Wat is dat voor iets? Is dat leuk?quote:
Had iets met een dokter te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef Cuaderno het volgende:
Ingrid moet naar de dbk. Dido komt haar vervangen, ben benieuwd waar ze nu over gaan praten
Je mag in deze groep niks doen wat afwijkt van de rest. That's it.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen drollebol van....
Wat zijn redenen ook zijn, hij is doorgegaan met rapen. Daardoor zijn weer een aantal zakjes extra af. Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over??
misschien is het een troost Flugeltje ik snap de meeste niet meer ....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen drollebol van....
Wat zijn redenen ook zijn, hij is doorgegaan met rapen. Daardoor zijn weer een aantal zakjes extra af. Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over??
Yep, Ingrid voelde vanochtend een knobbel in d'r (nep)borst.quote:
ze heeft een knobbeltje gevoeld vanmorgenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef stil het volgende:
Iets met Ingrid haar borsten?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:28 schreef Gert het volgende:
Ik heb vandaag BB niet gevolgd, maar ik las daarnet dat Ingrid een "knobbel" had, of zoiets?
Er was iets los aan d'r tieten of zo? (misschien omdat het herfst is?)quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:31 schreef arneaux het volgende:
TANJA HEEFT EENE EXIT AANGEVRAAGD!!!!!!!!!!11 EN ZE GAAT NU OP TV
ik bedoelde dat ik me afvroeg waarover de groep ging praten, aangezien ze niet meer over de andere groep konden roddelen, maar dit is ook wel nuttige infoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |