Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...ik heb de hele middag al last om me via MSN Messenger (Mac-versie) aan te melden, terwijl ik me zo aanmeld als ik MSN op de Windows PC opstart...
...iemand ook last met aanmelden MSN?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:34 schreef super-muffin het volgende:
Als het werkt moet je je eens zeggen: "Tell me a joke"
Misschien is je uitspraak beroerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
ja die staan wel op on, en hij ziet wel dat ik spreek
*wipe* *all* *pieces* *of* *board*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Pawn e7-e6
Je kunt de camera draaien zodat 'ie recht boven het bord hangt. Dan is het behoorlijk 2Dquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
beroerd spelletje trouwens dat schaken op de mac, ik mis het overzicht met die 3D layout. Geef mij maar gewoon 2D
Snap dat dan! Het is om mee te pimpen bij je vrienden!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef Tijn het volgende:
Het werkt prima bij mij, dat spraakgestuurde gebeuren. Maar ik vind het een totaal onprettige manier van je computer bedienen. Geef mij maar een cursor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |