gezoentquote:
Yeah rightquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:41 schreef Goochie het volgende:
...volgens mij had je haar zelf wel willen zoenen...
Jaar of 25 gok ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef DeTolk het volgende:
Hoe oud is die lerares?
Jij kunt ook wel een beetje privéles gebruiken!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Dat mag bovendien ook toch nie van de wett?
Dat is meer een typvaut.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef Fool het volgende:
[..]
Jij kunt ook wel een beetje privéles gebruiken!
jaloersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kom ik dus hier doodleuk op school, blijkt onze lerares Nederlands met een jongen van 16 gezoend te hebben.![]()
neeuhquote:Niet van hier op school, maar een andere school hier in de stad![]()
neuh, alleen als ze zouden buttfuckenquote:Dit is toch strafbaar,
Kennelijk zie je haar niet veel, want je werkwoordsvormen zuigenquote:kun je toch niet maken als lerares.
in welk wetsartikel staat het dan docenten NEderlands niet mogen zoenenquote:Dat mag bovendien ook toch niet van de wet?![]()
is het nou een man of een vrouw?quote:Die leraar van ons is trouwens niet de lekkerste voor de zielige onder ons![]()
Weet je zelf ook wel dat het een lerares isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:51 schreef donald_dick het volgende:
Blaat.
Ik speel wel weer voor leraar: 0 d's in de tegenwoordige tijd 1 d in de verlden tijdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kom ik dus hier doodleuk op school, blijkt onze lerares Nederlands met een jongen van 16 gezoend te hebben.Niet van hier op school, maar een andere school hier in de stad
Dit is toch strafbaar, kun je toch niet maken als lerares. Dat mag bovendien ook toch niet van de wet?
Die lerares van ons is trouwens niet de lekkerste voor de zielige onder ons
![]()
Verlden tijdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:01 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Ik speel wel weer voor leraar: 0 d's in de tegenwoordige tijd 1 d in de verlden tijd
i rest my case, seks is het middel op je punten te halenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Weet je zelf ook wel dat het een lerares isJaloers, misschien jij inderdaad. En of Neuuh correct Nederlands is
En dat kan jij ook wel gebruiken geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
i rest my case, seks is de middel op je punten te halen![]()
pot-ketel enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat kan jij ook wel gebruiken, geloof ik.
nee, behalve dat de school sancites er tegen op kan nemen, is het niet strafrechtelijk strafbaar om te zoenen met een leerlingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef cyberstalker het volgende:
Zolang het niet dezelfde school is, is er niks aan de hand hoor. Jammer voor jou, want in jouw geval is het wel strafbaar om iets met deze leraar/lerares te ondernemen.
Hij houdt deze zogenaamd niet lekkere lerares natuurlijk netjes in de smiezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Koewam het volgende:
En hoe ben jij er achter gekomen? Roddels?
Weet 99% zeker dat het waar is. Want het is door een leraar bevestigd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Koewam het volgende:
En hoe ben jij er achter gekomen? Roddels?
Het! Het! Je vergeet het!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat het waar is. Want is door een leraar bevestigd.
Naam noemen is wel beetje flauwquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:32 schreef axie het volgende:
Ik kom wel uit oss!! welke school en hoe heet ze (alleen eerste letter is okay!)
Frustration, yeah I like that motivationquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, behalve dat de school sancites er tegen op kan nemen, is het niet strafrechtelijk strafbaar om te zoenen met een leerling
Uhmm... Jaa, dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat het waar is. Want het is door een leraar bevestigd.
'De middel' vind ik ook wel iets te bont andersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
pot-ketel enzo
spelfouten/dt's/de-het fouten boeien me niet, maar als een vrouw ineens een man wordt, dan maak je het toch wel lichtelijk te bont![]()
Zo'n soort lerares had ik ook. Ze was net klaar met haar studie, dus ook nog best jong.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef Snarf het volgende:
Ik zou ook wel met m'n lerares Nederlands van "toen" willen zoenen. Potverdorie wat een lekker ding was dat toen... gekleed in minirokjes op haar bureau zitten en niks doorhebben terwijl een aantal puberende tieners zó naar binnen kijkt... (ik één van hen) hmmm.... vroegâh![]()
Oh, dan is het goed. Op de brandstapel met die sloerie!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Weet 99% zeker dat het waar is. Want het is door een leraar bevestigd.
gezoentquote:
16 jaar is de zogenaamde sexuele volwassenheid, dus dit is niet strafbaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Dit is toch strafbaar, kun je toch niet maken als lerares. Dat mag bovendien ook toch niet van de wet?Die lerares van ons is trouwens niet de lekkerste voor de zielige onder ons
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Zo'n soort lerares had ik ook. Ze was net klaar met haar studie, dus ook nog best jong.
En je gelooft nog steeds dat ze niks doorhad? Hoe oud ben je nu, dat mens deed 't er omquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef Snarf het volgende:
gekleed in minirokjes op haar bureau zitten en niks doorhebben terwijl een aantal puberende tieners zó naar binnen kijkt... (ik één van hen) hmmm.... vroegâh![]()
Had ze een minirok aan tijdens gymles?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:52 schreef Snarf het volgende:
tweede klas Gym
En al helemaal niet als zowel de jongen als de lerares gevoelens voor elkaar hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef Scandum het volgende:
[..]
16 jaar is de zogenaamde sexuele volwassenheid, dus dit is niet strafbaar.
quote:
Ze is dood stelletje necrofielen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Dwaas. Marilyn Monroe was een van de mooiste vrouwen ooit. Als je dat ontkent ben je homo of niet goed snik.
Oh echt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze is dood stelletje necrofielen.![]()
Nope, is het wel, artikel 249 wetboek van strafrecht stelt dat enig seksueel contact binnen een afhankelijkheidsrelatie strafbaar is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef Scandum het volgende:
[..]
16 jaar is de zogenaamde sexuele volwassenheid, dus dit is niet strafbaar.
quote:Het Onderwijsblad nr. 11, 28 mei 2005 (Rubriek juridische dienstverlening):
Een leraar schrijft:
"Geleidelijk aan werden onze contacten vertrouwelijker. Op een gegeven moment gaf zij aan dat zij meer in mij zag. Toen had ik moeten stoppen, maar dat heb ik niet gedaan. Steeds gingen wij een stapje verder: van uitdagen via ondeugende teksten tot ronduit erotische bespiegelingen. Ik weet niet wat mij bezielde. De leerlinge is 15, ik ben 25. Op enig moment heeft haar moeder onze MSN-conversatie op de computer gelezen, geprint en aan de schoolleiding overhandigd. Ik werd onmiddellijk geschorst. Mij hangt nu ontslag boven het hoofd."
De juridische afdeling antwoord vervolgens o.a.:
"U hebt waarschijnlijk een fatale fout gemaakt. Er zal niet alleen ontslag volgen, maar de kans op toekenning van een werkloosheidsuitkering is héél klein. Verhoudingen tussen leerlingen en leraren kunnen en mogen niet. Punt. De verhouding leraar-leerling is er een van afhankelijkheid. In de jurisprudentie wordt nog eens bevestigd dat juist van de leraar een hoger zedelijk niveau wordt verlangd. U dient een professionele afstand te bewaren tot uw leerlingen, of zij nu minderjarig zijn of volwassen."
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef SilverBullet het volgende:
Ik heb ooit een lerares nederlands gehad joh...![]()
Maar er is geen sprake van een afhankelijkheidsrelatie want de betreffende leerling zit op een andere schoolquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope, is het wel, artikel 249 wetboek van strafrecht stelt dat enig seksueel contact binnen een afhankelijkheidsrelatie strafbaar is.
Ik ging ervan uit dat betreffende lerares ook op die school werkzaam was eerlijk gezegd. Nu ik het zo teruglees is dat in ieder geval niet met zoveel woorden gezegd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar er is geen sprake van een afhankelijkheidsrelatie want de betreffende leerling zit op een andere school
Wel als de leraar ook op die school werkzaam is wat vrij voor de hand ligt, ten eerste heeft die school iets van zes lokaties in Oss als ik het goed zie, ten tweede ken ik vrij weinig leraren die op slechts één school werken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:08 schreef cyberstalker het volgende:
TS geeft aan dat het om een leerling van een andere school gaat. Dan is er dus niets illegaals aan.
Hmm, misschien is het in Oss anders of zo. De leraren waar ik les van heb gehad op school werkten allemaal alleen maar op mijn school.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel als de leraar ook op die school werkzaam is wat vrij voor de hand ligt, ten eerste heeft die school iets van zes lokaties in Oss als ik het goed zie, ten tweede ken ik vrij weinig leraren die op slechts één school werken.
Echt? Zowel veel leraren waar ik les van had als leraren die ik de afgelopen jaren heb leren kennen waren voornamelijk bezig op meerdere scholen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het in Oss anders of zo. De leraren waar ik les van heb gehad op school werkten allemaal alleen maar op mijn school.
Het is geen grol. De leraren waar ik les van had, gaven alleen maar les op mijn school.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echt? Zowel veel leraren waar ik les van had als leraren die ik de afgelopen jaren heb leren kennen waren voornamelijk bezig op meerdere scholen.
En als ik zo op docentenbank.nl bij de vacatures kijk zie ik ook alleen maar 13 uur, 8 uur, enz.
In Duitsland noemen ze alles 'Geil'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:15 schreef PDOA het volgende:
Ik had vroeger een lerares Duits van 23 jaartjes jong. Geil mokkel was dat zeg!
Dieser Topic ist aber ganz nicht geil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:47 schreef Davoice het volgende:
[..]
In Duitsland noemen ze alles 'Geil'
thanks for sharingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Wij hadden een man voor Nederlands, en die stonk me hendig erg altijd naar sigaretten
Hm, zover ik weet was dat op mijn school (de Osse school in kwestie, dus) ook zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het in Oss anders of zo. De leraren waar ik les van heb gehad op school werkten allemaal alleen maar op mijn school.
Die jongen van 16 zit op een andere school, maar die school ligt ook in Oss.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat betreffende lerares ook op die school werkzaam was eerlijk gezegd. Nu ik het zo teruglees is dat in ieder geval niet met zoveel woorden gezegd.
TS?
Vind het toch beetje lullig om haar naam hier te plaatsen. Ze is trouwens 32quote:
Geeft ze allang les op het tbl?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Vind het toch beetje lullig om haar naam hier te plaatsen. Ze is trouwens 32
Wat hij zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |