Hij is in ieder geval eerlijk hierover. Dat kan ik van Joost dus niet zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
De aap komt uit de mouw: Joost haalt de aandacht weg die Menno wil hebben
BB muis en grote visquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef doka het volgende:
muisjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou kunnen ja. Zoals hij het zelf vertelde zou jij er dan wat teruggetrokken van zijn geworden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, ligt aan je definitie.
Als je véél geprikkelder dan normaal op van alles en nog wat reageert, dan is iemand ook "zichzelf niet helemaal meer".
kan niet zeggen dat het op een positieve mannier is, maar misschien kan het wel in zijn voordeel werken voor de kijkers. maar in de groep word het er voor hem niet ebter opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef doka het volgende:
en die krijgt hij op het moment genoeg...
het wordt steeds gezelligerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef Rica het volgende:
[..]
BB muis en grote visom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
menno is verschrikkelijk onbetrouwbaar.
Een figuur die je goed in de gaten moet houden.
Echt heel zeker gezegd in de uitzending van vandaag. Er kan ook niet meer voor haar gesms't worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in, is het echt zeker dat Tanja weggaat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is er iets in de live uitzending over gezegd of op de talpa site?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Oepsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is snel gegaan idd, dat krijg je als fok snel isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Kokstra het volgende:
Nogmaals: Ik denk dat Menno een plan had dat hij het grappigste jongetje van de klas zou zijn. Nu is Joost dat en Menno kan dat eigenlijk niet hebben.
Gaat lekker trouwens, SC 583 is in 54 minuten volgeblaft
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Oepsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze heeft geen multitaskingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef style het volgende:
Lieske wel blijven ademhalen als je praat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik durf geen voorspellingen meer te doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef Falco het volgende:
Zo het is donderdag! De dag dat Rob het huis verliet!
ik ben ook nog niet van die indruk af te brengenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
Ja dat heb ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind hem vaak heel sneaky
En dat heb ik dus bij Joost. Die vind ik dus echt sneaky. Menno is tenminste nog eeriljk over zijn beweegredenen. Joost probeert de leuke jongen uit te hangen en zo leuk mogelijk in beeld te komen en ondertussen speelt hij een heel gemeen spelletje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind hem vaak heel sneaky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop