Edelweissquote:
Niets slechts over Heineken ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bier is bier.
Tenzij je het over Heineken hebt.
Heb ik net 10.4.2 gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:17 schreef X-Naut het volgende:
De update naar 10.4.3 is ook uit
Sommige tweakertjes hebben er al probleempjes meegehad
Er zijn vrouwen die dat leuk vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Als vrouw moet je je sowieso niet tussen nerds gaan begeven. Dan krijg je idd een topic dat niet zal misstaan in SEX door al die vliegende hormonen
Misschien moet je meer oefenen (Lees: meer bier drinken).quote:Op woensdag 2 november 2005 09:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een meisje.Maar ik vond het wel naar witbier smaken.
Alle vrouwen zijn toch aandachtshoeren ?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:58 schreef Jalu het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat leuk vinden.
Verder lust ik geen bier. Geen gewoon bier iig.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:58 schreef Aaargh! het volgende:
Misschien moet je meer oefenen (Lees: meer bier drinken).
gekocht?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Heb ik net 10.4.2 gekocht
Omdat je het niet vaak genoeg drinktquote:Op woensdag 2 november 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Verder lust ik geen bier. Geen gewoon bier iig.
Hopeloosquote:Op woensdag 2 november 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geef mij maar wijvendrankjes zoals Bailey's.
Ja, da's dan wel weer een pluspuntje, dus dan kom je totaal op 0 uitquote:Op woensdag 2 november 2005 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een chick met een iMac.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef Aaargh! het volgende:
Ja, da's dan wel weer een pluspuntje, dus dan kom je totaal op 0 uit
Dat kon ik in Windows ook wel zelf hoor. Maar ik ben ook wel een behoorlijke computergek en ik vind het een erezaak om eventuele problemen zelf op te lossen. Wat vrijwel altijd lukt. De eerste keer dat ik mijn harde schijf op mijn vorige computer had geformatteerd, ben ik een heel weekend bezig geweest om alles weer aan de praat te krijgen (met veel gevloek en getierquote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Rock-shocker het volgende:
Macs zijn ook niet voor niets de ultieme vrouwencomputers.
Er komt in elk geval nooit een chick naar mij toe met de vraag "internet doet het niet op mijn iBook, kan je me helpen?"
Alle chicks met Macs die ik ken kunnen dat allemaal zelf![]()
De volgende stap: koop wat onderdelen en bouw zelf een PC. Wedden dat je nog meer vloekt en tiert?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kon ik in Windows ook wel zelf hoor. Maar ik ben ook wel een behoorlijke computergek en ik vind het een erezaak om eventuele problemen zelf op te lossen. Wat vrijwel altijd lukt. De eerste keer dat ik mijn harde schijf op mijn vorige computer had geformatteerd, ben ik een heel weekend bezig geweest om alles weer aan de praat te krijgen (met veel gevloek en getier), maar het is me wel allemaal gelukt. Ik wil altijd gewoon zelf uitvogelen hoe iets werkt.
Hoe gaat het met de tracker.... is ie al 'out for delivery'?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
dit is pas sinds vanmiddag zichtbaar.. Ze lopen dus gewoon 5 dagen achter met updaten!
Jammer dat K+N nog geen status geeft
Ik mag een dame zijn, ik kan vloeken als een dokwerker.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De volgende stap: koop wat onderdelen en bouw zelf een PC. Wedden dat je nog meer vloekt en tiert?
Ja, inderdaad. Dat zou ik nou echt niet weten.quote:Aan de andere kant: waarom een PC bouwen als je een iSlut met een iMac bent?![]()
Ik zal eens wat opbiechten.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De volgende stap: koop wat onderdelen en bouw zelf een PC. Wedden dat je nog meer vloekt en tiert?
Laat 's horenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik mag een dame zijn, ik kan vloeken als een dokwerker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |