gezoentquote:
Yeah rightquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:41 schreef Goochie het volgende:
...volgens mij had je haar zelf wel willen zoenen...
Jaar of 25 gok ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef DeTolk het volgende:
Hoe oud is die lerares?
Jij kunt ook wel een beetje privéles gebruiken!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Dat mag bovendien ook toch nie van de wett?
Dat is meer een typvaut.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef Fool het volgende:
[..]
Jij kunt ook wel een beetje privéles gebruiken!
jaloersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kom ik dus hier doodleuk op school, blijkt onze lerares Nederlands met een jongen van 16 gezoend te hebben.![]()
neeuhquote:Niet van hier op school, maar een andere school hier in de stad![]()
neuh, alleen als ze zouden buttfuckenquote:Dit is toch strafbaar,
Kennelijk zie je haar niet veel, want je werkwoordsvormen zuigenquote:kun je toch niet maken als lerares.
in welk wetsartikel staat het dan docenten NEderlands niet mogen zoenenquote:Dat mag bovendien ook toch niet van de wet?![]()
is het nou een man of een vrouw?quote:Die leraar van ons is trouwens niet de lekkerste voor de zielige onder ons![]()
Weet je zelf ook wel dat het een lerares isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:51 schreef donald_dick het volgende:
Blaat.
Ik speel wel weer voor leraar: 0 d's in de tegenwoordige tijd 1 d in de verlden tijdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kom ik dus hier doodleuk op school, blijkt onze lerares Nederlands met een jongen van 16 gezoend te hebben.Niet van hier op school, maar een andere school hier in de stad
Dit is toch strafbaar, kun je toch niet maken als lerares. Dat mag bovendien ook toch niet van de wet?
Die lerares van ons is trouwens niet de lekkerste voor de zielige onder ons
![]()
Verlden tijdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:01 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Ik speel wel weer voor leraar: 0 d's in de tegenwoordige tijd 1 d in de verlden tijd
i rest my case, seks is het middel op je punten te halenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Weet je zelf ook wel dat het een lerares isJaloers, misschien jij inderdaad. En of Neuuh correct Nederlands is
En dat kan jij ook wel gebruiken geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
i rest my case, seks is de middel op je punten te halen![]()
pot-ketel enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat kan jij ook wel gebruiken, geloof ik.
nee, behalve dat de school sancites er tegen op kan nemen, is het niet strafrechtelijk strafbaar om te zoenen met een leerlingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef cyberstalker het volgende:
Zolang het niet dezelfde school is, is er niks aan de hand hoor. Jammer voor jou, want in jouw geval is het wel strafbaar om iets met deze leraar/lerares te ondernemen.
Hij houdt deze zogenaamd niet lekkere lerares natuurlijk netjes in de smiezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Koewam het volgende:
En hoe ben jij er achter gekomen? Roddels?
Weet 99% zeker dat het waar is. Want het is door een leraar bevestigd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Koewam het volgende:
En hoe ben jij er achter gekomen? Roddels?
Het! Het! Je vergeet het!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat het waar is. Want is door een leraar bevestigd.
Naam noemen is wel beetje flauwquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:32 schreef axie het volgende:
Ik kom wel uit oss!! welke school en hoe heet ze (alleen eerste letter is okay!)
Frustration, yeah I like that motivationquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, behalve dat de school sancites er tegen op kan nemen, is het niet strafrechtelijk strafbaar om te zoenen met een leerling
Uhmm... Jaa, dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat het waar is. Want het is door een leraar bevestigd.
'De middel' vind ik ook wel iets te bont andersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
pot-ketel enzo
spelfouten/dt's/de-het fouten boeien me niet, maar als een vrouw ineens een man wordt, dan maak je het toch wel lichtelijk te bont![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |