Eliza Dushi en/of Tom McRae.
Ik draag enkel een suggestie aan...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef peaceman het volgende:
waar mag deze veronderstelling op gebaseerd zijn
Ehmm.... is dat Eliza?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee, deze weet hij vast ook wel.
[afbeelding]
Het was Thom Yorke... Ik heb m al geradenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk weer een normaal mens.
Ken hem niet maar het is weer iets"
Ik schat in dat ie ook wethouder van Oss geweest isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Goed, een KVP-Tweedekamerlid uit de jaren zestig dus. En toch vind ik het vreemd dat ik hem niet ken (dwz zijn hoofd komt me bekend voor, maar ja, dat kwartje hè). Vertel eens waarom we hem moeten kennen? Is hij ook kort bewindsman geweest, of zoiets?
Geef dan ten minste nog even een kanjer van een hint.......quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:35 schreef dartfanaat het volgende:
* gaat off en zegt tot zaterdag, wegens omstandigheden,![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik schat in dat ie ook wethouder van Oss geweest is
kijk eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Geef dan ten minste nog even een kanjer van een hint.......
![]()
Tjonge, en dan verwijt men mij hier weleens iets.................quote:
Wat? Ben je niet tevreden met mijn hint?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Tjonge, en dan verwijt men mij hier weleens iets.................
![]()
quote:B.J. van Buel
Weinig opvallend Tweede-Kamerlid (1961-1971) van de KVP. Was aanvankelijk schilder en later vakbondsbestuurder. Sprak vrij weinig in de Kamer en gold als het prototype van de backbencher. Combineerde zijn Kamerlidmaatschap enige tijd met het wethouderschap in Oss.
Nee hoor, ik ken alle backbenchers uit mijn hoofd............mét geboorte- en sterfdata, en natuurlijk de doopnamen van hun kinderen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:44 schreef pyl het volgende:
Nee hoor, ik ken alle backbenchers uit mijn hoofd............
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken alle backbenchers uit mijn hoofd............mét geboorte- en sterfdata, en natuurlijk de doopnamen van hun kinderen.
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ted McGinley.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ted McGinley.
als ik die foto zo zie, denk ik niet dat ik ze wil weten...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Aan dit gezelschap bewaar ik goede herinneringen...........![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:50 schreef Tokay het volgende:
Aan dit gezelschap bewaar ik goede herinneringen...........![]()
Santa Esmeralda!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef fotoloog het volgende:
Oh god,don't let me be misunderstood....
Dat later opnieuw gebruikt werkt door Tarantino voor Kill Bill II.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef fotoloog het volgende:
Oh god,don't let me be misunderstood....
Dat zegt voor ons genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Santa Esmeralda!![]()
En nee, ik zeg níet waarom.![]()
Kill Bill vol. 1 om precies te zijn. Als O-ren en Beatrix hun swordfight gaan houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat later opnieuw gebruikt werkt door Tarantino voor Kill Bill II.
Nee hoor.quote:
Nog in zwart-wit...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef fotoloog het volgende:
[Sentimenteel modus]
M,n eerste verkering![]()
Nou zeg..... niet zo onaardig tegen je playstationvriendje!quote:
Grrrr....quote:
Those were the days......quote:
Kleur maakt zo kleurloos he?quote:
Nah....hierogliefenquote:
Waar dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:09 schreef Tokay het volgende:
Ik vond nog een lekker waif...
quote:
Gezien 't baasje zal 't wel een boderline-collie zijn...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:10 schreef brother52 het volgende:
een bordercollie?
Verkocht aan meneer fotoloog!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef fotoloog het volgende:
¤ 50 op Winnie de Jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |