Misschien is je uitspraak beroerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
ja die staan wel op on, en hij ziet wel dat ik spreek
*wipe* *all* *pieces* *of* *board*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Pawn e7-e6
Je kunt de camera draaien zodat 'ie recht boven het bord hangt. Dan is het behoorlijk 2Dquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
beroerd spelletje trouwens dat schaken op de mac, ik mis het overzicht met die 3D layout. Geef mij maar gewoon 2D
Snap dat dan! Het is om mee te pimpen bij je vrienden!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef Tijn het volgende:
Het werkt prima bij mij, dat spraakgestuurde gebeuren. Maar ik vind het een totaal onprettige manier van je computer bedienen. Geef mij maar een cursor.
Voor wat betreft andere merken webcams: zoek maar eens in Google op Macam, een universele driver voor een aantal USB webcams. Als je een webcam zoekt uit de lijst van cams die die driver ondersteunt dan zit je goed. Zie hier: Klikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zit het met webcams op de Mac? Er is de iSight-camera, maar die is nogal prijzig (maar ook wel weer heel mooi natuurlijk...). Kunnen webcams van andere merken ook op de Mac gebruikt worden? En kun je de cam dan ook gewoon in MSN enzo gebruiken?
Als je het eenmaal werkend hebt, test ik het wel een keer met je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey, top, Jalu, dat is info waarop ik zit te wachten.
Owww ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:03 schreef Jalu het volgende:
Als je het eenmaal werkend hebt, test ik het wel een keer met je.
Sorry, kon het niet latenquote:
Volgens de daar vermeldde gegevens wordt er een driver bijgeleverd voor MacOSX. Dat is vrij uniek, ik zou wel even goed opletten of die driver ook nog goed werkt onder OSX 10.4.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)4DF0C1256C50004B2B52
Is dit een goede keus?
Heb je wel een snelle Mac? Want op mijn Powerbook (G4 867 MHz) is het absoluut onbruikbaar, veel te traag en belastend voor de CPU.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mijn Logitech cam werkt wel op mijn mac,
ga nu dat mercury downloaden omhet met msn aan de praat te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |