abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31721532
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Toch gebruik je Justitie als bron om aan te tonen dat het oplossingspercentage hoger is in Duitsland. Waarom mag je dan wel een onbetrouwbare bron gebruiken?
Ik neem aan dat het WODC enige onafhankelijkheid heeft. Maar het is een zwaktebod. Als jij een betere bron hebt?
En zoals ik al eerder poste:
Er zouden wettelijke regels ingevoerd moeten worden over een verplicht jaarverslag van de overheid, in lijn met die van beursgenoteerde bedrijven. En externe controleurs die de juistheid controleren. Puur om de prestaties van een overheid, van politici, eens wat nauwkeuriger onder de loep te kunnen nemen. Wat goed is voor bestuursleden van een bedrijf is zeker goed voor de politiek.

Ik verheug me op een McKinsey onderzoek, bv gefinancierd door de EU, maar voorlopig zullen we het hier mee moeten doen.
pi_31721551
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:26 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het WODC enige onafhankelijkheid heeft. Maar het is een zwaktebod. Als jij een betere bron hebt?
Ik haal het uit de bron die jij ook gebruikt.
pi_31721750
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik haal het uit de bron die jij ook gebruikt.
Dat bedoel ik niet. Weet jij een andere bron om misdaadcijfers etc. te kunnen vergelijken? Het liefst een werkelijk onafhankelijke bron. Ik kan er in ieder geval geen vinden.

Mischien is het aardig om de IRT affaire in herinnerig te brengen. Bij aanvang werd door een aantal onderzoekers (van de UVA meen ik) een schets gemaakt van de criminaltiteit in Nederland. Met nogal verontrustende conclusies wat betreft allochtonen. De politiek correcte verontwaardiging was groot. Waarop de onderzoekers onder grote druk de conclusies terugtrokken. Over onafhankelijkheid gesproken. Een goed voorbeeld waarom onafhankelijk onderzoek gewenst is. Onderzoek waarvan de resultaten niet afhankelijk zijn van de onderbuikgevoelens en incompetentie van bestuurders.
pi_31721844
Het blijft toch afhankelijk van de opgave en definitie die de overheden hanteren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31721883
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Detail
wat een zwaktebod.

Jij wilt dus een minister af laten treden vanwege "onbetrouwbare" cijfers uit 2000 terwijl juist onder het bewind van deze minister deze resultaten zijn gestegen.

Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom je zou kunnen vinden waarom deze minister af zou moeten treden maar daar is dit geen van.
pi_31722059
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

wat een zwaktebod.

Jij wilt dus een minister af laten treden vanwege "onbetrouwbare" cijfers uit 2000 terwijl juist onder het bewind van deze minister deze resultaten zijn gestegen.

Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom je zou kunnen vinden waarom deze minister af zou moeten treden maar daar is dit geen van.
Duh!, was een geintje

--->
Doel; Donners kop eraf.

Middel, whatever it takes. Redelijk of onredelijk, het leven is nu eenmaal onrechtvaardig.

Oh ja: De Grote Crisis...???
pi_31722470
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Godslasteraar het volgende:

Oh ja: De Grote Crisis...???
wat voor instellingen heb jij, hier zag de layout er gewoon goed uit.
pi_31722698
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

wat voor instellingen heb jij, hier zag de layout er gewoon goed uit.
Mmm, ik heb firefox herstart en nu ziet het er beter uit
Al loopt de link nog steeds rechts de pagina uit. Never mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')