Zou die dat thuis ook doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze laten Joost toch zien met zijn vuilisbak gelul![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Chantal, Ingrid en/of Joost....
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:55 schreef Mike1964 het volgende:
Chantal daarentegen vind ik een soort holle buis waar zo nu en dan eens wat stront uitkomt.(zei ik zo nu en dan? Ik bedoel natuurlijk voortdurend...)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:01 schreef Mike1964 het volgende:
Hoe laat gaat fok down trouwens? En waarom eigenlijk? Loopt eindelijk eens goed.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:02 schreef Cuaderno het volgende:
het is echt waar!!! morgen vertrekt ze vrijwillig, voor haar kan dus niet meer gebeld worden, zeiden ze net!!!
Iedereen omhelst haar. Het is een live-uitzending dus mensen ziet het direct. Het zou je eigen ruiten ingooien zijn. Wel ben ik benieuwd wie Tanja omhelst, dus waarbij Tanja zelf het initiatief neemt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd wie van de bewoners Tanja morgen een flinke omhelzing geeft en wie bij hun gevoel blijven en haar gewoon min of meer negeren...
Ik heb zomaar het idee dat het Rob wordt....(qua exit, niet qua knuffel...)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:05 schreef Bocaj het volgende:
Er gaan er dus 2 uit morgen. (Tanja en .... )
Komt dezelfde dag de knuffel van Chantal erin?
Nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:06 schreef Kinga het volgende:
Weten de bewoners het al?
om acht uur moesten alle genomineerden naar de dagboekkamer komen, misschien dat ze het dan vertellen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:06 schreef Kinga het volgende:
Weten de bewoners het al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |