Djosselien was het dan, want ik heb het ook gehoord een paar keer. Nog erger, half nederlands-engels.quote:
En word die homoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog even en het wordt gewoon Jos. Heeft ze uiteindelijk toch haar jongetje.
Dan lijkt ze precies op APK...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
En gatverdammewat is Dido
een lelijk wijf. *ZO* mannelijk in haar gezicht, als je de haren wegdenkt
Joost met een karretje als batman rennend door het gangpad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:03 schreef Giggio het volgende:
Beter Lieske als Stewardess dan Joost als Steward
Misschien iets voor de volgende BB? Live een sexchange?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
lesbisch want tanja heeft geen geld om JS te laten ombouwen
De idee van opgeven is nu dus een feit?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:12 schreef Foreverblue het volgende:
Progress report 14:12 :
[afbeelding]
Nee, dank je dat is echt vies om te zien zo'n ombouw.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien iets voor de volgende BB? Live een sexchange?
Pauzequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
De idee van opgeven is nu dus een feit?
Koffiebreek, dunkt mijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
De idee van opgeven is nu dus een feit?
Klopt even babbelen en een peukje roken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
nee meestal is er een pauze van 30 minuten tussen de groepen
ze willen geen van allen verder maar durven allemaal niet de knoop door te hakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt even babbelen en een peukje roken.
Gaat even duren ben benieuwd of ze verder gaan.
Zijn het ook gewoon hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ah okay.
Volgens mij wil ik te graag mijn beeld van lapzwansen bevestigd zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |