abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35635062
Die priester ging bidden met die mensen in de kerk, en toen ze naar huis reden voelden ze zich minder angstig en meer zelfverzekerd. Zo is het afgelopen, ze blijven die geesten houden en ze blijven in dat huis wonen. Lang mss, gelukkig....ik denk niet dat ze erg gelukkig zijn met geesten in hun huis die hun lastigvallen en verwonden, maar ze kiezen daarvoor.
Children of the night. What music they make.
pi_35802643
Vond niemand het raar dat die moeder en dochter zichzelf speelden?

Het enige gevoel dat bij mij overbleef na afloop was: die hebben aandacht nodig.
Een heleboel.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_35802762
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:12 schreef shmoopy het volgende:
Vond niemand het raar dat die moeder en dochter zichzelf speelden?

Het enige gevoel dat bij mij overbleef na afloop was: die hebben aandacht nodig.
Een heleboel.
heb je dat niet bij elk dergelijk verhaal
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35803019
Nou nee, bij sommige verhalen ga ik enorm twijfelen, omdat er mensen bijzitten die me redelijk oprecht lijken.
Oliedom, maar redelijk oprecht.

Oliedom omdat ieder weldenkend mens als ie een verschijning ziet die zegt:"Get the fuck out." zijn koffers pakt en de makelaar belt.
Maar ja, dan hebbie natuurlijk ook geen smakelijk verhaal, hé?

Maar deze vrouw, dat was nou echt zo'n trailerpark/verlopen Miss BeautyQueen/bored little housewife/attentionwhore dat het me waarschijnlijker leek het allemaal leuk te hebben verzonnen, en alleen meedoet als ze zelf mag meespelen.

Vijftien minuten fame, praise the lord!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_35803108
nou, de beroemste van deze verhalen, De Amityville horror, is van eenzelfde orde , toch?

het komt mij allemaal over als een vorm van massahysterie al dan niet in combinatie met een sterke behoefte je saaie leventje wat interessanter te maken, door te claimen dat je geesten ziet/hoort en je zelf daarbij ook nog eens te verzekeren van aandacht.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35835950
Vanavond weer!

A Haunting in Connecticut
Ed en Karen Parker huren een oud huis in Connecticut. Al snel zien ze vreemde verschijningen en horen ze stemmen. Geschrokken laten een duiveluitdrijving doen. Dit is hun verhaal…

Deze was er een tijdje terug toch ook op? Die gasten gingen toch in een uitvaartcentrum wonen ofzo?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_35836285
ja idd, met die zoon die ziek is enzo, duurt 2 uur
pi_35837207
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:40 schreef Billy_Mack het volgende:
ja idd, met die zoon die ziek is enzo, duurt 2 uur
2 uur? Zal m'n vriendin leuk vinden, die moet morgen weer werken
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Frontpage woensdag 8 maart 2006 @ 12:06:41 #259
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_35839943
Dus het duurt nu telkens tot 12 uur ? Het duurde eerst maar een uurtje, dat kwam mooi uit, maar twee uur is een lange zit...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_35840019
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:26 schreef shmoopy het volgende:
Nou nee, bij sommige verhalen ga ik enorm twijfelen, omdat er mensen bijzitten die me redelijk oprecht lijken.
Oliedom, maar redelijk oprecht.

Oliedom omdat ieder weldenkend mens als ie een verschijning ziet die zegt:"Get the fuck out." zijn koffers pakt en de makelaar belt.
Maar ja, dan hebbie natuurlijk ook geen smakelijk verhaal, hé?

Maar deze vrouw, dat was nou echt zo'n trailerpark/verlopen Miss BeautyQueen/bored little housewife/attentionwhore dat het me waarschijnlijker leek het allemaal leuk te hebben verzonnen, en alleen meedoet als ze zelf mag meespelen.

Vijftien minuten fame, praise the lord!
lol, Jessica Rabbit heb ik heel vaak als avatar gehad bij Mobstar

vanavond weer kijken
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:37:08 #261
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_35876392
Nou, ik heb dit gisteren eens bekeken. Nou ja, het eerste half uur. Toen ben ik in slaap gevallen.
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het nogal sensationeel opgezet allemaal. Met van die spannende muziek eronder gemonteerd en dat soort dingen.

Het mooiste stuk kwam zeker daarna?
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_35877894
Tggg. Dit was gewoon een herhaling
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  Redactie Frontpage donderdag 9 maart 2006 @ 14:34:55 #263
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_35878373
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Tggg. Dit was gewoon een herhaling
Volgende week ook. Dan komt de aflevering met the Lakeclub. Gaan ze nu de spectaculairste afleveringen herhalen ofzo ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_36184359
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef Djeez het volgende:

[..]

Volgende week ook. Dan komt de aflevering met the Lakeclub. Gaan ze nu de spectaculairste afleveringen herhalen ofzo ?
Heb ik gezien, en ik ben nu overtuigd van het bestaan van geesten
pi_36268532
vanaaf summerwind!
pi_36374765
Ik werd wakker s,nachts een tijdje geleden en kon niet meer slapen....,dat zal wel aan mijn lege maag liggen dacht ik, dus HOP eruit en een grote american PIZZA in de magnetron! En ja, laat ik dan de tv ook maar even aanzetten waar dus op dat moment A hounting werd uitgezonden(zal wel een herhaling geweest zijn).

Het was de aflevering van de Warrens familie en was best scarry....leuk kijkvoer! Maar als het echt gebeurd is waarschijnlijk behoorlijk aangedikt. Het is leuk om te kijken vooral midden in de nacht als je net wakker ben geworden.....dat is dus GEEN aanbeveling! Duurde tot 3uur en moest er om 5:30 weer uit. Even onder het bed kijken en daarna maar slapen...
pi_36483769
iemand Hell House gezien?
pi_36788499
Vanavond A haunting: Cursed om 00.00. Ik ga voor het eerst kijken.

http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5260553
pi_36789539
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:30 schreef magnifor het volgende:
Vanavond A haunting: Cursed om 00.00. Ik ga voor het eerst kijken.

http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5260553
A haunting is vet
pi_36895243
Wat staat er vanavond op het programma , alweer een herhaling van een herhaling van een herhaling?
pi_36896068
dunno....... kijk is op www.tvgids.nl
pi_36897208
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:13 schreef LrdMetalSonic het volgende:
dunno....... kijk is op www.tvgids.nl
Ga eens even kijken voor mij, hup! Ik ben aan het ontspannen...
pi_36934080
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef saksia het volgende:

[..]

Ga eens even kijken voor mij, hup! Ik ben aan het ontspannen...

...
Heeft er nog iemand gekeken ?
pi_37010874
Vanavond weer mensen.

A haunting: Echoes from the grave

00.00 uur

pi_37020019
Jaaahaaaaaa ik ga weer kijken:-) Mooi tijdstip ook, precies goed voor dit soort docu,s!

Echoes from the grave:

Ron and Nancy relish their new home: The historic, Baltimore house is ideally suited to their budget and boasts plenty of room for their large family. But once they move in, they realize things are not what they seem. The electricity is unreliable; faucets turn on and off for no apparent reason; objects move by themselves when no one is looking. The family tries to rationalize these strange occurrences, but Nancy perceives a serious threat. As the haunting intensifies, the family learns that their house is a way station between life and death…and they begin to re-consider the strange stories they've heard about the previous owner.

http://shopping.discovery.com/product-59642.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')