Joost gaf half toe dat hij het erover met menno gehad heeft ....daarna gaf hij er een vlotte draai aanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:25 schreef cuall het volgende:
Ha Joost komt nu naar Menno over het verhaal dat hij zou hebben overlegd over het alleen zou gaan werken.
Joost vindt het raar en heeft dat niet zo gezegd.
Ik vond Menno zijn reactie erg schrikachtig en ongeloofwaardig, ergo ik geloof Joost dus![]()
ze is beetje pissed dat zei de schuld er nu van krijgtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:25 schreef Wup het volgende:
Lieske kap nou met dat gestotter
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:25 schreef cuall het volgende:
Ha Joost komt nu naar Menno over het verhaal dat hij zou hebben overlegd over het alleen zou gaan werken.
Ik vond Menno zijn reactie erg schrikachtig en ongeloofwaardig, ergo ik geloof Joost dus![]()
Ach iedereen die stemt maakt kans op een prijs, dus dat zal juridisch wel dicht zitten. Bovendien is een vrijwillige exit altijd onderdeel van het spel, kan altijd gebeuren. Of stel dat er iets ernstigs in de familie van een bewoner is. Kan BB weinig aan doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Het is op dit moment al fraude omdat er wellicht al mensen op Tanja hebben gestemd! Wat gebeurt er met die stemmen? Krijgen de mensen hun geld terug?
Ik snap nog steeds niet helemaal wat er nu preciés aan de hand is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Joost moet door het stof![]()
Menno lult hem klem
Klopt!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joost gaf half toe dat hij het erover met menno gehad heeft ....daarna gaf hij er een vlotte draai aan
heb jij je hoorapparaat en lenzen niet in?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:25 schreef cuall het volgende:
Prachtigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
De winnaars van Big Brother zijn altijd degene die langzaam opbloeien....Lieske en Dido bloeien langzaam op....en tja Nathalie is doodgebloeid. Joost te vroeg gebloeid. Tanja gebloeid en uit elkaar gespat. Rob was al dood toen hij binnenkwam. Roel hangt er nog steeds slap bij. Chantal vermoorde alle bloemetjes om elkaar heen. Ingrid was een ordinaire bloem.
zo mijn tuin is klaar.
ik heb de rest gemist & val hier een beetje inquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef Ferdii het volgende:
ze is beetje pissed dat zei de schuld er nu van krijgt
en joost heeft het dus wel gezecht, menno lulde em simpel klem dat ze het er wel over hebben gehad.
Ik moet naar bed en ik wil niet... genieten dit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:
wat een kippenhok als je alle streams wilt volgen... Lieske heeft gezegd wat Joost niet heeft gezegd tegen Menno en toen heeft Menno niets of iets gezegd tegen Lieske die via Joost weer tegen Menno heeft gezegd dat.......pffffffffffffffffff
Eigenlijk ook leuk dat het eens over iemand anders gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:27 schreef BBscanner het volgende:
Menno is wel HOT op dit moment!!! Iedereen heeft het over hem. Het lijkt wel of ze Tanja reeds zijn vergeten.
idd joost gaf toe en werd klemgelult...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb jij je hoorapparaat en lenzen niet in?
Joost gaf zelfs al stotterend toe....
Ik hoop zo dat dit morgen goed geregisseerd in beeld wordt gebracht..
Blijf je knop hangen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
GODVERDOMME JOOST..WERK EEN DOOR DIKKE TROL
Eerlijk gezegd verdraait Lieske nu wel de waarheid enigszins in haar voordeel. Ze zei wel degelijk dat Joost had gezegd tegen Menno dat hij de anderen niet moest wakker maken. Dat heeft Joost dus blijkbaar niet gezegd volgens Menno.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
zegt lieske eigenlijk de waarheid
eigenlijk verdraai jij de waarheid een ietwat nu ...lieske liegt namelijk keiard dat ze barstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verdraait Lieske nu wel de waarheid enigszins in haar voordeel. Ze zei wel degelijk dat Joost had gezegd tegen Menno dat hij de anderen niet moest wakker maken. Dat heeft Joost dus blijkbaar niet gezegd volgens Menno.
Dat is dan weer niet waar. Ze vindt het belachelijk dat Menno in zijn eentje is gaan doorwerken en heeft het dan het afgelopen uur ook meerdere malen recht in zijn gezicht gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
en lieske is nogal laag nu ....ze gaf vanmiddag behoorlijk af en nu is het weer dat ze het wel lief von van menno
Dat hoorde ik toch niet zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef TheVulture het volgende:
En Lieske lult zich ook klem nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |