Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
en ik zat op jullie te wachten zo van:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat eerst op Jump te wachten![]()
Ik zat niet op te lettenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik zat op jullie te wachten zo van:
een van jullie heeft er wel 1 klaar staan
ik had ook zo van.:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten
Was op eens dicht
had ik maar een laptop...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Valt mee dus
Nagoed, ik ga naar bed, morgen 7:45 fysio (bed is trouwens, in bed met laptop, wellicht kom ik nog ff babbele)
probleem is dat ik veel eisen bend (wil 3d games a la call of duty normaal kunnen spelen op 1024x768 met med of high settings) en een leuke beeldschermpje en dan ook nog snelle proc en veel memeory.. uiteindelijk komt dat neer op minimaal 10-00 euro en dat vind ik te duurquote:
tja...quote:
gezien de snelheid van de poc's (p3 450 64-128MB ram, max 10GB schijf) en dan visio moeten draaien op windows 2000quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
Als je 't ook nog niet nodig hebt op school, is er geen reden lijkt me om er een aan te schaffen
2de handsje van V&A Tweakers/FOK of marktplaats niets?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien de snelheid van de poc's (p3 450 64-128MB ram, max 10GB schijf) en dan visio moeten draaien op windows 2000
zou ik graag een laptop willen hebben die een beetje rap is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |