Zo'n soort lerares had ik ook. Ze was net klaar met haar studie, dus ook nog best jong.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef Snarf het volgende:
Ik zou ook wel met m'n lerares Nederlands van "toen" willen zoenen. Potverdorie wat een lekker ding was dat toen... gekleed in minirokjes op haar bureau zitten en niks doorhebben terwijl een aantal puberende tieners zó naar binnen kijkt... (ik één van hen) hmmm.... vroegâh![]()
Oh, dan is het goed. Op de brandstapel met die sloerie!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Weet 99% zeker dat het waar is. Want het is door een leraar bevestigd.
gezoentquote:
16 jaar is de zogenaamde sexuele volwassenheid, dus dit is niet strafbaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Dit is toch strafbaar, kun je toch niet maken als lerares. Dat mag bovendien ook toch niet van de wet?Die lerares van ons is trouwens niet de lekkerste voor de zielige onder ons
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Zo'n soort lerares had ik ook. Ze was net klaar met haar studie, dus ook nog best jong.
En je gelooft nog steeds dat ze niks doorhad? Hoe oud ben je nu, dat mens deed 't er omquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef Snarf het volgende:
gekleed in minirokjes op haar bureau zitten en niks doorhebben terwijl een aantal puberende tieners zó naar binnen kijkt... (ik één van hen) hmmm.... vroegâh![]()
Had ze een minirok aan tijdens gymles?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:52 schreef Snarf het volgende:
tweede klas Gym
En al helemaal niet als zowel de jongen als de lerares gevoelens voor elkaar hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef Scandum het volgende:
[..]
16 jaar is de zogenaamde sexuele volwassenheid, dus dit is niet strafbaar.
quote:
Ze is dood stelletje necrofielen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Dwaas. Marilyn Monroe was een van de mooiste vrouwen ooit. Als je dat ontkent ben je homo of niet goed snik.
Oh echt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze is dood stelletje necrofielen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |