Inderdaad, act like Tanja!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:55 schreef schatje het volgende:
Verder doet ze braaf wat de groep wilt. Wees dan consequent en doe dan gewoon niet mee.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is dat niet de thuishulp van Tanja (wie dat ook mag wezen)?
Het klaarkomspeeltje van Hummie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is toch die vrouw die soms in het beeld loopt in de keuken of buiten met een peukie
Overal hangen camera's en microfoon's. Ze hoeven niet naar de dbk om een mening te geven. Het is duidelijk dat ze ieder woord horen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Loze woorden zeggen niets. Ga dan naar de Dagboek kamer om het Hummie rechtsreeks te zeggen. Dat doet ze niet. Schijnheilig in mijn ogen.
Verder doet ze braaf wat de groep wilt. Wees dan consequent en doe dan gewoon niet mee.
De 1e keer dat Menno ook maar iets negatiefs over BB durfde te zeggen kreeg hij een donderpreek van een half uur van Hummie EN en waarschuwing. De 2e keer (toen hij te vaak het woord 'kanker' zei) mocht hij geen muts op zijn verknipte kop.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke straf dan? Dat is me dan even ontgaan. Als je laat merken dat je het totaal niet eens bent met BB word je heus niet gestraft hoor.
Ja, hoe vaker ze het roept, hoe ongeloofwaardiger het wordt. Ga dan gewoon naar de Dagboek kamer. Kom echt in aktie zou ik zeggen. Zeg tegen Hummie dat je het niet meer pikt. Dat is pas daadkracht tonen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Overal hangen camera's en microfoon's. Ze hoeven niet naar de dbk om een mening te geven. Het is duidelijk dat ze ieder woord horen.
Zou wel stoer zijn, kijken of BB dat ook pikt, al vermoed ik dat ze met een noodgang naar de dbk moet komen, zij wel, Tanja nietquote:
Zijn tempo ligt bedroevend laag ja...quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we in de downtime niet gaan posten bij mediawatchers of zit ik nou te vloeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |