jamaar joost vertrouw ik ook voor geen meter...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zie je Joost stomverbaasd kijken!
Joost zegt dat hij dus helemaal niet met Menno heeft gesproken.
Dat heb ik sinds vandaag dus ook...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar joost vertrouw ik ook voor geen meter...
iemand die het gezien heeft ?
In de zakken van Sjonniequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vraag me af waar de Tanja stemmen heen gaan?
prima ideequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef cevece het volgende:
ff wat anders. Zullen we bij Hummie voorstellen dat ze een greep uit de glazen zuil moeten doen en dat moeten storten op giro 800800. Gewoon zeggen "nu naar de zuil en geld eruit halen voor speciale missie" en dan erachteraan zeggen "er is een ramp gebeurd en jullie gaan storten op giro 800800". Gaan zij weer speculeren wát er gebeurd is....
Het is op dit moment al fraude omdat er wellicht al mensen op Tanja hebben gestemd! Wat gebeurt er met die stemmen? Krijgen de mensen hun geld terug?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Loopt ze ook als ze mensen laat bellen en er dan niemand uitstuurt. Dan zullen er zeker flink wat mensen zijn die daar niet nog een keer intrappen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb bij iedere Big Brother de winnaar goed voorspelt..maar nu twijfel ik tussen 2 mensen.....
namelijk:
Dido of Lieske
Ben je boos?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef luciano het volgende:
luciano - zaterdag 24 september 2005 @ 22:47
De nominatierondes - Deel 2
ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
GOED VOORSPELD HE .......
Doe ff normaal!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef luciano het volgende:
luciano - zaterdag 24 september 2005 @ 22:47
>KNIP<
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef luciano het volgende:
ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
GOED VOORSPELD HE .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |