huh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Quinny, Quinny,.... Robbie Williams naakt in het blad Metro
Ik neem hem voor je mee![]()
en voor mij
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
en voor mij
Okquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh?
neem er ook 1 voor O-Ren mee dan![]()
eehh en voor mij
to the wizzlequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Bastard het volgende:
The shizzle!
Nieeeettttquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
en voor mij
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister op de radio de eerste Snoop track, luisterde net zn cd, daarna NAS en nu a Tribe Called Quest. Ik ben meteen 3 tinten bruiner geworden
wat een coole kinderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
nog maar 2 fotootjes dan
Robynn op het balkon:
[afbeelding]
En keagan had ook een papagaaitje:
[afbeelding]
Reply op B, maar er waren al posts tussenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
nog maar 2 fotootjes dan
Robynn op het balkon:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Quinny zou zich eerder zorgen moeten maken over haar man op het vliegveldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze zijn geweldig!! en hebben zich ook zo goed gedragen op het vliegtuig enzo helemaal niet vervelend of huilen.
![]()
Nee, je "krijgt" niets, maar voor een prijs kan je alles krijgen daarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Is het trouwens zo. dat als je op het vliegveld aan komt dat je dan gelijk zo'n bloemenkrans omkrijgt?
Ik wil ook op vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinny zou zich eerder zorgen moeten maken over haar man op het vliegveld
En terecht my nigga *Five geeft*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister op de radio de eerste Snoop track, luisterde net zn cd, daarna NAS en nu a Tribe Called Quest. Ik ben meteen 3 tinten bruiner geworden
En wij maar denken dat hawai zo'n gastvrij land isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, je "krijgt" niets, maar voor een prijs kan je alles krijgen daar
ow dat zijn ze zeker!!! Maar die kransen geven ze iig niet op het vliegtuig af. Je kon ze in het hotel maken, en overal kopen. Je kreeg wel meteen een vruchtendrankje, en ze zijn allemaal even lief. (en iedereen had het maar over keagan en stuart little haha)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hawai zo'n gastvrij land is
dat is helemaal mooi, was dit de eerste keer dat ze gingen vliegen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze zijn geweldig!! en hebben zich ook zo goed gedragen op het vliegtuig enzo helemaal niet vervelend of huilen.
![]()
Wiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow dat zijn ze zeker!!! Maar die kransen geven ze iig niet op het vliegtuig af. Je kon ze in het hotel maken, en overal kopen. Je kreeg wel meteen een vruchtendrankje, en ze zijn allemaal even lief. (en iedereen had het maar over keagan en stuart little haha)
quote:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=943071&navid=29quote:De Free Record shop blijft met miljoenen guldes zitten die het de afgelopen jaren heeft gekregen van klanten. Dat heeft de Raad van State bepaald. De guldens heeft Free Record Shop verkregen met de actie 'Gulden Wissel'. Met deze actie bood de keten klanten de mogelijkheid om ook na 27 januari 2002, de laatste dag dat de gulden in Nederland wettig betaalmiddel was, met guldenbiljetten en -munten aankopen te doen.
In augustus 2003 weigerde De Nederlandsche Bank ook al om een eerste geldbedrag van 70.000 guldens om te wisslen. De Nederlandsche Bank hanteert als vaste gedragslijn voor bedrijven dat zij geen guldens in euro's omwisselt, als de aanbieder de guldenbiljetten opzettelijk na 27 januari 2002 heeft ontvangen of na die datum heeft geaccepteerd als betaling voor geleverde goederen of diensten. De Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State heeft de bank daarin gelijk gegeven. Overigens mogen particulieren wel nog guldenbriefjes omwisselen.
Het bezwaar van Free Record Shop dat de gedragslijn van De Nederlandsche Bank onvoldoende bekend was, verklaart de Raad van State ongegrond. Free Record Shop had ook aangevoerd dat de Nederlandsche Bank heeft gehandeld in strijd met Europese regels door onderscheid te maken tussen particulieren en bedrijven. Volgens de Raad van State is daar geen sprake van.
De schade voor Free Record Shop is nu definitief. Tegen de uitspraak is namelijk geen beroep meer mogelijk.
Jammer dat er niks gebeurd dan voor ze.quote:
Strak planquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:34 schreef O-Ren het volgende:
hallo luitjes![]()
Hele gave foto's QueenR. Lijkt me heerlijk. Ik krijg Brown alleen nooit zover om
18 uur in het vliegtuig te zitten![]()
Misschien moet ik maar met Quinny gaan en dan kunnen Cho en Brown bij
de kids blijven![]()
Zie Cho ook niet 18 uur vliegen![]()
Dan kom ik echt niet meer bijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Strak plan
Ik zie trouwens een Brown en een Sjo in ons bed liggen. Met Daan en Jort ertussen in
Ja vooral omdat Daan altijd gaat gillen als die Brown ziet. Dat word lekker slapenquote:
*tieten laat zien*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jammer dat er niks gebeurd dan voor ze.
Ja idd dat gillen van die twee tegen elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja vooral omdat Daan altijd gaat gillen als die Brown ziet. Dat word lekker slapen![]()
![]()
Durf je niet alleen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quinny en O-Ren op Hawai?
Kom Kepler, wij gaan ook
Ja er is genoeg Roy voor ons samen toch Quin?quote:
Hou op !quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja idd dat gillen van die twee tegen elkaar![]()
![]()
EN wij maar genieten op dat strand..... Heerlijk lijkt me wel wat hoor![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom Kepler, wij gaan ook
Er is genoeg knuffelvleesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:47 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja er is genoeg Roy voor ons samen toch Quin?![]()
Gijs een katerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, ik kom vanochtend om 5,45 uur beneden zie ik dat het licht bij de vijverfilter aan. Dat is zo`n lamp met een sensor en je moet echt op een 1/2 meter afstand staan wil dat ding aanspringen want die hangt onder een overkaping waar de filter staat.
Ik denk, hoe kan dat dan . *Plop licht valt weer uit*, * Plop licht weer aan*
Ikke pak m`n jas, denk ff kijken. Ik loop ernaartoe, * Plop licht weer uit *
Kom ik om de hoek bij die filter (staat ongeveer 1,30 hoog) in het aardedonker. Ik tast met m`n arm om die lamp aan te laten gaan. *Plop licht aan*![]()
:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , sta ik daar oog in oog met een reusachtige kater, die net zo hard schrikt als ik![]()
.
Ik denk rustig, rustig direct naait tie alles omver, filter, voer de hele zooi
Kat denkt, wegewezen hier. Hij springt vanaf de filter tussen mij en de overkapping weg. Dacht tie
Plons Zo in de vijver.hij was er wel vrij snel weer uit aan de andere kant
Die komt nooit meer terug denkt ik
Zo, nu eerst een onbijtje
Ohneee,... gaan ze toch nog doen waar ik bang voor was. Nog geen genoeg geld met al die domme sms spelletjes !quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs een kater,.... je beschrijft een Jurassic Park versie
Hoe laat ben je vrijdag thuis?quote:
Dat had ik dus ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohneee,... gaan ze toch nog doen waar ik bang voor was. Nog geen genoeg geld met al die domme sms spelletjes !
.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs een kater,.... je beschrijft een Jurassic Park versie
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
.
Gijs serieus, die van B. waren er niks bij en dan in een keer op 50cm van je neus met een opgezete rug![]()
vlucht is al geboektquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom Kepler, wij gaan ook
Stuart Little inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
Nee, ben ik idd ook nog ff geweest. Dit was net buiten ons hotel. Zat je ook in waikiki op vakantie? Waar was jij geweest?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Stuart Little inderdaad.
Is die foto genomen op de International Market Place? Daar ben ik ook nog geweest.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, ben ik idd ook nog ff geweest. Dit was net buiten ons hotel. Zat je ook in waikiki op vakantie? Waar was jij geweest?
Voor degene die de Stuart Little opmerking niet snappen:
[afbeelding] vinden ze mijn zoontje dus allemaal op lijken. Sommige dachten zelfs dat ie het was, maar ja dat kind is inmiddels 15 ofzo maar ja amerikanen he. Mijn man heet ook nog eens Stuart dus dat was nog extra verwarrend voor ze
![]()
Romantischquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom Kepler, wij gaan ook
ja Gijs, sprekendquote:
Ik zat in het Waikiki Beach Comber hotel, die staat vlak bij de Market Place. Daar hebben ze dus ook papegaaien waar je mee op de foto kunt. Met dolfijnen zwemmen heb ik helaas niet gedaan, en Pearl Harbor heb ik ook niet gezien. Wel gesnorkeld, gedoken, gejetski'd en geparasaild, en het Polynesian Cultural Center, de boedhistentempel, het regenwoud en de Diamond Head vulkaan bezocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:22 schreef QueenR het volgende:
Nee, ben ik idd ook nog ff geweest. Dit was net buiten ons hotel. Zat je ook in waikiki op vakantie? Waar was jij geweest?
Weet zeker dat het toen ook al geweldig mooi was!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik zat in het Waikiki Beach Comber hotel, die staat vlak bij de Market Place. Daar hebben ze dus ook papegaaien waar je mee op de foto kunt. Met dolfijnen zwemmen heb ik helaas niet gedaan, en Pearl Harbor heb ik ook niet gezien. Wel gesnorkeld, gedoken, gejetski'd en geparasaild, en het Polynesian Cultural Center, de boedhistentempel, het regenwoud en de Diamond Head vulkaan bezocht.
Maar ik praat wel over zes jaar geleden.
18 uur vliegenquote:
TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:
Was dit haar niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Linda!Ex-vriendinnetje van me
Lekker hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
honger![]()
Ik heb nooit iets gehad met ChOas...quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gehad met ChOas...
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent af, want het is immers dezelfde postquote:
Jij bent zowiezo meer shizzle dan wijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent af, want het is immers dezelfde post
Ik win trouwens, want ik heb de coolstesmilie gepost
Maar ik heb de betere plaatjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent af, want het is immers dezelfde post
Ik win trouwens, want ik heb de coolstesmilie gepost
Je hebt echt geeeeen idee van wat het betekent he?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
Jij bent zowiezo meer shizzle dan wij![]()
![]()
Das waar, maar ik heb die plaatjes niet nodig om aan mn trekken te komenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar ik heb de betere plaatjes
[afbeelding]
ben er ook bang voor ja haha... laatst een jong meisje op msn... ik had werkelijk geen idee waar ze het over had, en ik vind van mezelf dat ik toch al best goed ben in al die msn afkortingen. Merk het ook aan muziek en andere kleine dingen. Lijk ook steeds meer op mijn vaderquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt echt geeeeen idee van wat het betekent he?Je wordt oud
Ik heb grijze harenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef QueenR het volgende:
ach ja jonge padewan, ook jij zal over een tijd de jaren gaan merken.
![]()
quote:
[..]
ChOasquote:
Ah,... zo'n Xboxquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:12 schreef QueenR het volgende:
Ff een vraagje, misschien dan iemand van jullie er verstand van heeft.
Keagan speelt nogal veel op de Xbox, omdat het nu eenmaal met een kind niet opschiet met elke keer een ander spel erin doen, zit er een harde schijf in, waar al zijn spelletjes opstaan. Maar nu heeft hij dus blijkbaar op wat dingetjes gedrukt, waardoor de xbox nu niets meer ziet wat je in de drive doet... geen dvd's meer maar ook geen spelletjes!!!!Heeft iemand van jullie enig idee wat ik kan doen zodat hij dat wel weer kan?
Nee, het is niet goed meer...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ChOas
Of is dat nu niet goed meer?
Ah toequote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, het is niet goed meer...
Je ontkent gewoon de mooie tijd die we gehad hebben
Ik haat je, ik wil je nooit meer zien!
Ooooooh lekker!quote:
Misschien heeft ie op de 'uit'knop gedrukt? Dan moet je nu op de 'aan'knop drukkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:12 schreef QueenR het volgende:
Keagan speelt nogal veel op de Xbox, omdat het nu eenmaal met een kind niet opschiet met elke keer een ander spel erin doen, zit er een harde schijf in, waar al zijn spelletjes opstaan. Maar nu heeft hij dus blijkbaar op wat dingetjes gedrukt, waardoor de xbox nu niets meer ziet wat je in de drive doet... geen dvd's meer maar ook geen spelletjes!!!!Heeft iemand van jullie enig idee wat ik kan doen zodat hij dat wel weer kan?
Nieuwe XBOX kopen en niet meer ombouwen een ideetje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:12 schreef QueenR het volgende:
Ow, ik poste ze juist voor jouquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb die plaatjes niet nodig om aan mn trekken te komen
Is hij je speciale vriendje ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow, ik poste ze juist voor jou
quote:Tien doden bij brand op Schiphol
Uitgegeven: 27 oktober 2005 05:02
AMSTERDAM - Een brand in de nacht van woensdag op donderdag in een cellencomplex op Schiphol heeft aan tien mensen het leven gekost. Dat heeft de marechaussee bekendgemaakt. Vijftien anderen raakten gewond, waaronder mensen van justitie en de Koninklijke Marechaussee. Zij zijn naar zes verschillende ziekenhuizen gebracht. Het dodental kan mogelijk nog oplopen.
De brand is even na middernacht ontstaan. Rond 03.00 uur had de brandweer de vuurzee onder controle. De oorzaak van de brand is nog onbekend.
In het cellencomplex zitten voornamelijk bolletjesslikkers, illegalen en mensen die aan de grens geweigerd zijn. Op het moment van de brand zaten 350 gedetineerden gevangen, waarvan er 43 zich in de vleugel bevonden die vlam vatte.
Fucked upquote:
Isie goed Gijs?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef gijsje79 het volgende:
Die nieuwe cd van Rammstein.
[afbeelding]
Klinkt weer goed.
Ja, das waar. Het is ook hun eigen schuld dat ze er zitten, maar omkomen door brand is echt kut volgens mij... Ik moet al huilen als ik mn vingers brand aan de ovenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scheelt een hoop in processkosten en onderdak.
Aahhh wat cutequote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, das waar. Het is ook hun eigen schuld dat ze er zitten, maar omkomen door brand is echt kut volgens mij... Ik moet al huilen als ik mn vingers brand aan de oven
ja en zo lomp als jij waarschijnlijk die cartridges in zijn atari duwde zo lomp doet hij de cd erin.... en een cd vol krassen doet het niet zo bijster goed he.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe XBOX kopen en niet meer ombouwen een ideetje?
Ieder kind weet hoe een cd er in moet.. toen ik zo oud was douwde ik cartridges in mn Atari namelijk![]()
M$ heeft normaal gesproken een prima service, maar daar kun je ook wel naar fluiten natuurlijk met een omgebouwde Xbox... Ik zou serieus niet weten wat je eraan kan doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja en zo lomp als jij waarschijnlijk die cartridges in zijn atari duwde zo lomp doet hij de cd erin.... en een cd vol krassen doet het niet zo bijster goed he.Elke week een nieuw spel kopen wordt nog een heel stuk duurder. Nu kopen we ze, zetten ze op de schijf en het orgineel blijft gewoon netjes. Althans dat deden we dus, aangezien hij nu ineens die cd niet meer ziet.
![]()
Ik zou dezelfde constructie als jouw hebben met een kleine denk ik hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja en zo lomp als jij waarschijnlijk die cartridges in zijn atari duwde zo lomp doet hij de cd erin.... en een cd vol krassen doet het niet zo bijster goed he.Elke week een nieuw spel kopen wordt nog een heel stuk duurder. Nu kopen we ze, zetten ze op de schijf en het orgineel blijft gewoon netjes. Althans dat deden we dus, aangezien hij nu ineens die cd niet meer ziet.
![]()
tja jammer. Hij heeft er 50+ spellen opstaan dus het is niet dat ie zich nu moet vervelen (plus dat dat verwende nestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
M$ heeft normaal gesproken een prima service, maar daar kun je ook wel naar fluiten natuurlijk met een omgebouwde Xbox... Ik zou serieus niet weten wat je eraan kan doen
wij hadden ook zo'n atari ding, en ik weet wel dat je die er gewoon lomp in MOEST duwen, anders kreeg je ze er gewoon niet in, en uit hetzelfde liedje. Maar cd's moet je lief voor zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde constructie als jouw hebben met een kleine denk ik hoor
Hoewel, die cartridges douwde ik er toch wel met beleid in hoor, maar die waren ook geen 60 euro per stuk..
Nintendoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:56 schreef -Struikrover- het volgende:
De ouwe NES, niet kapot te krijgen !!!
Al mijn dvd's staan ver boven de reikbaarheid van kinderhandjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zo ben ik dus ook over gegaan op kinderdvd's of te kopieren of copys aan te schaffen. Wordt je anders echt niet vrolijk van hoor. Dus alleen de mooie films orgineel, en die voor papa en mama natuurlijk. maar de rest... downloaden maar. Weet dat jullie er geen fan van zijn, maar anders ben je gewoon water naar de pomp aan het dragen met kleine kids (cho kan dat denk ik inmiddels wel beamen)
en kindertandjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al mijn dvd's staan ver boven de reikbaarheid van kinderhandjes
*denkt aan een verscheurde Godfather trilogie box*quote:
oooooohhhhhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
*denkt aan een verscheurde Godfather trilogie box*
Die staat zo hoog dat ik zelf er amper bij kan komen gelukkig.
'Hey, dat lijkt wel op...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooohhhhh![]()
gijss..... wtf ... wat doe je.... kom je thuis..... stukje karton.... mmmm komt me bekend voor??
Ik weet niet wat ik doe...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooohhhhh![]()
gijss..... wtf ... wat doe je.... kom je thuis..... stukje karton.... mmmm komt me bekend voor??
Omdat er wel tekorten zijn. Het klinkt gek, maar die winst van Shell zal alleen nog maar toenemen de komende tijd. Ze zullen niet meer kosten gaan maken mbt olieboren aangezien ze aan hun max zitten zeg maar, er kan niet meer geproduceerd worden. Daarnaast blijft de vraag wel groeien en kunnen ze dus meer vragen voor olie/benzine.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
Waarom betalen wij in GODSNAAM zo hoge brandstof prijzen dan???
http://www.telegraaf.nl/b(...)ven_verwachting.html
Miljard staat er he... kwartaal = 3 maanden!!!
Dus een elite groepje van mensen vult zijn zakken boordevol geld, en de rest van de wereld zich maar blauw betalen.. geen regering die daar wat aan doet. Sterker nog, mijn idee is dat eigenlijk grote bedrijven zoals een Shell het eigenlijk voor het zeggen hebben in de wereld. Fuck Bush, dat is een marionette van hun.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat er wel tekorten zijn. Het klinkt gek, maar die winst van Shell zal alleen nog maar toenemen de komende tijd. Ze zullen niet meer kosten gaan maken mbt olieboren aangezien ze aan hun max zitten zeg maar, er kan niet meer geproduceerd worden. Daarnaast blijft de vraag wel groeien en kunnen ze dus meer vragen voor olie/benzine.
Kosten per vat blijven gelijk voor oliemaatschappijen terwijl de verkoopprijs toeneemt. Hence, meer winst. Kapitalisme he
Tis helaas zo ja... En niemand die er wat aan doet, want je auto laten staan is geen optie. Overigens denk ik ook dat de grote bedrijven (niet alleen olie, maar ook bijv M$) zeker een dikke vinger in de pap hebben in de wereld ja. Eventuele boetes die ze krijgen staan in geen vergelijking met hoeveel ze verdienen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus een elite groepje van mensen vult zijn zakken boordevol geld, en de rest van de wereld zich maar blauw betalen.. geen regering die daar wat aan doet. Sterker nog, mijn idee is dat eigenlijk grote bedrijven zoals een Shell het eigenlijk voor het zeggen hebben in de wereld. Fuck Bush, dat is een marionette van hun.
En wat willen ze met al die verdiende MILJARDEN dan gaan doen? Hongersnood uit de wereld helpen? Ze kunnen het toch niet meenemen naar het hiernamaals..
arghh deze aardse wereld en zijn kapitalismedat is zo NIET de weg die we moeten gaan als mensheid!
Olie zit ook bijna in ieder product verwerkt inderdaad, niet alleen brandstof. Auto laten staan is ook niet echt een optie.. en trouwens ik probeer al zo min mogelijk te rijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis helaas zo ja... En niemand die er wat aan doet, want je auto laten staan is geen optie. Overigens denk ik ook dat de grote bedrijven (niet alleen olie, maar ook bijv M$) zeker een dikke vinger in de pap hebben in de wereld ja. Eventuele boetes die ze krijgen staan in geen vergelijking met hoeveel ze verdienen.
Tis triest inderdaad
zoiets hebben ze hier nog nooit gedaan hoor, die staan ook buiten bereik haha. maar ik bedoel hun eigen films. Kinderen willen zovaak wisselen dat je op een gegeven moment wel wil dat ze dat onderhand zelf doen, en dan slaat de slijtage toe hehehequote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
*denkt aan een verscheurde Godfather trilogie box*
Die staat zo hoog dat ik zelf er amper bij kan komen gelukkig.
Nou ja, kapot is kapot toch? Goeie les voor ze.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
zoiets hebben ze hier nog nooit gedaan hoor, die staan ook buiten bereik haha. maar ik bedoel hun eigen films. Kinderen willen zovaak wisselen dat je op een gegeven moment wel wil dat ze dat onderhand zelf doen, en dan slaat de slijtage toe hehehe
Bush krijgt miljoenen van die bedrijven voor zijn Bush for President-Campagne, maar alleen als hij beloofd die bedrijven met rust te laten...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus een elite groepje van mensen vult zijn zakken boordevol geld, en de rest van de wereld zich maar blauw betalen.. geen regering die daar wat aan doet. Sterker nog, mijn idee is dat eigenlijk grote bedrijven zoals een Shell het eigenlijk voor het zeggen hebben in de wereld. Fuck Bush, dat is een marionette van hun.
En wat willen ze met al die verdiende MILJARDEN dan gaan doen? Hongersnood uit de wereld helpen? Ze kunnen het toch niet meenemen naar het hiernamaals..
arghh deze aardse wereld en zijn kapitalismedat is zo NIET de weg die we moeten gaan als mensheid!
eens, als ik vroeger iets kapot maakte moest ik zelf een nieuwe kopen. En ik maakte alles kapot...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja, kapot is kapot toch? Goeie les voor ze.
ja klopt.... maar ja ik ben niet zo hardquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef kepler het volgende:
[..]
eens, als ik vroeger iets kapot maakte moest ik zelf een nieuwe kopen. En ik maakte alles kapot...
ja iddquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, wat zie ik in het bedje daar,
ik heb een nieuw vriendje,... echt waar.![]()
Mooie kaart Sjo en Quinny
zeker een mooi gedichtjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heel mooi kaartje lieverdquote:
Je word echt soft héquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:45 schreef Bastard het volgende:
Jaaa.. was een leuk gedichie inderdaad, wilde dat nog zeggen inderdaad maar FOK was down
Wiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:21 schreef Chocobo het volgende:
Goedemiddag GijsjesIk weet niet of er Shadow of the Colossus fans hier zijn maar de Eurogamer review is extreem
![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61436
Bezig op werkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie
Wb Gijs.. dacht al ff.. hee Quin is aan het bevallen, zie hem niet online.
PATS BOEM PETS,.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7153152098207965240 vanaf 2 min luisteren
Wat een idioot zeg...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7153152098207965240 vanaf 2 min luisteren
hebbie hem ook weerquote:
Wat zegt ie dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PATS BOEM PETS,.....
.................. dat doet mijn zoon niet of nooit meer !
nee? geen poging tot een grapje???quote:
koop dan een goeie pc man eikelquote:
Had ik het tegen jou, lowlifequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
koop dan een goeie pc man eikel
ooooooooooohhhhhhhhhhhh kom dan joh!!! grote klootzak!!!!quote:
quote:
Whahahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:06 schreef Chocobo het volgende:
Dat kind schreeuwt iets van (na 50 keer gevraagd te hebben) GET MY MOTHERFUCKING CHOCOLADE MILK YOU BIIIIIITCH !!
zoals ik al zei..... pets boem pats...... noooit meer !
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooooooooohhhhhhhhhhhh kom dan joh!!! grote klootzak!!!!
kom dan!!!!!!!!!!!!!!!!!
huh huh huh
pisvlek!!!!!!!!!!!!!!
Zooo herkenbaar van die pc... zo herkenbaar ook hoe hij daarna zit bij te komen en te zelfreflectenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef Chocobo het volgende:
B... ik wilde ook net die skater posten... die klaaaap![]()
http://www.dumpalink.com/media/1130420628/Anger_management_v98.54![]()
woede op pc's
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
http://www.dumpalink.com/media/1130419937/Bad_Skater_Crash
Gewoon stekker eruit, klaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:06 schreef Chocobo het volgende:
Dat kind schreeuwt iets van (na 50 keer gevraagd te hebben) GET MY MOTHERFUCKING CHOCOLADE MILK YOU BIIIIIITCH !!
zoals ik al zei..... pets boem pats...... noooit meer !
Dan heb jij sex gehad gisteren of vanmorgenquote:
whehehequote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan heb jij sex gehad gisteren of vanmorgen
Wanneer kan jij weer dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een briljante vrouw, gevangen in een bloedmooi lichaamquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:57 schreef QueenR het volgende:
IK HEB EEN APPLE GEKOCHT!!!!!!!!!! WOOHHHHOOOOHHHHOOOOO!!!!!
Had meer dan genoeg van het eeuwige crashen van mijn windows, en op aanraden van Choas overgestapt op apple. Heb een Imac powerpc g5 gekocht en maar een woord: WAUW!!!!!
snap er nu niets meer van waarom er mensen zijn die windows gebruiken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Een briljante vrouw, gevangen in een bloedmooi lichaam
Die realitypil heb ik al op, maar als ik jou zie denk ik telkens dat ik droomquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*geeft choas de keuze tussen een realitypil, of een ander brilvoorschrift*
maar toch dank je
heeft er iemand een teiltje?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die realitypil heb ik al op, maar als ik jou zie denk ik telkens dat ik droom
geeft magneet een teiltje...quote:
Gisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk... ik wil het niet vragen...quote:
De details laat ik aan jouw fantasie over.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kijk... ik wil het niet vragen...
Echt niet...
Maar het moet mijn vingers uit...
Ik WIL het niet....
Aaaaaaarg!!!!
Lepeltje lepeltje dan toch ?
Ja beter dan Reise Reise.quote:
Krijg je datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:57 schreef QueenR het volgende:
snap er nu niets meer van waarom er mensen zijn die windows gebruiken.
Decemberquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanneer kan jij weer dan ?![]()
Hij er uit en nog een lekkere chick er inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:22 schreef silver-surfer het volgende:
2 keer nee gestemd voor Rob... hier op het werk
jee succes....quote:
levenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:22 schreef silver-surfer het volgende:
2 keer nee gestemd voor Rob... hier op het werk
wtf is Rob??quote:
Nee joh gek, dan zou ik helemaal gek wordenquote:
wedden dat je er eentje gaat halen op 2 decquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox 360 update: Ik wacht tot maart
Die weddenschap staat nog steedsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef kepler het volgende:
[..]
wedden dat je er eentje gaat halen op 2 dec
En zuipen bierquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 06:02 schreef -Struikrover- het volgende:
* Het is vrijdag en we komen samen *
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox 360 update: Ik wacht tot maart
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een mooie chick voor de vrijdagochtend..... billen ofzo?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zon beetje op ware grootte
Ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0380599/
Ben benieuwd naar Polanski's versie !!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind jou wel een Oliver Twist fan eigenlijkquote:
Dat is toch die schoffie in Engeland?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Oliver Twist fan eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
Morgen Jort zien![]()
We hebben weer een leuke kado gekocht
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:38 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen schatten.....
ik heb weekend
Ja uurtje of 1400 of iets later zal het worden Gijsjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ja leuk,..... jij hebt s' ochtends ook bezoek toch ofzo? Na Daan slaapje rond een uur of 14:00 hadden we afgesproken toch?
Daarvoor zit Jort even aan de:
http://www.dumpalink.com/(...)To_Get_A_Cow_Jealous
Ik ga vandaag....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
Morgen Jort zien![]()
quote:
Waarom ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Maakt het herrie ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
Morgen Jort zien![]()
Ik hoop voor B. dat hij iets zonder herrie heeft. Want mijn wraak zal zoet zijnquote:
Maak je maar geen zorgen meissiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik hoop voor B. dat hij iets zonder herrie heeft. Want mijn wraak zal zoet zijn![]()
Kheb geen idee wie dat is Gijs.. de tijd dat posters van Mw Erica Eleniac boven mn bed hingen zijn voorbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
B!![]()
Wytske in de FHM?Dan ga ik die kopen
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen meissie
Nee, ik vind het zelf ook heel leuk.. maar pas het niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee wie dat is Gijs.. de tijd dat posters van Mw Erica Eleniac boven mn bed hingen zijn voorbij.
Baywatchquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee wie dat is Gijs.. de tijd dat posters van Mw Erica Eleniac boven mn bed hingen zijn voorbij.
Ja leuke Hollandse meid inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Wowquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Boeing 747 RC
http://www.yourdailymedia.com/media/1130452590
Die durft in zon halquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Boeing 747 RC
WTF!!!!!!!!!!!!!! tis ergens onwijs fake, maar wel gaaf gedaan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:06 schreef Bastard het volgende:
![]()
http://www.filecabi.net/host/file/chrissangelglass/wmv
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE vet ding man!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Boeing 747 RC
Is goed schatquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:22 schreef O-Ren het volgende:
Quin....ben iets later.
Sorry half uurtje later
Ohw pleasequote:
Hij zei piemelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw pleaseEr zijn ier mensen bij die een stijve piemel krijgen van ook maar een halve tepel en dan ben ik een keer enthousiast over het leukste meisje op de NL'se TV, krijg je dit
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw pleaseEr zijn ier mensen bij die een stijve piemel krijgen van ook maar een halve tepel en dan ben ik een keer enthousiast over het leukste meisje op de NL'se TV, krijg je dit
Dat is wel een heel coole foto hequote:
wat de fuck...quote:
Morguh gijsquote:
Huh?? Gijs welk nummer bel je...... ik heb geen gemiste oproepen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Morguh gijs![]()
Heb je de afgelopen week wel 10 keer probeert te bellen om langs te komen maar je neemt echt nooit op![]()
Laat eens wat va je horen sliert !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |