quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef cevece het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet wat ik kinderlijker vind hoor. 19 zijn en soms nog erg naïef denken of 27 zijn en te pas en te onpas je duim in je giechel stoppen![]()
ZOdat degene met de minste stemmen volgende week automatisch genomineerd staat voor volgende week? Werd net al door iemand geopperd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
waarom zou je dan nog wel kunnen stemmen op de 3 andere?
zal niet happenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:05 schreef Jane het volgende:
Lieske roddelt nu gewoon hoor. Even voor de record en voor degenen die steeds glashard beweren dat het niet zo is (ik noem geen namen).
Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk omdat de sms lijnen nog open zijn. Als alleen Tanja er uit gaat voelen de sms'ers zich echt bedondert!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens (weet niet meer door wie het was geopperd) dat morgen alleen Tanja eruitgaat en degene die de minste stemmen heeft dus genomineerd staat omdat een dubbele exit niet in één liveuitzending past, dus ik vrees dat het alleen Tanja is
ik zeg niet dat lieske niet roddelt, iedereen roddelt wel eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:05 schreef Jane het volgende:
Lieske roddelt nu gewoon hoor. Even voor de record en voor degenen die steeds glashard beweren dat het niet zo is (ik noem geen namen).
neee ajb niet gewoon rob mee exitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:06 schreef Day het volgende:
[..]
ZOdat degene met de minste stemmen volgende week automatisch genomineerd staat voor volgende week? Werd net al door iemand geopperd.
Kan me wel voor stellen dat ze dat doen, eigenlijk. Denk dat ze morgen nog veel aandacht aan Tanja en Joss willen besteden tijdens de liveshow.
Maar ik hoop het niet. Ik hoop dat Rob (of liever nog Naat) eruit gaat, zodat Tanja's wraak toch nog zoet is!![]()
[\quote]quote:das waar, maar ik denk dat menno wel veel met ze reputatie voor de buiten wereld bezig is door bv niet over politiek te praten, werken als de rest slaapt, overal mee eens zijn wat de groep zegt etc.
Ja dat denk ik ook, ik heb Joost in de tuin gehoord eerder vanavond en zijn verhaal was zeer geloofwaardig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:06 schreef bunnyma het volgende:
Dus Menno vertelt nu dat hij had overlegd met Joost over dat doorwerken.
Dat gaan ze natuurlijk navragen bij Joost.
Ik denk dat Menno liegt.
luister maarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:09 schreef bunnyma het volgende:
Waarover wilt Ingrid met menno praten?
Ik heb dat even gemist.
Misschien heeft ze t album ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe kan Nathalie het nieuwe nummer van Madonna nurien? Is dat gespeeld van eht weekend?
Zou het kunnen zijn omdat het een gesampled loopje van abba betreftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe kan Nathalie het nieuwe nummer van Madonna nurien? Is dat gespeeld van eht weekend?
het gaat niet erover dat het geen zin heeft om daar tegenin te gaan maar dat ie zowdra het woor politiek valt hij ze kop dicht houd. en niet omdat ie de discussie oid niet kan winnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[..]
[\quote]
Nee lekker met een d66er in debat gaan over politieke issues waaronder moslims....ik zou ook zeggen : "koop maar lekker zalf, debiel"
Da's toch onbegonnen werk, die lui zijn politiek correct om politiek correct te zijn.
Je ziet het aan Joost ....heel BB superaardig en correct voor de groep maar nu blijkt zijn ware aard. zo zijn al die wolven in schaapskleding van d66!
Toch goed dat ze het zegt, chantal en rob zouden zeggen dat het niet aan hun lag maar aan andere.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:07 schreef Jane het volgende:
Lieske heeft nu zelf ook door dat het een lage streek is dat ze nu alles door zit te vertellen. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer Liesje.
Geen kans op volgens mij. Dat gaan de bellers en smssers zeker niet pikken en Hummie weet dat ook. Dus geloof het nou maar dat er gewoon 2 mensen exit gaan morgen. Het enige verschil is dat er morgen waarschijnlijk niet meteen weer genomineerd moet worden, maar doen ze dat nog 1 keer pas een week later.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:06 schreef Day het volgende:
[..]
ZOdat degene met de minste stemmen volgende week automatisch genomineerd staat voor volgende week? Werd net al door iemand geopperd.
dan lootp hummie wel imkomsten mis en dat zou ze ook niet snel doen denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen kans op volgens mij. Dat gaan de bellers en smssers zeker niet pikken en Hummie weet dat ook. Dus geloof het nou maar dat er gewoon 2 mensen exit gaan morgen. Het enige verschil is dat er morgen waarschijnlijk niet meteen weer genomineerd moet worden, maar doen ze dat nog 1 keer pas een week later.
of de knuffel van chantal wordt het huis ingeschopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen kans op volgens mij. Dat gaan de bellers en smssers zeker niet pikken en Hummie weet dat ook. Dus geloof het nou maar dat er gewoon 2 mensen exit gaan morgen. Het enige verschil is dat er morgen waarschijnlijk niet meteen weer genomineerd moet worden, maar doen ze dat nog 1 keer pas een week later.
Ze praat zelfs alsof ze een duim in d'r waffel heeft zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:13 schreef cuall het volgende:
grrrrrrrrr ik kan Ingrid weer eens niet volgen, meid maak je zinnen af
![]()
hijzelf zecht dat ie het deed om dat ie vond dat ze neit moesten opgeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu de reden dat Menno alleen is gaan werken, want daar doet ie wel supervaag over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |