Wat is dat voor iets? Is dat leuk?quote:
Had iets met een dokter te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef Cuaderno het volgende:
Ingrid moet naar de dbk. Dido komt haar vervangen, ben benieuwd waar ze nu over gaan praten
Je mag in deze groep niks doen wat afwijkt van de rest. That's it.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen drollebol van....
Wat zijn redenen ook zijn, hij is doorgegaan met rapen. Daardoor zijn weer een aantal zakjes extra af. Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over??
misschien is het een troost Flugeltje ik snap de meeste niet meer ....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen drollebol van....
Wat zijn redenen ook zijn, hij is doorgegaan met rapen. Daardoor zijn weer een aantal zakjes extra af. Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over??
Yep, Ingrid voelde vanochtend een knobbel in d'r (nep)borst.quote:
ze heeft een knobbeltje gevoeld vanmorgenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef stil het volgende:
Iets met Ingrid haar borsten?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:28 schreef Gert het volgende:
Ik heb vandaag BB niet gevolgd, maar ik las daarnet dat Ingrid een "knobbel" had, of zoiets?
Er was iets los aan d'r tieten of zo? (misschien omdat het herfst is?)quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:31 schreef arneaux het volgende:
TANJA HEEFT EENE EXIT AANGEVRAAGD!!!!!!!!!!11 EN ZE GAAT NU OP TV
ik bedoelde dat ik me afvroeg waarover de groep ging praten, aangezien ze niet meer over de andere groep konden roddelen, maar dit is ook wel nuttige infoquote:
Nieuw kijkcijferkanon iemand met misschien kankerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef Cuaderno het volgende:
Ingrid zegt dat ze dat bobbeltje al heel lang heeft, waarom moet ze er dan nu, tijdens dit programma, mee naar de dokter?
dan komt de knuffel van chantal morgen het huis in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:41 schreef Utwodublin het volgende:
Wat zou dat mooi zijn: Tanja en Rob er donderdag uit! schitterend.
Mwoahhh....kan net...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nieuw kijkcijferkanon iemand met misschien kanker![]()
zolang het niet in BB is vind ik het primaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja zal wel veel op tv komen straks
was in de DBK. En de rest weet (blijkbaar) nog nergens van....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoahhh....kan net...
Even wat anders, was dat van Tanja net live? (ik heb het niet gezien,ik kijk altijd de herhaling) Want hoe is het anders mogelijk dat de streamers (fokkers) daar nog niets van af wisten? En hoe reageerden de andere bewoners?
Volgens mij weten die het nog niet. Aan hun reacties te horen. Ze heeft 24 uur bedenktijd gehad van BB vertelde ze. En 'vandaag' of gisteren dus verteld dat ze ervoor kiest om te gaan donderdag. ER kan alleen nog gestemd worden op de andere 3. !! Dus er gaat er nog een.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoahhh....kan net...
Even wat anders, was dat van Tanja net live? (ik heb het niet gezien,ik kijk altijd de herhaling) Want hoe is het anders mogelijk dat de streamers (fokkers) daar nog niets van af wisten? En hoe reageerden de andere bewoners?
idd, me2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:43 schreef flugeltje het volgende:
waarom mis ik nou net díe 30 seconden waarin Tanja aankondigd dat ze gaat vertrekken?
Chantal, Ingrid en/of Joost....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:48 schreef Mike1964 het volgende:
Maar....wie moeten we nu gaan haten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |