heb je dat niet bij elk dergelijk verhaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:12 schreef shmoopy het volgende:
Vond niemand het raar dat die moeder en dochter zichzelf speelden?
Het enige gevoel dat bij mij overbleef na afloop was: die hebben aandacht nodig.
Een heleboel.
2 uur? Zal m'n vriendin leuk vinden, die moet morgen weer werkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:40 schreef Billy_Mack het volgende:
ja idd, met die zoon die ziek is enzo, duurt 2 uur
lol, Jessica Rabbit heb ik heel vaak als avatar gehad bij Mobstarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:26 schreef shmoopy het volgende:
Nou nee, bij sommige verhalen ga ik enorm twijfelen, omdat er mensen bijzitten die me redelijk oprecht lijken.
Oliedom, maar redelijk oprecht.
Oliedom omdat ieder weldenkend mens als ie een verschijning ziet die zegt:"Get the fuck out." zijn koffers pakt en de makelaar belt.
Maar ja, dan hebbie natuurlijk ook geen smakelijk verhaal, hé?
Maar deze vrouw, dat was nou echt zo'n trailerpark/verlopen Miss BeautyQueen/bored little housewife/attentionwhore dat het me waarschijnlijker leek het allemaal leuk te hebben verzonnen, en alleen meedoet als ze zelf mag meespelen.
Vijftien minuten fame, praise the lord!
Volgende week ook. Dan komt de aflevering met the Lakeclub. Gaan ze nu de spectaculairste afleveringen herhalen ofzo ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Tggg. Dit was gewoon een herhaling![]()
Heb ik gezien, en ik ben nu overtuigd van het bestaan van geestenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgende week ook. Dan komt de aflevering met the Lakeclub. Gaan ze nu de spectaculairste afleveringen herhalen ofzo ?
A haunting is vetquote:Op zondag 9 april 2006 12:30 schreef magnifor het volgende:
Vanavond A haunting: Cursed om 00.00. Ik ga voor het eerst kijken.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5260553
Ga eens even kijken voor mij, hup!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:13 schreef LrdMetalSonic het volgende:
dunno....... kijk is op www.tvgids.nl
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef saksia het volgende:
[..]
Ga eens even kijken voor mij, hup!Ik ben aan het ontspannen...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |