Hij is in ieder geval eerlijk hierover. Dat kan ik van Joost dus niet zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
De aap komt uit de mouw: Joost haalt de aandacht weg die Menno wil hebben
BB muis en grote visquote:
Dat zou kunnen ja. Zoals hij het zelf vertelde zou jij er dan wat teruggetrokken van zijn geworden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, ligt aan je definitie.
Als je véél geprikkelder dan normaal op van alles en nog wat reageert, dan is iemand ook "zichzelf niet helemaal meer".
kan niet zeggen dat het op een positieve mannier is, maar misschien kan het wel in zijn voordeel werken voor de kijkers. maar in de groep word het er voor hem niet ebter opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef doka het volgende:
en die krijgt hij op het moment genoeg...
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
menno is verschrikkelijk onbetrouwbaar.
Een figuur die je goed in de gaten moet houden.
Echt heel zeker gezegd in de uitzending van vandaag. Er kan ook niet meer voor haar gesms't worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in, is het echt zeker dat Tanja weggaat?
Is er iets in de live uitzending over gezegd of op de talpa site?
is snel gegaan idd, dat krijg je als fok snel isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Kokstra het volgende:
Nogmaals: Ik denk dat Menno een plan had dat hij het grappigste jongetje van de klas zou zijn. Nu is Joost dat en Menno kan dat eigenlijk niet hebben.
Gaat lekker trouwens, SC 583 is in 54 minuten volgeblaft
ze heeft geen multitaskingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef style het volgende:
Lieske wel blijven ademhalen als je praat.![]()
Ik durf geen voorspellingen meer te doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef Falco het volgende:
Zo het is donderdag! De dag dat Rob het huis verliet!
ik ben ook nog niet van die indruk af te brengenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
Ja dat heb ik ook![]()
Ik vind hem vaak heel sneaky
En dat heb ik dus bij Joost. Die vind ik dus echt sneaky. Menno is tenminste nog eeriljk over zijn beweegredenen. Joost probeert de leuke jongen uit te hangen en zo leuk mogelijk in beeld te komen en ondertussen speelt hij een heel gemeen spelletje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook![]()
Ik vind hem vaak heel sneaky
Op welke stream in de tuin zeker! Gemist jammerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Wup het volgende:
ach heeft iemand muis gecapped?
Wat zit iedereen nu toch zo over Joost heen te vallenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef style het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval eerlijk hierover. Dat kan ik van Joost dus niet zeggen
Nee, dat zie je niet goed. Ze heeft Menno al 10x verteld dat ze zijn actie totaal niet begrijpt. Maar ze zegt nu dat het belangrijk is dat hij tevreden met zichzelf is en over alles wat hij doet een goed gevoel moet hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Jane het volgende:
Lieske heeft nu ineens heel veel begrip voor de actie van Menno vannacht.
Was idd vrij onsamenhangendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef mamapan het volgende:
Heeft iemand begrepen wat Lieske net allemaal uitkraamde
Dan moet hij moet wel wat oefenen want ik heb nog nooit om hem kunnen lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Kokstra het volgende:
Nogmaals: Ik denk dat Menno een plan had dat hij het grappigste jongetje van de klas zou zijn. Nu is Joost dat en Menno kan dat eigenlijk niet hebben.
Gaat lekker trouwens, SC 583 is in 54 minuten volgeblaft
Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
Ik begrijp eigenlijk zelden wat Lieske zegtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef mamapan het volgende:
ik neem aan dat dat een retorische vraag isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef mamapan het volgende:
Oh god zeg, dat deze dag dan eindelijk nog mag komenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Echt heel zeker gezegd in de uitzending van vandaag. Er kan ook niet meer voor haar gesms't worden.
Ik dacht al, wie zal er gaan reageren?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zie je niet goed. Ze heeft Menno al 10x verteld dat ze zijn actie totaal niet begrijpt. Maar ze zegt nu dat het belangrijk is dat hij tevreden met zichzelf is en over alles wat hij doet een goed gevoel moet hebben.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
joost is schijnheilig en keihard uit z'n rol gedonderd, waarbij er een heel naar mannetje tevoorschijn kwamquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zit iedereen nu toch zo over Joost heen te vallen![]()
Vinden jullie Menno nou echt leuker dan Joost?
Als ik moet kiezen: Zeker weten!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zit iedereen nu toch zo over Joost heen te vallen![]()
Lieske's spraakcentra in haar hersenen hebben nauwelijks contact met haar spraakmotoriek. Die gaan maar hun eigen gang.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef mamapan het volgende:
Ik ben al dagen afgehaakt, volg amper een kwartier de streams per dag, soms 3 dagen niet, omdat ik de big Tanja show zat benquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen
Ja, ze heeft vrijwillige exit aangevraagd, en het is officieel. Kuch, overigens werden er ook 4 mensen genomineerd vorige week, dus dat zag je aankomen....
Volgens de laatste berichten nog wel, want op de andere drie kon gewoon doorgestemd worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh god zeg, dat deze dag dan eindelijk nog mag komen![]()
![]()
Gaat er dan morgen niemand anders uit?
Ik vind zelfs Saddam leuker dan Joost.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
SMS-sen voor Mennoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Nathalie bij Rob en Joost bij Chantal dus.
God, het is dat ik absoluut niet wil sms'en, maar ik zou het bijna doen voor Menno.
Jazeker wel. De mensen moeten nog steeds blijven bellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh god zeg, dat deze dag dan eindelijk nog mag komen![]()
![]()
Gaat er dan morgen niemand anders uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |