uhuhquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, er staat vast een aantekening bij a la: "pas op, klant is lul en paranoya aan het zeiken."
edit: bent jij aan ut bijbeune dan bij de KPN dan?
tijd voor teletubbies!!! tijd voor teletubbies! tijd voor teletubbies!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:05 schreef wonderer het volgende:
En ja, ik ben chagrijning en ik heb buikpijn en ik ben jaloers op mannen dus jullie weten wel hoe laat het is
Ik bedoel die muts rechtsquote:
quote:
Dan hier maar: wat een onduidelijke foto's toch weer.quote:Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is.
Spelvauten galore!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:11 schreef keizerpinguin het volgende:
we are gona rock the house!!!!
becase we.......... ROCK THE HOUSE
becase you are... THE SHOW
And I Am..............THE QUEEN
and this is.............THE DAD
WOOOOOWWWW!!!!
i'm going to tell you a secret
Anonimiteit voorop!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Dan hier maar: wat een onduidelijke foto's toch weer..
Ook de rode M&M waarvoor de schildjes van het cochineal-kevertje als kleurstof zijn gebruikt?quote:
Hang de slingers opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kind koop een lolli en ga het vieren!
"What's the difference between a pop star and a terrorist?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:11 schreef keizerpinguin het volgende:
we are gona rock the house!!!!
becase we.......... ROCK THE HOUSE
becase you are... THE SHOW
And I Am..............THE QUEEN
and this is.............THE DAD
WOOOOOWWWW!!!!
quote:The red dye is processed by crushing dried female cochineal insects, which are collected in central America. It results in the colourant cochineal, otherwise known as carmine or E120.
Wentworth (quote:
Kei-kei!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
Wentworth (.) Miller is kei geil.
.
Ik ben een boek aan het lezen dat zich in 1600 in Rome afspeelt en over schilders gaat. Aan het begin van elk hoofdstuk staat een stukje over een bepaald pigment (voor verf), echt leuk om te lezen waar al die dingen vandaan komen. Inderdaad ook insecten!quote:
Puur pigment is prachtig om te zien, onvoorstelbaar intens van kleur.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben een boek aan het lezen dat zich in 1600 in Rome afspeelt en over schilders gaat. Aan het begin van elk hoofdstuk staat een stukje over een bepaald pigment (voor verf), echt leuk om te lezen waar al die dingen vandaan komen. Inderdaad ook insecten!
Waarschijnlijk gaat ie nu juist nog meer rode M&M's eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ik slaag er kennelijk niet in om TRS te laten gruwelen bij het idee dat hij met een rode M&M eigenlijk duizenden keverlijkjes in z'n mond steekt..
Leuk dat je dat allemaal getypt hebt maar ik krijg jeuk van jouw Engels.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:37 schreef keizerpinguin het volgende:
Een gedichtje van madonna toen ze " in a bad mood" was
I hava a cage, it's called the stage
When i'm let out , i run about
and sing and dance and swet and yell
I have so many talles to tell
i like to push things to the edge
and intsh my way, along the ledge
i feel like god, i feel like vomit
the paradox and even split
It's just a job i alway's say
i should be greatfull every day
sometimes i think i just can't do it
but i puresist and i get through it
and i can soul myself eath night
at least my cage is filled with light
en jij hebt hier in ONZ een fan topic lopen, dat lijkt mij dan weer kei geilquote:
Het boek heet "Meester van de Schaduw" van Annejoke Smids. Het is een jeugdboek, maar misschien vind je het desondanks wel interessantquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Puur pigment is prachtig om te zien, onvoorstelbaar intens van kleur..
* G_E weet het een en ander over verf en andere kunstenaarsmaterialen..
Rocky is fan van jou, kijk maar in zijn fbquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt hier in ONZ een fan topic lopen, dat lijkt mij dan weer kei geil![]()
maar ja wie wil d'r nou fan van mij zijn![]()
Whuh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:47 schreef Stroekie het volgende:
en jij hebt hier in ONZ een fan topic lopen, dat lijkt mij dan weer kei geil![]()
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:47 schreef wonderer het volgende:
maar misschien vind je het desondanks wel interessant
somewhere during the line something must have gone wrongquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Rocky is fan van jou, kijk maar in zijn fb
They love to hate each other.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh. Aha.
Aangezien ik een tyfus-hekel heb aan SCH, gaat dat feest niet door..
zolang ik ze maar niet krijg van jou beestjes vind ik het al lang best!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Leuk dat je dat allemaal getypt hebt maar ik krijg jeuk van jouw Engels..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |