quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef cevece het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet wat ik kinderlijker vind hoor. 19 zijn en soms nog erg naïef denken of 27 zijn en te pas en te onpas je duim in je giechel stoppen![]()
ZOdat degene met de minste stemmen volgende week automatisch genomineerd staat voor volgende week? Werd net al door iemand geopperd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
waarom zou je dan nog wel kunnen stemmen op de 3 andere?
zal niet happenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:05 schreef Jane het volgende:
Lieske roddelt nu gewoon hoor. Even voor de record en voor degenen die steeds glashard beweren dat het niet zo is (ik noem geen namen).
Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk omdat de sms lijnen nog open zijn. Als alleen Tanja er uit gaat voelen de sms'ers zich echt bedondert!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens (weet niet meer door wie het was geopperd) dat morgen alleen Tanja eruitgaat en degene die de minste stemmen heeft dus genomineerd staat omdat een dubbele exit niet in één liveuitzending past, dus ik vrees dat het alleen Tanja is
ik zeg niet dat lieske niet roddelt, iedereen roddelt wel eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:05 schreef Jane het volgende:
Lieske roddelt nu gewoon hoor. Even voor de record en voor degenen die steeds glashard beweren dat het niet zo is (ik noem geen namen).
neee ajb niet gewoon rob mee exitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:06 schreef Day het volgende:
[..]
ZOdat degene met de minste stemmen volgende week automatisch genomineerd staat voor volgende week? Werd net al door iemand geopperd.
Kan me wel voor stellen dat ze dat doen, eigenlijk. Denk dat ze morgen nog veel aandacht aan Tanja en Joss willen besteden tijdens de liveshow.
Maar ik hoop het niet. Ik hoop dat Rob (of liever nog Naat) eruit gaat, zodat Tanja's wraak toch nog zoet is!![]()
[\quote]quote:das waar, maar ik denk dat menno wel veel met ze reputatie voor de buiten wereld bezig is door bv niet over politiek te praten, werken als de rest slaapt, overal mee eens zijn wat de groep zegt etc.
Ja dat denk ik ook, ik heb Joost in de tuin gehoord eerder vanavond en zijn verhaal was zeer geloofwaardig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:06 schreef bunnyma het volgende:
Dus Menno vertelt nu dat hij had overlegd met Joost over dat doorwerken.
Dat gaan ze natuurlijk navragen bij Joost.
Ik denk dat Menno liegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |