hij heeft een paar keer verteld tijdens de nachtelijke gesprekken met Roel dat hij toen hij binnenkwam een rol speelde. Toen hij direct genomineerd werd is hij daarvan afgestapt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Menno zegt maar steeds dat hij helemaal zichzelf niet meer is. Daar snap ik dus niets van.
Je bent toch altijd jezelf OF je moet er voor kiezen om een rol te gaan spelen.
Ja Rica!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Rica ik vind ECHT dat je hier mee moet op houden. Je mag Joost een lul vinden en meer ongein. Maar ik vind dit vele malen te ver gaan
Of 'dat zeg ik niet'.quote:
is wel leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef doka het volgende:
[..]
hij heeft echt flink toneelgespeeld in het begin, maar hij houdt dat niet meer vol
Menno gooit het erop dat hij zichzelf helemaal is kwijtgeraakt door alles wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
hij heeft een paar keer vertelt tijdens de nachtelijke gesprekken met Roel dat hij toen hij binnenkwam een rol speelde. Toen hij direct genomineerd werd is hij daarvan afgestapt.
ik had toen de indruk dat hij dat zei omdat het was wat Roel wilde horen
rob is er toch stuk beter inquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef Jane het volgende:
Ah, Naat is ook amateur-psycholoog. Ze gaat Menno nu vertellen hoe hij in elkaar zit.
Daar zit wat in het Tanja kamp is natuurlijk anti-Rob! Nu maar hopen dat ze dan op Menno stemmen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat Rob er morgen uitmoet aangezien ik denk dat de Tanjafans sneller op Menno zullen stemmen...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Rica!
Maak er maar van: Joost mag van ons (behalve van Cuall) wel dood.![]()
Tja, ligt aan je definitie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Menno zegt maar steeds dat hij helemaal zichzelf niet meer is. Daar snap ik dus niets van.
Je bent toch altijd jezelf OF je moet er voor kiezen om een rol te gaan spelen.
ik denk dat de tanja fans eerder zeggen stik maar met dat smsenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Daar zit wat in het Tanja kamp is natuurlijk anti-Rob! Nu maar hopen dat ze dan op Menno stemmen!
Met andere woorden: Hij is uit zijn rol gevallenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno gooit het erop dat hij zichzelf helemaal is kwijtgeraakt door alles wat er is gebeurd.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Rica!
Maak er maar van: Joost mag van ons (behalve van Cuall) wel dood.![]()
Wat een antwoordquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno gooit het erop dat hij zichzelf helemaal is kwijtgeraakt door alles wat er is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |