uhuhquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, er staat vast een aantekening bij a la: "pas op, klant is lul en paranoya aan het zeiken."
edit: bent jij aan ut bijbeune dan bij de KPN dan?
tijd voor teletubbies!!! tijd voor teletubbies! tijd voor teletubbies!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:05 schreef wonderer het volgende:
En ja, ik ben chagrijning en ik heb buikpijn en ik ben jaloers op mannen dus jullie weten wel hoe laat het is
Ik bedoel die muts rechtsquote:
quote:
Dan hier maar: wat een onduidelijke foto's toch weer.quote:Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is.
Spelvauten galore!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:11 schreef keizerpinguin het volgende:
we are gona rock the house!!!!
becase we.......... ROCK THE HOUSE
becase you are... THE SHOW
And I Am..............THE QUEEN
and this is.............THE DAD
WOOOOOWWWW!!!!
i'm going to tell you a secret
Anonimiteit voorop!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Dan hier maar: wat een onduidelijke foto's toch weer..
Ook de rode M&M waarvoor de schildjes van het cochineal-kevertje als kleurstof zijn gebruikt?quote:
Hang de slingers opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kind koop een lolli en ga het vieren!
"What's the difference between a pop star and a terrorist?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:11 schreef keizerpinguin het volgende:
we are gona rock the house!!!!
becase we.......... ROCK THE HOUSE
becase you are... THE SHOW
And I Am..............THE QUEEN
and this is.............THE DAD
WOOOOOWWWW!!!!
quote:The red dye is processed by crushing dried female cochineal insects, which are collected in central America. It results in the colourant cochineal, otherwise known as carmine or E120.
Wentworth (quote:
Kei-kei!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
Wentworth (.) Miller is kei geil.
.
Ik ben een boek aan het lezen dat zich in 1600 in Rome afspeelt en over schilders gaat. Aan het begin van elk hoofdstuk staat een stukje over een bepaald pigment (voor verf), echt leuk om te lezen waar al die dingen vandaan komen. Inderdaad ook insecten!quote:
Puur pigment is prachtig om te zien, onvoorstelbaar intens van kleur.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben een boek aan het lezen dat zich in 1600 in Rome afspeelt en over schilders gaat. Aan het begin van elk hoofdstuk staat een stukje over een bepaald pigment (voor verf), echt leuk om te lezen waar al die dingen vandaan komen. Inderdaad ook insecten!
Waarschijnlijk gaat ie nu juist nog meer rode M&M's eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ik slaag er kennelijk niet in om TRS te laten gruwelen bij het idee dat hij met een rode M&M eigenlijk duizenden keverlijkjes in z'n mond steekt..
Leuk dat je dat allemaal getypt hebt maar ik krijg jeuk van jouw Engels.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:37 schreef keizerpinguin het volgende:
Een gedichtje van madonna toen ze " in a bad mood" was
I hava a cage, it's called the stage
When i'm let out , i run about
and sing and dance and swet and yell
I have so many talles to tell
i like to push things to the edge
and intsh my way, along the ledge
i feel like god, i feel like vomit
the paradox and even split
It's just a job i alway's say
i should be greatfull every day
sometimes i think i just can't do it
but i puresist and i get through it
and i can soul myself eath night
at least my cage is filled with light
en jij hebt hier in ONZ een fan topic lopen, dat lijkt mij dan weer kei geilquote:
Het boek heet "Meester van de Schaduw" van Annejoke Smids. Het is een jeugdboek, maar misschien vind je het desondanks wel interessantquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Puur pigment is prachtig om te zien, onvoorstelbaar intens van kleur..
* G_E weet het een en ander over verf en andere kunstenaarsmaterialen..
Rocky is fan van jou, kijk maar in zijn fbquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt hier in ONZ een fan topic lopen, dat lijkt mij dan weer kei geil![]()
maar ja wie wil d'r nou fan van mij zijn![]()
Whuh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:47 schreef Stroekie het volgende:
en jij hebt hier in ONZ een fan topic lopen, dat lijkt mij dan weer kei geil![]()
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:47 schreef wonderer het volgende:
maar misschien vind je het desondanks wel interessant
somewhere during the line something must have gone wrongquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Rocky is fan van jou, kijk maar in zijn fb
They love to hate each other.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh. Aha.
Aangezien ik een tyfus-hekel heb aan SCH, gaat dat feest niet door..
zolang ik ze maar niet krijg van jou beestjes vind ik het al lang best!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Leuk dat je dat allemaal getypt hebt maar ik krijg jeuk van jouw Engels..
houdt het nog even in mijn achterhoofdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:17 schreef Vlarp het volgende:
Gaan er nog mensen mee stappen as. zaterdag in het Rotterdamse?
quote:
Ga nu maar weer knikkerenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]JIJ bent hier het klootoog, klootoog.
![]()
Wrom nie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh. Aha.
Aangezien ik een tyfus-hekel heb aan SCH, gaat dat feest niet door..
Het was meer dat als je iemand tegenkomt waarvan je denkt oh die is echt helemaal perfect, dat je dan moet wegrennen.Want niemand is perfect.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:34 schreef creno het volgende:
hallo
ik vond het stukje in de film mooi waarin ze vertelde dat de ware iemand is waar je voor moet wegrennen ofzo.. ik geloof dat ik het nog een keer moet bekijken om het goed uit te leggen
ik vond het wel een truth or dare deel 2 eigenlijk
Dat sprookje afschrijven, goftedomme!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:50 schreef creno het volgende:
ik moet mijn sprookje afschrijven, ik moet mails lezen, ik moet...
wat moet ik nou
aangenaam, mijn naam is niemandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was meer dat als je iemand tegenkomt waarvan je denkt oh die is echt helemaal perfect, dat je dan moet wegrennen.Want niemand is perfect.
Ow, in dat geval: neuken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef creno het volgende:
[..]
aangenaam, mijn naam is niemand
en nu niet meteen wegrennen
eigenlijk ben ik verre van perfect![]()
maar ik ben effe leegquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat sprookje afschrijven, goftedomme!
quote:
Bemoei je er niet mee, kleuter.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat sprookje afschrijven, goftedomme!
quote:
Laat maar.quote:
Misschien moet Ryan_r je opvullen met inspiratie.quote:
http://www.sprookjes.nu/home/quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien moet Ryan_r je opvullen met inspiratie.Ik wil een sprookje!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
http://www.sprookjes.nu/home/
go crazy.
Die prinses is lelijk, wat een kopquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef creno het volgende:
speciaal voor rocky: een kleurplaat
[afbeelding]
Ze verbergt allerleide aanhangsels onder die enorme jurk.quote:
je bedoelt die tekenblokken met zo'n kussen en een soort van stompe breipen met handvast waarmee je dan een tekening als het ware kon uitstansen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
'k Wil een prikplaat.
(Wie dat ooit verzonnen heeft... had een gaatje in z'n kop.)
Yes.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:16 schreef Stroekie het volgende:
je bedoelt die tekenblokken met zo'n kussen en een soort van stompe breipen met handvast waarmee je dan een tekening als het ware kon uitstansen?
Ik weet niet in welk landgoed met grasveld en hoog hek je woont, maar de meeste van ons hebben geen prikplaat van dichtbij gezien sinds ons zesde levensjaar. En koesteren geen verlangens naar zo'n ding.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
'k Wil een prikplaat.
Die zit waarschijnlijk aan d'r zoveelste fles sherry.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Helga.
.
Helga, ooh, Helga. Waar is ze toch gebleven..
aan mijn kleine zusje was dat goed besteed, die was daar uren zoet meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yes..
Zeg nou zelf... dat slaat nergens op.
Couldn't resistquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef creno het volgende:
speciaal voor rocky: een kleurplaat
[afbeelding]
you go girl !!!quote:
Nee, je schreef het alleen maar op een forum.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
you go girl !!!
Did I say that out loud?![]()
dat dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:32 schreef DennisMoore het volgende:
Wat hij zei.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is wel echt een sloerie metal die mannen
*poging afwacht*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef Waxxer het volgende:
HaaiEven zien.... hoe ik me in deze discussie kan mengen...
T scheelt weer uitzetkostenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Waxxer het volgende:
Zo, tering....Ik lees nu pas over die brand op Schiphol!
Zijn wel 11 mensenlevens he...?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T scheelt weer uitzetkosten
T ging zo langzaam hier..ik denk ik pomp er even wat mannelijk schoon inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:42 schreef Semisane het volgende:
Ziet dat het topic weer wordt vol gekalkt door allerlei kleine-jongens-natte-dromen-plaatjes
Ik vind het ook niet zo erg hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T ging zo langzaam hier..ik denk ik pomp er even wat mannelijk schoon in
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef TehRockstar het volgende:
OMG!![]()
http://www.robbiewilliams.co.uk/getmore//
Penisgewapper!
is ook niet erg, maar lurkt wel wat lastiger op me werk want ik zit niet alleen op de kamerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg hoor.
Dnek je dat een (grote) popster op zijn eigen officiele site heus met z'n lul gaat liggen wapperen?quote:
Zeg, ik hoort datter een mogelijkheid aan zit te komen dat je me gaat leren hupsen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dnek je dat een (grote) popster op zijn eigen officiele site heus met z'n lul gaat liggen wapperen?
Alhoewel... het is en blijft robbie... daar kun je veel van verwachten
O? Wanneer? Hoe? Wat? Waar?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, ik hoort datter een mogelijkheid aan zit te komen dat je me gaat leren hupsen?
Neeh, denk van nietquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeh, denk van nietSpellenbeus overdag en 's avonds beloofd dat ik mee zou gaan naar 't Frisofeest. Plus het feit dat ik zondag audities heb en niet te brak wil zijn.
Wie gaan er dan allemaal?
nee volgens mij een reunie van eftelingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef TehRockstar het volgende:Minimeet voor de grote mensen, oooeh
Nou, ik weet ook van niks hoor. En mij kun je toch best een user van weleer noemen....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]een spellenbeurs...
Jij gamen en alles....
Maar ik geloof een groepje van acht ofzo?Vooral de users van weleer...
![]()
OCH.... wie was je ook alweer....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, ik weet ook van niks hoor. En mij kun je toch best een user van weleer noemen....
Heuh, gaat het magische stel ook?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee volgens mij een reunie van efteling![]()
Titatovenaars.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuh, gaat het magische stel ook?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]een spellenbeurs...
Jij gamen en alles....
Maar ik geloof een groepje van acht ofzo?Vooral de users van weleer...
![]()
Je hebt betere woord grapjes gehad Wax....dit stelt me een beetje teleur....of wilde je op het niveau blijven van de aller jongsten hier in het topic.quote:
Niet met die trui....je kapper moet maar geen tui meer breien....die is beter in haar doen...dat is zo te zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zo naar een receptie en dan uit eten met collega's (en de baas en 2 van de directie)
Mag ik zo mee?
[afbeelding]
Vers van de kapper en zo (nou ja, zaterdag maar ze hebben het nog niet gezien aangezien ik de hele week vrij heb)
Dan had hij beter nog een kleurplaat kunnen posten, dat woordgrapje was wel van heel laag niveau.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je hebt betere woord grapjes gehad Wax....dit stelt me een beetje teleur....of wilde je op het niveau blijven van de aller jongsten hier in het topic.![]()
![]()
Haaaaiii!!quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
neeeeeeeee
En ik spellen ja. Catan, Blue Moon, Mens erger je nietLevensweg, dungeons & Dragons, Risk, Levensweg (playstation, Xbox)
Mja, ik probeer me te identificeren met de users die mijn kinderen hadden kunnen zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je hebt betere woord grapjes gehad Wax....dit stelt me een beetje teleur....of wilde je op het niveau blijven van de aller jongsten hier in het topic.![]()
![]()
Nee mutsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
ik wil ook een spelcomputer... Talking about Xbox, ik heb op 't station met een mini-nintendoding van Xmán gespeeld en nu wil ik dat ook...
Maar mijn saldo weer niet, dus dat is een discussie die nog loopt... Maar Mens erger je niet op een spelcomputer?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:59 schreef Semisane het volgende:
http://www.coloring.ws/t.asp?b=m&t=http://www.coloring.ws/pokemon/11.gif
Voor Rockje alleen!
Ik heb geen kleurplaten...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan had hij beter nog een kleurplaat kunnen posten, dat woordgrapje was wel van heel laag niveau.
Tienermoedertje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, ik probeer me te identificeren met de users die mijn kinderen hadden kunnen zijn
quote:
Ow...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee mutsje hebt ook zoiets als burgerlijke bordspellen
Tss, wat een prioriteiten weer zegquote:
Au?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:03 schreef wizarddragon het volgende:
*slaat waxxer
*betrapt mensen
*kust Ang3l
*zoent Peet
*rent hard weg![]()
Heeft ie een grote neus? Ja. *flap flap flap*quote:
wahahquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haaaaiii!!![]()
Ik Donald Ducks uit het verleden lezen... en toen kwam ik "Ach en wee ben ik de klos, met mijn boog schoot ik een albatros" tegen!
Uit 1992
Hoe gaat het met jou??
Veel plezier.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:03 schreef wizarddragon het volgende:
*slaat waxxer
*betrapt mensen
*kust Ang3l
*zoent Peet
*rent hard weg![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ie een grote neus? Ja. *flap flap flap*
Heeft ie blauwe ogen? Ja *flap flap flap*
heetf ie een hoofddeksel? Nee. *MEP*
"pootje" haakt Wizzard op zijn weg-naar-weet-ik-veel-waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:03 schreef wizarddragon het volgende:
*slaat waxxer
*betrapt mensen
*kust Ang3l
*zoent Peet
*rent hard weg![]()
De zingende roze homopokémon.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Clefairy.... of clefable... of... nou dat roze ding!
Ja, diequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De zingende roze homopokémon.
Ja dat maakte het wachten op de trein voor de mensen op het bankje een stuk aangenamerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:59 schreef Waxxer het volgende:![]()
ik wil ook een spelcomputer... Talking about Xbox, ik heb op 't station met een mini-nintendoding van Xmán gespeeld en nu wil ik dat ook
Zoek ik toch geheel onbewustquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Clefairy.... of clefable... of... nou dat roze ding!
xman of dat nintendoding?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat maakte het wachten op de trein voor de mensen op het bankje een stuk aangenamer![]()
Helaasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
"pootje" haakt Wizzard op zijn weg-naar-weet-ik-veel-waar.![]()
Ik babysitte vroeger op 2 kindjes en die kenden ze allemaal, van voor tot achter, bij naam, incl evolutie tot de derder graad of weet ik hoe 't heetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pokemons zijn bij voorbaat eng.
Ninten-doding klinkt als moord met een controllersnoertjequote:
Even je boven lijf ontbloten en dan lukt dat vast.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:09 schreef Ang3l het volgende:*in my arms baby yeah in my arms baby yeah in my arms baby yeah in my arms baby yeah in my arms baby yeah in my arms baby yeah in my arms baby yeah in my arms baby yeah *
Ik heb danszin. ..... zou ik m'n collega zo ver krijgen dat ze gaat dansen met me op de tafel dadelijk?
Ieuw.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik babysitte vroeger op 2 kindjes en die kenden ze allemaal, van voor tot achter, bij naam, incl evolutie tot de derder graad of weet ik hoe 't heet
* Semisane houd mooi zijn pootje stijf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Helaas.. springt op Semisane's pootje
![]()
Kan je niet beter je vriendje slaan en Waxxer een zoen geven op die grote zwoele zoenlippen?quote:
Dan hoop ik dat de directeur afgezegd heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Even je boven lijf ontbloten en dan lukt dat vast.Dat en een lading drank dan.
kijk dan nog maar eens de foto's van Wonderer terug jochiequote:
Is de directeur dan niet leuk....met een lading drank op?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de directeur afgezegd heeft
*Slaat het "pootje" neerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
* Semisane houd mooi zijn pootje stijf.![]()
"Alweer"?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kan je niet beter je vriendje slaan en Waxxer een zoen geven op die grote zwoele zoenlippen?
* Semisane brengt het gebroken pootje dan maar naar de eerste hulpquote:
"Stroekie gaat op 1e rij klaar zitten terwijl de speaker al roept Let's get ready for rumble"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:19 schreef Semisane het volgende:Bitch-bring-on-the-handtasjes-gevecht!!
![]()
Cervasas, coca colas, naranjas y patatas!!! Hola! Uno Euro por favor......Gracias.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:30 schreef Weemz het volgende:
*Popcorn pak en naast Stroekie ga zitten*
Jij wel he!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
*handtasjes klaarleg*
Tja jij komt met de handtajes aan.quote:
Wilde je daar gaan posten dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:43 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom is er geen [LESBO] topic eigenlijk.
nope that wasn't mequote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:06 schreef wonderer het volgende:
Ben ik te laat voor het gevecht voor de eeuw?
Stroekie, keek jij ook altijd roborumble?
Doe Bart Peeters de groetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:27 schreef Weemz het volgende:
Ik ga nu lekker naar de opnames van Hoe?Zo!
Tot later
*zoent terug bij Desquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:03 schreef wizarddragon het volgende:
*slaat waxxer
*betrapt mensen
*kust Ang3l
*zoent Peet
*rent hard weg![]()
ik wil nogsteeds waxxer zijn nummerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:14 schreef wonderer het volgende:
Dan zet ik in op Waxxer, want als die eenmaal kwaad wordt... dat hebben die KPN werknemers geweten hoor!
Mjah.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef Vlarp het volgende:
BIEF !!! BIEF!!!
Tour de France komt naar Nederland
Ik zie Bief al helemaal staan tussen die 250.000 toeschouwers. Vrolijk met een vlaggetje zwaaien en de renners toejuichenquote:
De vorige keer woonde ik zelfs aan de route maar ik heb er niks van gezien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik zie Bief al helemaal staan tussen die 250.000 toeschouwers. Vrolijk met een vlaggetje zwaaien en de renners toejuichen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De vorige keer woonde ik zelfs aan de route maar ik heb er niks van gezien..
zegt meneer fietsbroek..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
van die jongens in van die lekkere strakke kleertjes
Daar zie je niet veel van als er 5 rijen diep mensen voor je deur staan. En nee, zo hoog kan ik niet springen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
van die jongens in van die lekkere strakke kleertjes
kijk je toch vanaf je balkonnetje?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zie je niet veel van als er 5 rijen diep mensen voor je deur staan. En nee, zo hoog kan ik niet springen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk je toch vanaf je balkonnetje?
onee.. tis een balkon in zuid limburg he..
uit het raam dan?
whehe.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk je toch vanaf je balkonnetje?
onee.. tis een balkon in zuid limburg he..
uit het raam dan?
Elke jaar met de wielerronde hier lopen die ventjes van 20 jaar voor de rit door de straatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
whehe..
Dan zie je alleen maar helmpjes. Geen broekjes met helmpjes.
Hmm.. wordt dat nog uitgezonden dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:33 schreef wonderer het volgende:
De finale van HdH begint... zal ze een flikker uitkiezen of niet? *spannend*
trek je hun aandacht.. vallen ze en mag jij een leuke uitkiezen om te "verzorgen" in je huisje..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
whehe..
Dan zie je alleen maar helmpjes. Geen broekjes met helmpjes.
Het is Amerika niet, waar ze al na vier afleveringen ophoudenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. wordt dat nog uitgezonden dan?
Ik vind het echt een bagger serie..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is Amerika niet, waar ze al na vier afleveringen ophouden
Ik vind het grappigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het echt een bagger serie..
Dat had ik bij Desperate Housewivesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb er 5 minuten naar gekeken en toen uit pure ellende maar snel weer uitgezet..
Doe je goed. Betaal je wel voor de kabel of ook niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn tv is al langer dan een maand niet aangesloten..
Ik internet via de kabel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:24 schreef wonderer het volgende:
Doe je goed. Betaal je wel voor de kabel of ook niet?
Ik vind van wel. Maar ik ben te slap om mijn TV uit te houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik internet via de kabel..
Is het goed om geen tv te kijken?
Of hele avonden TV kijken, of hele avonden internetten.. wat is erger?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar ik ben te slap om mijn TV uit te houden.
ik wil eigelijk zo gaan slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of hele avonden TV kijken, of hele avonden internetten.. wat is erger?
Op internet is het nog interactief... tv kijken is passief as hellquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of hele avonden TV kijken, of hele avonden internetten.. wat is erger?
Soms is passief erg fijn....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op internet is het nog interactief... tv kijken is passief as hell
quote:
Nee.. jij bent een bikkelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
gister van 8:45 tot 23:40 met callcenter bezig geweest, vannochtend er weer om 8:50 beginnen.. bleh.. mag ik
Slaap goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
die zo plat gaat idd
truste alvast
Sweet Dreams voor onze lurkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
die zo plat gaat idd
truste alvast
Doet deze rechtstreekse link het toevallig?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand hoe ver het lopen is van Utrecht CS naar Amsterdamse straatweg 404? Routenet doet het niet.
en is het je nog geluktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Haaaaaaaaaj!
Maar je had nog wel een andere "trui" aangedaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Nee helaas....Maar, het was WEL gzellig!
neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je had nog wel een andere "trui" aangedaan?
want die van vanmiddag was toch wel erg "luchtig"![]()
En die is dus morgen te zijn bij Pim op die TV zender uit Son en Breugel? en stond eerder met jouw op de foto toen je G_E's favo trui aan had met die paarse strepen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
neeMaar wel een ander shirtje d'ronder. En ze zei al meteen: Da's maar goe ok want anders haj ik oew tepelkes gevat!
Zo schattig, een koerdische Turk met een plat brabants accent
Ach, dan neem ik de bus wel... die twee strippen. Jammer dat je reiskosten voor een sollicitatiegesprek niet kunt declareren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Doet deze rechtstreekse link het toevallig?
Ver, in ieder geval. Zo te zien minstens een half uurtje.
Niet gek, dat routenet het niet doet. Als je een adres met 404 invoert, kun je wel een 'page not found' verwachten...
daar kreeg jij toch het beeld bij van kantoormeneren met snorren en witte sokken onder te korte broeken?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar kreeg jij toch het beeld bij van kantoormeneren met snorren en witte sokken onder te korte broeken?
dat was het hem juistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Je moet wat ik hier op Fok! zeg niet al te serieus nemen..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die is dus morgen te zijn bij Pim op die TV zender uit Son en Breugel? en stond eerder met jouw op de foto toen je G_E's favo trui aan had met die paarse strepen?
Ehm... Ja. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was het hem juist
als ik dat wel had gedaan had ik moeten schrijven dat het ging over de trui die jij niet zo favo vond![]()
Zal proberen er aan te denken, maar die Pim vindt ik nou geen echte aanwinst voor onze regio zender hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Morgen bij de culinaire beterweter of zoiets, gaan ze de koerdische keuken uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |