Joost ging een beetje uit z'n plaat (want die voelt wel dat de groep zich anders tegen hem keertquote:
het was geen gesprek maar een opmerking van Joost dus je kunt hem gemist hebben...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
Ik heb vanmorgen de streams gezien en de discussie over het langer slapen of doorwerken.
Ik kan me niets van een gesprek tussen Menno en Joost herinneren. menno ging in de blauwe stoel zitten en Joost naar bed.
Ik geloof het verhaal van Menno voor geen meter![]()
Hij verbeterde Lieske, da's wat andersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Menno geeft nu zelf al toe dat hij eigenlijk niet echt heeft overlegd.
Ja, dat was mijn gevoel ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Joost kwam voor mij heel ongeloofwaardig over net.. je zag hem beseffen: "Oh kut, het klopt"
ik geloof Joost ook voor geen meter meer na vandaag.... die lult ook met alle winden mee om zelf buiten schot te blijven...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
Ik heb vanmorgen de streams gezien en de discussie over het langer slapen of doorwerken.
Ik kan me niets van een gesprek tussen Menno en Joost herinneren. menno ging in de blauwe stoel zitten en Joost naar bed.
Ik geloof het verhaal van Menno voor geen meter![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
De winnaars van Big Brother zijn altijd degene die langzaam opbloeien....Lieske en Dido bloeien langzaam op....en tja Nathalie is doodgebloeid. Joost te vroeg gebloeid. Tanja gebloeid en uit elkaar gespat. Rob was al dood toen hij binnenkwam. Roel hangt er nog steeds slap bij. Chantal vermoorde alle bloemetjes om elkaar heen. Ingrid was een ordinaire bloem.
zo mijn tuin is klaar.
Dat is dan weer zwaar overdreven. Ze heeft het verkeerd begrepen. Menno heeft vanmiddag blijkbaar iets over Joost gezegd en Lieske heeft het onjuist vertaald tegen de anderen in de werkkamer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
eigenlijk verdraai jij de waarheid een ietwat nu ...lieske liegt namelijk keiard dat ze barst![]()
een echte D66erquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef Day het volgende:
Joost zit zich flink in te dekken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef Falco het volgende:
Lieske is de enige die eerlijk is ja en ze komt zowaar nog vrij verstandig over nu.
Klopt, want ook Lieske had een eigen draai aan het verhaal gegeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij verbeterde Lieske, da's wat anders
Hij zat gisteren anders tussen de bonen nog keihard te liegen dat hij Tanja niet had genomineerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
Ik heb Joost nog niet op een leugen kunnen betrappen tot nu toe
Nou, mijnheer Joost is vandaag al de hele dag raar bezig... en remember zijn geheime missie met Rob in het begin... daar heeft ook niemand wat van gemerkt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
Realiseer je wel goed dat het liegen Menno niet echt veel moeite kost![]()
Ik heb Joost nog niet op een leugen kunnen betrappen tot nu toe
D66 he...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik geloof Joost ook voor geen meter meer na vandaag.... die lult ook met alle winden mee om zelf buiten schot te blijven...
Ik begrijp niet dat lieske zich nu ineens de afgelopen week zo mee laat slepen in alle achterklapquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dan weer zwaar overdreven. Ze heeft het verkeerd begrepen. Menno heeft vanmiddag blijkbaar iets over Joost gezegd en Lieske heeft het onjuist vertaald tegen de anderen in de werkkamer.
Die anderen hebben Lieske's verhaal trouwens dus toch wel meteen aan Joost doorgebrieft, wat ze naar eigen zeggen zelf had willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |