Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
Realiseer je wel goed dat het liegen Menno niet echt veel moeite kost![]()
Ik heb Joost nog niet op een leugen kunnen betrappen tot nu toe
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Als dit goed in beeld wordt gebracht morgen is Menno de grote favoriet voor de zege...
valt best wel meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat lieske zich nu ineens de afgelopen week zo mee laat slepen in alle achterklap
quote:
Stiekem is dus niet meer aan de orde.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:35 schreef Dynabite het volgende:
Stiekum doorwerken terwijl de opdracht sowieso niet meer te halen is...wat een logica, tenzij je het alleen doet om stemmen te winnen.![]()
echt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij verbeterde Lieske, da's wat anders
Een leugen misschien niet, maar hij zei een paar dagen geleden tegen Menno dat hij heel graag met Menno bij de laatste 3 wil zitten. En het zei net tegen Rob dat hij hoopt dat Rob en Naat er in ieder geval niet uitgaan. Menno noemde hij niet eens meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
Realiseer je wel goed dat het liegen Menno niet echt veel moeite kost![]()
Ik heb Joost nog niet op een leugen kunnen betrappen tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |