Ja hallo en ik dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef tonks het volgende:
Vlieg je vliegtuigje in het apple gebouw!
NEEEEEEEEEEEEEEEE
Als je normaal blijft doen wordt het goed afgehandeld en heb je mogelijk ook nog kans op een extraatje omdat je ze zo aardig blijft (gratis iPod anyone.. ik noem maar iets) . Dus eerst ff ying/yang + zen enzo en dan pas gaan bellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
Ik kom net thuis, zie het UPS pakket, en maak 'em dolblij open. Alleen, dat dolblij was niet van lange duur.![]()
![]()
De eerste de beste Apple kneus die ik zometeen aan de lijn krijg scheld ik helemaal verrot.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je normaal blijft doen wordt het goed afgehandeld en heb je mogelijk ook nog kans op een extraatje omdat je ze zo aardig blijft (gratis iPod anyone.. ik noem maar iets) . Dus eerst ff ying/yang + zen enzo en dan pas gaan bellen
Niet dat ik bij Apple werk, maar je leest hier en daar weleens wat
Da's gewoon mijn dashboard met klokje enzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef tonks het volgende:
Druk eens op f12
Ja, ook een goed plan, goedkoop bier, enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik jou was, zou ik aan de drank gaan, Furious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |