Ik wist het ook niet! Vind d'r erg mooi qua tekening, wist niet dat het een naam had. Houdt het ook nog iets in?quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Ow, dus Xena heeft net als Kyra, een "harlekijn" tekening! Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord, van die uitdrukking, en ik loop toch al wat jaartjes mee in de kattenwereld
De rest is ook leuk/leerzaam om te lezen...quote:Brits Korthaar Harlekijn (BRI .. 02)
Vachtkleur: Een witte bles in het gezicht en gekleurde vlekken op de poten zijn gewenst.
De gekleurde delen moeten duidelijk afgebakend zijn en gelijkmatig van kleur. De staart moet gekleurd zijn. De oren mogen gekleurd, wit of beide zijn. De vacht moet minstens 25% en hoogstens 50% gekleurd zijn.
Toch een Britse korthaar! Zeker leerzaam.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:15 schreef Bluezz het volgende:
Yep, dat wilde ik net posten hier
Maar het linkje gaat over perzen.
Hier iets over britse kortharen :
[..]
De rest is ook leuk/leerzaam om te lezen...
http://www.cairneyhills-cattery.nl/frame-ras_bk.html
Ah ok, dan hoeven ze niet meer geadopteerd te worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap je punt, maar kittens zijn wat ons betreft geen probleem. Onze Pluim heeft alles nog en is niet meer aan de pil. Als ze kleintjes krijgt, dan nemen we die er gewoon bij
Zeven van dezequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ah ok, dan hoeven ze niet meer geadopteerd te worden.(en dan maar hopen dat ze er geen 7 werpt) Als je een voorkeur hebt voor een bepaalde kleur kan je er een geschikte kater bijzoeken, als je nu een binnenkater weet te vinden heb je in ieder geval al veel minder kans dat je poes een ziekte oploopt van de kater.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:00 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Pfff Elisa, wel spannend hoor, zo allemaal. Gelukkig worden er in het najaar minder poezen bezwangerd omdat ze nu minder snel krols worden, dat is ook wel fijn tijdens het nadenken. Ik hoop ook maar dat je nog lang kunt genieten van je kater met FIV.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:00 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik zit echt op de fiets van "wow, een redtabby spotted met wit"
Het zou een zwarte noorse boskat vader zijn, en een lichtroze/rode Turkse Angora moeder zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:00 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat Xena betreft ben ik al een tijdje aan het nadenken hoe het nu zit met haar mooie gestreepte vlekken, is ze nu een tortie (schildpad/lapjeskat) met ghostmarkings en wit of een torbie (combinatie tussen tortie en tabby) met wit ? Weet je hoe één of beide ouders van Xena eruitzien, Bluezz ?
Jeetje, ik vind het echt zo'n dikgewangde kater.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:15 schreef McPhearson het volgende:
Dank jullie wel!![]()
Maar tis wel een zíj hoor![]()
![]()
Laat het haar niet horenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje, ik vind het echt zo'n dikgewangde kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |