abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31708848
Opvallend dat daar de grootste criminelen de tweede kamer aanwezig zijn

Bron : Telegraaf
quote:
DEN HAAG - In de regio Den Haag zijn 111 'problematische' jeugdgroepen actief. Dat maakte de politie Haaglanden woensdag bekend. Van de groepen worden er 86 als 'hinderlijk' betiteld. Twintig groepen zorgen voor vooral veel overlast en vijf groepen houden zich als groep stelselmatig bezig met het plegen van ernstiger strafbare feiten.

De cijfers uit de inventarisatie 'Problematische jeugdgroepen in Haaglanden' zijn aanleiding voor de politie, de negen betrokken gemeenten en het Openbaar Ministerie om de meest problematische groepen 'gericht' aan te pakken. „Daar waar nodig wordt extra capaciteit ingezet om de groepen te bestrijden die zich crimineel gedragen of overlast veroorzaken”, aldus de politie.

Het onderzoek naar de groepen werd uitgevoerd door het bureau Jeugdzaken en de afdeling Analyse & Research van de politie. Hinderlijke groepen vindt de politie die groepen die rondhangen in de buurt, af en toe luidruchtig zijn en waar heel soms schermutselingen ontstaan. Leden van 'overlastgevende' groepen kunnen volgens de politie enigszins provocerend optreden, omstanders wel eens lastig vallen en regelmatig zaken vernielen.

Bij ruim de helft van de 'hinderlijke' groepen zijn de leden van Nederlandse afkomst. Opvallend is volgens de politie dat er bij groepen die voor overlast zorgen, een groot aantal Marokkaanse en gemengde groepen actief is.

Opvallend schrijft de Telegraaf wel bij Marokkanen en bij de helft niet van Nederlanders dat is volgens de Telegraaf normaal

schrikbarend hoog harde aanpak is nodig jammer genoeg geeft Politiek Den haag niet de goede voorbeeld maar ze doen gezellig mee
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31708890
De derde generatie is officieel van Nederlandse afkomst. Dat zou jij toch moeten weten
Big dick.
pi_31708946
denk het niet
Telegraaf schrijft na Nederlanders ook Marokkanen erbij
wel vreemd dat ze de Turken en de Antillianen er niet bij zitten
pi_31709172
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:24 schreef Meki het volgende:
...
wel vreemd dat ze de Turken en de Antillianen er niet bij zitten
Die krijgen een eigen bericht?
pi_31709197
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:32 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Die krijgen een eigen bericht?
ik hoop het Telegraf
pi_31709249
Afgelopen zaterdag was er bij het malieveld een demonstratietje van neo-nazi´s . -tje, want het waren er een stuk of 20. Met 60 coppers erbij of zo. Dus het wordt best wel in de gaten gehouden .
Be careful what you wish...You just might get it.
pi_31709256
Opvallend omdat zij in verhouding een veel kleinere groep zijn.
Ter vergeleiking
De totale groep jongeren bestaat uit 1000 man 600 nederlands, 400 allochtoon.
400 daarvan zijn lastig.
200 Nederlanders zijn lastig, en 200 allochtonen.
Dus ik verhouding is 1 op de 3 nederlanders lastig, en 1 op de 2 allochtonen.
Dus is het opvallend hoe groot de groep allochtonen lastig is. Aangezien zij in het geheel de minderheid vormen.
pi_31709418
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:34 schreef MrDrako het volgende:
Opvallend omdat zij in verhouding een veel kleinere groep zijn.
Ter vergeleiking
De totale groep jongeren bestaat uit 1000 man 600 nederlands, 400 allochtoon.
400 daarvan zijn lastig.
200 Nederlanders zijn lastig, en 200 allochtonen.
Dus ik verhouding is 1 op de 3 nederlanders lastig, en 1 op de 2 allochtonen.
Dus is het opvallend hoe groot de groep allochtonen lastig is. Aangezien zij in het geheel de minderheid vormen.
Telegraaf geeft aan dat de helft Nederlanders zijn
De " liegende " krant heeft Antillianen en de Turken niet bij gerekend ( dat is een grote groep denk maar aan de doodgeschoten rector ) .

maar de Telegraaf vermeldt de helft dus ik ga ervan uit 1 op de 2
pi_31709439
ik ben daar 1 van
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_31710172
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef Jett het volgende:
ik ben daar 1 van
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 00:00:41 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31712120
je OP slaat weer helemaal nergens op, ik zal het voor je uit elkaar halen voor ik hem dichtmaakt
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:20 schreef Meki het volgende:
Opvallend dat daar de grootste criminelen de tweede kamer aanwezig zijn
het artikel zegt niet dat de grootste criminelen daar aanwezig zijn of dat er een link is met de aanwezigheid van de tweede kamer

bovendien is de regio haaglanden (niet enkel den haag dus) 1 van de grootste regio's waar het klpd mee te maken heeft dus is het logisch dat daar ook de meeste criminelen zitten
quote:
Bron : Telegraaf
[..]

Opvallend schrijft de Telegraaf wel bij Marokkanen en bij de helft niet van Nederlanders dat is volgens de Telegraaf normaal
what?
quote:
schrikbarend hoog harde aanpak is nodig
zeker
quote:
jammer genoeg geeft Politiek Den haag niet de goede voorbeeld maar ze doen gezellig mee
what?????

je moet op zijn minst je onzin beargumenteren en als je met dit soort rotzooi komt verplaats ik hem naar ONZ of TRU waar ze hem ongetwijfeld dichtsmijten

maar goed, dicht dus
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')