Ooooooooow, ronduit schattig!quote:
Ik ookquote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Igraine het volgende:
Heel schattig!
Rewimo, ik vind Jamie zo mooi![]()
Poezen met dubbelzijdig plakband of met klittenband tegen het plafond plakken is de meest zeker optie.quote:Op maandag 28 november 2005 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Woensdag komt mijn nieuwe bankstel, iemand tips over hoe het heel te houden?
Ja kloptquote:Op zondag 27 november 2005 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Bullpit, dat is al een ouwe van internet... wel schattig maar wel makkelijk
Omdat me dat wel leuk leekquote:
Bollie met kroelbuikje en lieve pootjesquote:
* plok *quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Ja Jamie, de tafel staat er nog wèl![]()
[afbeelding]
Oeps, interne URL gebruikt, nu zouden ze moeten werken.quote:
die foto dat ze met z'n tweetjes voetbal kijkenquote:Op zondag 4 december 2005 23:16 schreef FLIPNEUS het volgende:
Inmiddels zijn Aerin en Google alweer een maandje verder en zijn ze al flink gegroeid.
[afbeelding]
VOEBALLUH!
[afbeelding]
Op den krabpaal. Althans, zo heet het, maar eigenlijk is dat het "Kom mij aaien, anders ga ik miauwen"-plekje. Ergo, 's ochtends als je beneden komt gaan zij bovenop zitten en als je ze dan niet minstens vijf minuten aait gaan ze voor je voeten lopen om te voorkomen dat je de deur uitgaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dit is niet in scène gezet; zo lagen ze net echt te maffen. Het leuke was dat Google (die onderop ligt) vlak na het nemen van die tweede foto op wilde staan. Aangezien haar grote zus iets steviger is, en die lekker door bleef maffen, kwam Google dus niet weg; dus die ging gewoon verder maffen.
Katten zijn echt zo tof!.
Vind ik óók zo lievvvquote:Op maandag 5 december 2005 10:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
die foto dat ze met z'n tweetjes voetbal kijken![]()
Trapgat troubles dat klinkt akelig bekend. Ik heb de strepen nog op de muur zitten.....quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Uhm, die is er nog niet. Hij kon niet door het trapgatDonderdag wordt ie achterlangs omhoog gehesen. Ik hoop dat B en J hun mandjes tegen die tijd zó lekker vinden dat ze niet meer naar een bank talen
Mandjes staan nu ook bij de kachel als extra verleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |