wat ik me afvraagquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef Giggio het volgende:
Ha ha Tanja weer op 1 in de Talpa-Poll
tanja wel maar als joost meer te eten krijgt is iedereen het snel zijn eet geklaag vergeten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beide gaan nog zakken als de tendens zich doorzet
quote:Wat vind jij?
Lukt het de Bewoners alle bonen juist te sorteren?
30%
Ja
70%
Nee
Als je iemand niet ziet... kan je je er ook niet aan ergeren... slimme zet van bb om het haar op deze manier makkelijk te maken voor de winst... want dat willen ze natuurllijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:36 schreef stormiot het volgende:
[..]
wat ik me afvraag
hoe kan iemand die NIET in het huis zit je favoriet zijn?![]()
Ja komt door al die verweekte, domme huismoedertjes die niet verder kijken dan hun aanrecht lang is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef Giggio het volgende:
Ha ha Tanja weer op 1 in de Talpa-Poll
Weet ik niet. Ik werd al moe van Joost na 5 minuten "Batman... tadadadadadada" en als Joost blijft hoe Joost is, worden nog wel veel meer mensen moe.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja wel maar als joost meer te eten krijgt is iedereen het snel zijn eet geklaag vergeten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja komt door al die verweekte, domme huismoedertjes die niet verder kijken dan hun aanrecht lang is.![]()
en door op babygeilende oetlullen en alle zwaksocialen die zich in dat achterlijke asociale takkewijf herkennen en overlopen van zelfmedelijden
de baby (JS) is gewoon populairder dan tanjaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:36 schreef stormiot het volgende:
[..]
wat ik me afvraag
maar als je iemand niet ziet kan ze ook geen favoriet van je zijn/wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je iemand niet ziet... kan je je er ook niet aan ergeren... slimme zet van bb om het haar op deze manier makkelijk te maken voor de winst... want dat willen ze natuurllijk.
Hoeft er maar 1 te zijn hoor, kleine mag nog gratis meequote:
Kinderen onder 3 kunnen toch gratis reizen met de trein?quote:
dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
de baby (JS) is gewoon populairder dan tanja![]()
![]()
De Poll wordt live automatisch bijgewerkt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef stormiot het volgende:
[..]
maar als je iemand niet ziet kan ze ook geen favoriet van je zijn/worden
en aangezine het positief stemmen is
maar de talpapoll staat er zeker al vanaf het begin
toen was ze nog populair denk ik, omdat iedereen toen de baby wilde geboren zien worden
Dat vinden veel mensen leuk want hierdoor steeg zijn populairiteit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik werd al moe van Joost na 5 minuten "Batman... tadadadadadada" en als Joost blijft hoe Joost is, worden nog wel veel meer mensen moe.
Ik hoop dat mensen dat maar 1x leuk vinden, en het daarna zwaar zat zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat vinden veel mensen leuk want hierdoor steeg zijn populairiteit.
Nou kijk eens aan scheelt weer geld, die mag ze van mij houden en bij het loket inwisselenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoeft er maar 1 te zijn hoor, kleine mag nog gratis mee![]()
Denk nu elke week want er moet morgen alweer genomineerd worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Poll word elke 2 weken opnieuw op 0 gezet
Joost in zijn normale vorm als entertainer vind ik best om te lachen ja... dan mag hij ook winnen van me. Maar de zeurderige Joost zoals nu, met dat niet eten, kan ik niet zo waarderen nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen dat maar 1x leuk vinden, en het daarna zwaar zat zijn.
Is alleen zo jammer dat een baby niets bij BB te zoeken heeft.quote:
Op zijn tijd vind ik het wel leuk anders wordt het wel erg saai.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen dat maar 1x leuk vinden, en het daarna zwaar zat zijn.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is alleen zo jammer dat een baby niets bij BB te zoeken heeft.
Ze kan niet nomineren, ze kan niet aande weekopdracht meedoen en levert ook nog eens niets bij aan eventuele feestjes, sterker nog die komen er niet meer zolang die kleine daar zit.
Opzouten naar Groningen dus, Het kleintje is een cutie. Maar die takkebitch en het compleet verneukte concept ben ik kotsbeu nu.![]()
![]()
oke dat vroeg ik me dus afquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Poll word elke 2 weken opnieuw op 0 gezet
Wat ben jij vrijgevig vandaagquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan scheelt weer geld, die mag ze van mij houden en bij het loket inwisselen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kinderen onder 3 kunnen toch gratis reizen met de trein?Of is dat allang niet meer?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja komt door al die verweekte, domme huismoedertjes die niet verder kijken dan hun aanrecht lang is.![]()
en door op babygeilende oetlullen en alle zwaksocialen die zich in dat achterlijke asociale takkewijf herkennen en overlopen van zelfmedelijden
Je zou zeggen dat mods onpartijdig en dus geen mening mogen hebbenquote:
OMG.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:28 schreef regenworm het volgende:
En denk voor ge begint, ze starten altijd met een kip zonder kop.
je moet lid van de talpa club zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:44 schreef stormiot het volgende:
[..]
oke dat vroeg ik me dus af
ik kan nl niet (meer) stemmen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is alleen zo jammer dat een baby niets bij BB te zoeken heeft.
Ze kan niet nomineren, ze kan niet aande weekopdracht meedoen en levert ook nog eens niets bij aan eventuele feestjes, sterker nog die komen er niet meer zolang die kleine daar zit.
Opzouten naar Groningen dus, Het kleintje is een cutie. Maar die takkebitch en het compleet verneukte concept ben ik kotsbeu nu.![]()
![]()
dat ze op 1 staat wil niet zeggen dat ze mijn favo is!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:36 schreef stormiot het volgende:
[..]
wat ik me afvraag
Joscelyn is al verbasterd naar Josselien door Tanja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef cuall het volgende:
[..]
en laten we hopen dat Djozje ook een cutie zal blijven
een rijdende woonwagen,die zie je niet veel meer. Dus vast iets voor Tanja idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joscelyn is al verbasterd naar Josselien door Tanja.
Woonwagen eronder en rijden maar
Vrees het ergste met zo'n moederquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef cuall het volgende:
[..]
en laten we hopen dat Djozje ook een cutie zal blijven
Nog even en het wordt 'Josje'.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Woonwagen eronder en rijden maar
Maarja, wat verwacht je ook van iemand die niet eens zelf weet hoe je de 2e naam van je eigen kindje schrijft ! Lachen trouwens, de eerste naam kan ze niet uitspreken en de 2e niet schrijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vrees het ergste met zo'n moeder![]()
Dat hoorde ik ook, wat erg...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Joscelyn is al verbasterd naar Josselien door Tanja.![]()
quote:Woonwagen eronder en rijden maar
Tanja spreekt het uit als Djozzzquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
natte dromenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
Dido heeft het weer over haar dromen...
Haha, wat denk je dan van Ingrid? Als je dat haar eraf denkt is het een babyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
En gatverdammewat is Dido
een lelijk wijf. *ZO* mannelijk in haar gezicht, als je de haren wegdenkt
Ik betaal!quote:
Nog even en het wordt gewoon Jos. Heeft ze uiteindelijk toch haar jongetje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |